Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Frozen Teenagers.[Twilight] » Kut?

Frozen Teenagers.[Twilight]

24 juni 2009 - 10:51

448

4

221



Kut?

Als ik weer wakker word hangen twee paar gouden ogen boven mij. Het ene fihuur met bronskleurig haar en het andere met honingblond haar. Edward en Jasper. "Wat moeten jullie nu wel niet van ons denken." Grinnik ik zwakjes. Ik zie ook dat Cathy volop aan het flirten is met Emmett. "Yo sis! Waarom heb jy een sterkere kracht? Ik ben ouder!" Roep ik naar haar. "Omdat ik beter ben." Grijnst ze. "Yeah sure." Mompel ik. "Dit gaat normaal niet zo hoor." Glimlach ik. Jasper knikt en maakt me rustig. Ah! Wat issie mooi. Edward schiet in de lach. "Lach nou niet steeds! Ik kan jou ook out knocken hoor!" Grom ik. "Weet je hóélachwekkend je gedachten zijn? Zo verlegen!" Lacht hij. "Luister naar die van Cathy." Beveel ik. Ik ben gewend dat mensen naar me luisteren, thuis waren we nogal belangrijk. "Maar die van Cathy maken me ziek." Klaagt hij. Seks? Edward knikt. Ik lach. Jasper kijkt ons niet begrijpend aan, wat er vreselijk schattig uitziet! Wanneer durf ik eindelijk iets te doen?


Yo,Renesmee.Wat gaan we nou doen met die partner van die rooie?'
'Rustig maar, als jullie in de problemen komen red ik jullie wel' Ahhwwat is ie toch lief,als ie zo stoer probeerd te doen.'Geloof me lieverd, ik denk dat je eerder in de weg loopt dan dat je van pas komt' Zijn mond viel open :'Dat zegt ze wel maar eigenlijk denkt ze..' Emmett keek hoopvol naar Edward :'Eigenlijk denkt ze "Ahhw wat is ie toch lief als ie zo stoer probeerd te doen" Hij haalde zijn schouders op :'Blok aan het been dus.' Emmett pruilde.'Ahhw, je mag wel met me mee feesten als we klaar met hem zijn.' 'Ook goed' grijnste hij.'Maarre Renesmee, wat gaan we dus doen?


"Ik vloer hem, jy redt de mensen. Ik scheur hem aan stukken jy steekt hem in de fik? Normale procedure dus?" Vraag ik. Ze knikt. "Wacht. Jí½ vermoord de vampiers?" Vraagt Jasper ongelovig. Trots knik ik. "Niet verwacht?" Is mijn vraag. "Niet bepaald nee. Mag ik misschn eens mee?" Vraagt hij. "En wat doen?" Zwakke plek, zwakke plek! "Nou ehm, dat ik met jou meega, in plaats van je zus?" Als hij kon blozen had hij nu zeker dieprood gekleurd. "Hmm, ik zonder Cathy? Onmogelijk. Wij zijn zeg maar, altijd samen. Maar ik weerhoud je niet om, net zoals je broer, naderhand mee te feesten." Een grijns verschijnt. Beteuterd denkt hij na. "Vooruit dan." Smile, perfect! Oh Cathy, voor deze ene keer snap alsjeblieft mijn hint! "Ey Cath, heb je geen zin om hier te blijven terwijl ik hem afslacht?" Vraag ik. Ik wil dat Jasper meegaat, snap het nou. "Euhm waarom?" Vraagt ze. Kut, kut, kut!


Reacties:


shania13
shania13 zei op 3 dec 2012 - 18:22:
Mag uk een melding???

Xx


realMe
realMe zei op 11 dec 2010 - 16:09:
leuk, ga je snel verder...
mag ik een melding?


chocojunk
chocojunk zei op 24 juli 2009 - 21:32:
In een woord;
Hipp
In nog een woord;
Geweldig
In het laatste woord;
Verdaar
××


Roseless
Roseless zei op 29 juni 2009 - 11:58:
Snel verder gaan!!

-XxX-