Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The coldest story ever told. [Tom Kaulitz] » Part III [Humiliated]

The coldest story ever told. [Tom Kaulitz]

15 juni 2009 - 19:47

404

2

170



Part III [Humiliated]

[i]Another year[/i]

Part III Humiliated.

Ik volg zijn blik in de spiegel, ik zie hoe zijn ogen naar beneden dalen. Ik sla mijn ogen neer, en laat mijn blik verglijden van de spiegel. In mijn dromen vermoord ik hem, koelbloedig en zonder genade, laat ik hem het liefst dagenlang lijden. Hoor de woorden die hij roept, dat ik hem genade moet geven, dat het hem spijt. Dat hij het nooit weer zal doen, maar die woorden die komen niet bij mij aan, net zo goed niet als de woorden, de smeekbedes die ik elke keer weer uitbreng niet helpen bij hem. Nee het liefst zou ik hem zo vermoorden maar het is enkel een droom, want ik weet dat het nooit de waarheid zal worden, hij is te sterk. Elke welgemikte schop komt bij hem aan als niet meer dan een kleine aanraking. Ik word weggesleurd uit mijn gedachten als ik hem hoor praten. ‘Weetje Kim? Ik ben blij dat ik jou gevonden heb.’ Ik weet dat hij nu graag heeft dat ik hetzelfde zeg, en ik zal ook hetzelfde als hem zeggen maar zonder dat ik het meen, zonder ook maar een emotie in mijn stem praat ik hem na. ‘En ik ben blij dat ik jou gevonden heb’ In mijn oren klinkt het gemaakt, ik weet niet hoe het bij hem aankomt, hij zou toch moeten merken dat ik er niets van meen, of hoort hij dat ook niet? Dan ineens hoor ik hem snikken, meteen schrik ik op. Ik heb het nog nooit meegemaakt ik heb hem nog nooit huilend meegemaakt en er gaat eventjes een gevoel van medelijden door me heen. ‘Tom? Wat is er?’ hij kijkt me aan, met betraande ogen. De tranen die gewoon door blijven lopen en vallen, uiteen spatten en verdwijnen. ‘Ik meen wat ik zeg, maar ik ben niet zo dom om te horen dat jij het niet meent. Geef me een goeie reden, ik heb je alles gegeven maar jij bent degene die niet blij is.’ Even dacht ik dat hij de woorden ‘het spijt me’ uit wou gaan spreken maar dat is hem blijkbaar teveel, want echt aanstalten om die woorden hardop uit te spreken heeft hij niet. Schud eens met mijn hoofd, dat ervoor zorgt dat mijn haar over een schouder heen valt, en de blik van hem is me niet ontgaan. Alles wat ik doe, elk stapje elke beweging ziet hij als verleiding.

And Again.


Reacties:


Melisande
Melisande zei op 2 nov 2009 - 20:17:
Ay ik ook eigenlijk!
Verder?


Vespertine
Vespertine zei op 15 juni 2009 - 20:01:
...awh. ._. Wat nu? Ik hoop dat die sorry er toch nog aan zit te komen van hem.