Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sunshine. » What are you doing?

Sunshine.

15 juni 2009 - 20:48

379

2

226



What are you doing?

Ik wil net naar het balkon toe stappen als Tom de kamer binnenloopt."Wat is er met je?"Hij gaat op Bill's bed zitten en wenkt me naar hem toe.Voorzichtig loop ik er heen en neem plaats naast hem,ik durf hem niet aan te kijken,bang dat hij iets aan me ziet.Net als ik mijn mond open wil doen komt Simone binnen.Ik zucht,durf ik eindelijk m'n mond open te doen komt er iemand binnen."Sorry,ik wilde even kijken of hier toevallig mijn mascara ligt,je weet maar nooit met Bill".Ik glimlach even en zie Simone dan weglopen."Okee vertel,je weet toch dat je me alles kunt vertellen?"."Ja dat weet ik,maar het is zo moeilijk,het is gewoon zo frustrerend,want jij kunt er ook niks mee".Ik zucht diep en durf hem voor het eerst aan te kijken."Het is Bill...Ik kan gewoon niet meer..." maar ik word weer onderbroken door de deur die openvliegt.Bill komt binnen en kijkt ons vreemd aan."Als jullie iets van plan zijn,ga dan naar Tom z'n kamer" lacht hij.Okee nu wordt het me te veel en voordat ik het weet beginnen de tranen te stromen.Ik kijk even stiekem naar Bill,zou hij echt niet doorhebben dat ik al jaren een crush op hem heb,of zal hij het niet wí­llen weten?Ik voel 2 armen om me heen en Tom trekt me tegen zich aan.Bill komt er voorzichtig naast zitten en wrijft over m'n rug.De vlindertjes beginnen weer te fladderen in m'n buik,maar nu wil ik het niet.Hij ziet me niet staan,hij heeft het niet eens door dat ik verliefd op hem ben."Ik wil dit niet meer alsjeblieft laat het ophouden".Ik begin hartstochtelijk te huilen.Ik voel dat er iemand naast me verdwijnt en zo te zien is het Bill,want ik voel nog steeds de armen van Tom om me heen."Hier".Ik kijk op en zie Bill met een schriftje staan.Net voordat hij het geeft kijkt hij raar in he schriftje.Oh nee,dat zal toch niet mijn song zijn die hij heeft?Ik verlos me uit Tom's armen en probeer het schrift te grijpen,maar te laat..Bill begint al met lezen.
"Everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby"


Reacties:


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 16 juni 2009 - 19:32:
oO


Whipple
Whipple zei op 15 juni 2009 - 20:57:
snel verder meid! <33

en die tekst op het laatste is super mooi! <33