Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Teenage Wasteland [TC] » 15.

Teenage Wasteland [TC]

17 juni 2009 - 21:33

1435

8

672



15.

Bill
Ik ben lang niet zo dronken als Tom, maar toch voel ik me een beetje duizelig als ik hem aan de voorkant van zijn shirt mijn kamer in trek. Hij struikelt over zijn eigen voeten en valt tegen me aan, grinnikt en duwt zijn mond gretig tegen de mijne. Een kus die eeuwig lijkt te duren, zo langzaam. Zijn armen om mijn rug gewikkeld, zijn wangen tussen mijn handen.
Ik maak mijn lippen heel voorzichtig los, breng mijn hoofd naar achter en kijk hem aan. Zijn ogen, de ogen die tot in elk detail identiek zijn aan de mijne, die ogen kijken terug en beloven me de wereld.
‘Wat... zijn we aan het doen?’ mompelt hij en krult zijn hoofd in mijn hals. Een paar dreads kriebelen langs mijn kin.
‘Geen idee. Maakt dat uit?’
‘Nee. Ik ben bij jou. Dat is genoeg.’
‘Ik hou van je, Tom.’
‘Ik ook van jou.’ Hebben we dat net gezegd? Holy shit, we hebben het echt gezegd. Tom realiseert zich blijkbaar hetzelfde, want hij tilt zijn hoofd op en kijkt me aan. Stukje bij beetje verschijnt er een lach op zijn gezicht. Onze armen om elkaar heen gevouwen, lippen tegen elkaar geperst, een tongpuntje tegen het mijne. Ik zoek de boord van zijn shirt, wil mijn handen eronder schuiven om zijn rug te voelen, maar hij houdt me tegen.
‘Wat ga je…’
‘Shhht.’ Ik zwijg. Met gesloten ogen staan we tegen elkaar aan, warme ademwolken in elkaar verweven. Zijn vingers kruipen langs mijn armen omhoog, dan weer naar beneden en ze nemen de mouwen van mijn jasje mee. Als een afgeworpen huid valt het op de grond.
Zijn voorhoofd tegen de brug tussen mijn wenkbrauwen, het puntje van zijn neus tegen mijn bovenlip. Hij neemt mijn handen vast en duwt ze zijwaarts omhoog, als een gekruisigde, als twee vleugels, dan verder omhoog. De stof van mijn shirt tussen zijn vingers, omhoog, nog hoger, over mijn hals, het laatste beetje doe ik zelf en het shirt valt bij het jasje.
Mijn beurt. Ik wikkel een stuk van zijn shirt om mijn hand en trek zachtjes, laat hem een halve draai maken. Onder zijn shirt, tien vingers op zijn rug, zijn heupen, naar zijn buik. Hij rilt en legt zijn hoofd achterover in mijn hals. Ik haal het enorme kledingstuk omhoog en hij steekt zelf zijn handen in de lucht, geeft zich over. De huid van zijn rug, gloeiend warm tegen mijn borst. Ik kus zijn hals terwijl ik zijn buik en borst streel, een zacht gekreun zet mijn buik in brand.
Hij draait zich om en dwingt me op het bed, gaat vervolgens op mijn schoot zitten. Ik leun op mijn ellebogen achterover en kijk op naar hem, een vreemde ervaring. Een zoen, zijn handen over mijn borst, vingers die cirkeltjes tekenen om mijn tepels heen. Ik klauw met één hand in de deken, met de andere hou ik zijn achterhoofd vast om te voorkomen dat hij die zoen kan stoppen.
Opeens heb ik het elastiekje van zijn dreads te pakken. Voorzichtig maak ik het los, ze vallen meteen om zijn schouders en langs zijn gezicht. Ik ben de enige die hem ooit zo ziet, besef ik, en meteen ben ik dubbel zo verliefd op dat beeld.
Hij glijdt van mijn schoot af, komt op zijn knieën op de grond neer, handen op mijn bovenbenen. Terwijl zijn vingers omhoog naar mijn broeksknoop kruipen, blijft hij me aankijken. Geen lach, enkel verwondering en nog iets. Een teder trekje dat ik nooit eerder in zijn gezicht heb gezien. Liefde? Misschien. Waarschijnlijk. Hopelijk.
Behendig haalt hij de riem uit de riemlussen, maakt vervolgens de knoop los. Tergend traag trekt hij de rits naar beneden, als het aftellen naar een lancering.
De jeans glijdt van mijn benen af en Tom schopt ze bij de rest van onze kleren. Ik neem zijn hand, trek hem overeind en dichterbij. Vanuit mijn zittende positie heb ik prachtig zicht op de tekening van zijn buikspieren. Zonder nadenken druk ik een kus op zijn navel, dan naar beneden, langs het fijne streepje dons naar mijn doel.
De knoop van zijn broek drukt tegen mijn kin, en zonder mijn lippen van zijn buik te halen pruts ik hem open. De rits omlaag, en de broek valt rond zijn enkels in slappe plooien op de vloer. Ik haak een trillende wijsvinger in de boord van zijn boxer en kijk omhoog naar zijn gezicht voor toestemming. Hij knikt, nerveus. We zijn hier nog niet eerder toe gekomen en dat is duidelijk af te lezen aan mijn dreunende hartslag. Ik druk mijn lippen tegen zijn navel, sluit mijn ogen en duw het kledingstuk omlaag. Tom kreunt en begraaft zijn handen in mijn haar, ik voel hem beven. De opwinding raast in mijn buik als ik voel hoe zijn boxer van zijn benen en over zijn voeten glijdt. Ik leg mijn handen over zijn billen en pers mijn gezicht tegen hem aan, mijn adem streelt langs zijn onderbuik.
Hij tilt mijn kin op en wenkt me omhoog. Ik ga staan, hij zakt op zijn knieën. Met één trillende vingertop streelt hij langs het duidelijk afgetekende puntje van mijn eikel en ik kreun tussen mijn opeengeklemde als een withete siddering door me heen schiet. Mijn boxer wordt over mijn enkels getrokken en ik stap eruit, hijg zacht met gesloten ogen.
Tom komt weer overeind uit zijn knielende positie. Ik sla mijn armen om hem heen, hij doet hetzelfde. Elk stuk van onze huid tegen elkaar, ik streel met mijn neus langs zijn kruin, hij kust mijn sleutelbeen. Zo blijven we heel lang staan, enkel genietend van elkaar en de wetenschap dat diegene in je armen het waard is om zoveel van te houden.
Met een kus op mijn kin maakt hij de omhelzing los, verstrengelt onze vingers in elkaar en brengt ze tot schouderhoogte omhoog.
‘En nu?’ fluister hij. Ik kijk hem aan en zie dat hij bloost, als een verlegen jongentje slaat hij zijn ogen neer. Ik moet erom glimlachen en druk een kus op zijn beide oogleden, doe dan een stapje achteruit naar het bed toe.
Samen glijden we onder de lakens, het licht is precies genoeg gedempt om nog te zien wat we doen, en in die warme gloed glanst zijn huid goudkleurig. Een zoen die water kan verdampen, lippen die niet weten waar ze moeten beginnen, handen die een zelfverzonnen choreografie dansen over elkaars rug, borst, buik, hals... Zijn erectie schuurt langs de mijne en hij kreunt in mijn mond. Na even aarzelen duw ik hem van me af en hij komt zwaar hijgend op zijn rug neer.
‘Stil,’ fluister ik als hij zijn mond opent en streel over zijn buik naar beneden, tot ik zijn stijve tegen mijn hand voel. Zijn adem stok maar hij blijft liggen, sluit zijn ogen en slaat zijn nagels in de deken.
Ik sluit mijn hand eromheen en beweeg heel langzaam, voel aan het samentrekken van zijn buik dat ik een goed ritme te pakken heb. Hij laat met één hand de deken los en grijpt mijn bovenbeen vast, gaat dan zoekend omhoog.
‘Tom, je hoef niet...’
‘Weet ik.’ Ik hap piepend naar lucht als zijn vingers mijn stijve strelen. ‘Maar ik wil het wel.’
Hij zoekt hetzelfde ritme als ik, maar krijgt het merkbaar moeilijk. Het duurt niet lang voor hij begint te schokken en zijn tanden in zijn onderlip perst. Met een gesmoorde kreet draait hij zich op het laatste moment op zijn zij en drukt zijn lippen op de mijne. Mijn onderbuik trekt samen, het gevoel explodeert vervolgens door mijn hele lijf, en iets warms loopt tussen de vingers van mijn rechterhand door.
‘Ik hou van je,’ zucht hij in mijn oor. Ik kan niet praten, alleen zoenen. Afgepeigerd slapen we in, huid en lippen versmolten.

One night to be confused
one night to speed up truth
we had a promise made
four hands and then away

both under influense
we had devine scent
to know what to say
mind is a razorblade

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

one night of magic rush
the start a simple touch
one night to push and scream
and then releaf

ten days of perfect tunes
the colors red and blue
we had a promise made
we were in love

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough

and you, you knew the hands of the devil
and you, kept us awake with wolf teeths
sharing different heartbeats
in one night

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no


Reacties:

1 2

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 26 nov 2009 - 18:12:
Wat prachtig beschreven x3. Eerlijk waar ^^


VampireFangs zei op 3 sep 2009 - 17:05:
Ik heb dit stukje overgeslagen toen het verder ging XD
Das een stomme eigenschap van me,
anders zie ik dat verdomme beeld altijd voor me,inplaats
van Bill en ik X3


MyReflection
MyReflection zei op 19 juni 2009 - 19:44:
mooi hoor,
schrijf snel verder,

xx


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 19 juni 2009 - 14:36:
Echt mooi geschreven!!!!

ke, kweet mssn ranzig onderwerp, maar de manier waarop je het geschreven zorgt er gewoon voor dat je dat helemaal vergeet

Echt onbeschrijfelijk!!!

ge je snel verder???


<3


MariTom
MariTom zei op 18 juni 2009 - 15:01:
Net als xNadezhda sla ik dit soort stukjes meestal ook over, maar nu niet XD

En ik wil meer meer meer meer meer meer! <33