Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » My life with JB [Love-Story] » My life with JB [5]

My life with JB [Love-Story]

10 okt 2008 - 20:14

355

1

249



My life with JB [5]

Jij, Max en Chelsea zaten te wachten in de wachtkamer. Je keek naar Max, en zelfs hij zag er wel een beetje zenuwachtig uit. Je zag dat Chelsea dat ook door had en ze vroeg:,,Zenuwachtig Max?''.,,Nee hoor, ik doe jou na''zei hij lachend. Wachten, normaal duurt het al zo lang maar vandaag nóg langer. Na een lange tijd wachten, zag je de drie mensen de kamer binnen lopen. Hun blikken gingen de kamer rond en ze namen hun plek in in het midden van de ruimte. Man2:,,Jullie waren allemaal erg goed, héél erg goed''. ''Ja tuurlijk'' dacht je, dat zeggen ze altijd!,,Maar zoals iedereen weet, kan er maar één de winner zijn''zei de vrouw. ''Clichéée'' dacht je.,,En we zullen jullie niet langer in spanning laten''zei man1. ''Zeg het nou maar''dacht je zenuwachtig.,,En de winnaar is....''zei man2. ''Ze laten je ook altijd in spannig''dacht je weer.,,De Super Wanted Eccentric Extraordinary Types!!''. Ja hoor, waarom zij nu we..''dacht je maar toen zei je':,,Dat zijn wij!''. Je keek naar Chelsea die als een idioot stond te gillen. Max kalmeerde Chelsea, en keerde zich naar jou:,,We hebben dus gewonnen, Well done!''zei hij. Je lachte en samen met Max en Chelsea liep je naar voren naar de mensen (diejurymensjes). Je hoorde ze nog vaag zeggen:,,Jullie hebben het ook allemaal erg goed gedaan, en probeer het zeker nog ergens anders, want er waren zeker nog andere goede bij. Max vroeg aan die mensen:,,En nu?''.,,Als jullie een telefoon nummer hebben of iets anders, dan kunnen we jullie bereiken''antwoorde de vrouw.,,Dat is goed''zei Max en hij gaf z'n nummer. De mensen vroegen jullie nog wat dingen, maar daarna moestten jullie gaan. In de auto zaten jullie nog steeds ongelovig voor jullie uit te staren.,,Wow''zei Chelsea.,,Ja''zei je dromend.,,Misschien worden we wel wereldberoemd''zei Max uit het raam kijkend.,,Dan moeten jullie me een ding beloven!''zei Chelsea.,,Wat dan''vroeg je, en je zag Max naar Chelsea kijken.,,Dat we als we ooit beroemd zijn, we de Jonas Brothers ontmoeten!''zei ze glunderend. Je lachte en je schudde je hoofd.,,Kom op''zei ze,,''Jij vindt ze ook wel goed!''.,,Verbetering!''zei je,,''Ik vind Big Rob goed!''. Je zag Max 'zijn hoofd schudden en hij zei:,,MEIDEN!!''


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 10 okt 2008 - 20:53:
Hahaa

Gwéldig ^^

Snél verder ^^