Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dich und Mich? » Dich und Mich [2]

Dich und Mich?

10 okt 2008 - 17:39

325

1

255



Dich und Mich [2]

We stapten naar buiten de parking op en zag Tom zijn auto staan.'Kom je mee?'vraagt Gustav aan me.'Tuurlijk!Wat dacht je?'Lach ik.Shit waarom heb ik dat gezegt en begin te blozen.Tom stapt de bestuurderskant in Georg gaat vanvoor zitten.Ik,Gustav en Bill vanachter.Ik in het midden Gustav en Bill langs me.Tom start de auto en rijd de weg op.'Waar gaan we henen?'vraag ik na een tijdje.'Bill kijkt me aan.'Naar mij en Toms flat.'Wat zullen we daar gaan doen denk ik.Naja als we maar lol hebben zeker.De auto stopt en we gaan de flat binnen.'Felicé je zal je zeker afvragen wat we gaan doen hé?Wel we gaan singstar spelen voor te kijken wie het best kan zingen.'zegt Georg.Ik lach best onnozel maar wel leuk.'Onnozel hé?I know.'zegt Tom.'Ja maar ik wil wel eens zien wie het beste kan zingen volgens dat ding.Eerst gaat Tom tegen Georg.Tom wint.Dan Gustav en Georg tegen elkaat Gustav wint met enkele punten verschil.'Dat rot ding werkt zeker niet.'klaagt Georg.'Oei Georgje kan niet tegen zijn verlies.'plaagt Gustav happy dat hij gewonnen heeft.'Ok nu Tom tegen Felicé.'zegt Bill.Ik en Tom stapen uit de zeten en pakken de microfonen vast en biginnen te zingen.Tom kan echt wel goed zingen maar ik ben beter denk ik.En ja ik win!'YES!' juich ik.'Nu Tom en Bill tegen elkaar.'zeg ik.De tweeling gaat gelijk op maar Bill wint.Gustav en Georg willen niet meer zingen omdat ze volgens hun niet kunnen zingen.Iedereen kan zingen vind ik ookal is het vals.'Nu wij twee tegen elkaar.'Lacht Bill.'Ok als je het aan durft plaag ik.'Let jij maar op.'lacht hij vals terug.We beginnen.'Komaan Felicé laat Bill eens wat zien!'juicht Georg me toe.En wie wint?IKKE!'Yes,Yes!Ik heb gewonnen.'juich ik weer.'Bill we hoeven je niet meer want we hebben al een andere zangerres gevonden.'plaagd Tom.En hij neemt mijn hand vast en geeft er een kneepje in.Ik voel een elecktise chok door me gaan.'En nu eten!'roept Gustav.

Reacties bitte!hoop dat jullie het mooi vonden want vandaag had ik niet echt veel insperatie!


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 27 nov 2008 - 20:27:
Joa! Verder!
HET WAS LEUK! GEEN TEGENSPRAAK!