Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [22]

The only thing I do is bring you at the bad path

18 juni 2009 - 16:19

1108

2

171



The only thing I do is bring you at the bad path [22]

A heard a wish

vorige keer: als hij klaar is met drinken druk ik een kusje op zijn mond. Tom streelt mijn gezicht. ‘ tom…wij moeten praten’ hoor ik bill zeggen. Tom zucht. Ik ga van zijn schoot. Ik weet al waar hij het over wilt hebben. hij en bill lopen naar boven en binnen een paar minuten horen we geschreeuw en nog wat. Boos loopt tom de trap af. Iedereen staat te kijken. ‘ je kan kiezen tom…ik of dominique…..’ zegt bill

Ik kijk naar tom die bill aankijkt.’ Nee die kan je niet menen..’ zegt tom. ‘ je hoort me’ zegt bill. Ik kijk naar de gezichten van de mensen die erbij staan, ze kijken tom aan afwachtend van wat hij gaat zeggen. Ik sta op en loop naar tom toe. Ik kijk hem aan en leg me vinger op zijn mond. ‘laat mij je helpen met kiezen…kies je broer hij betekend heel veel meer voor jou als ik doe hij is je tweeling en duidelijk niet gelukkig als ik in de buurt ben en dat kan ik wel snappen..alleen jij nog alleen jij moet het nog snappen. Je zal misschien een tijd gebroken zijn maar dat komt wel goed ik weet zeker dat jij nog een mooier, beter, liever en een meisje vind die op het goede pad zit maar dat betekend niet dat ik jou zou vergeten want jij zit al heel diep hier in’ zeg ik tegen tom terwijl ik zijn hand op mijn hart leg. Tom kijkt me aan hij wil wat zeggen maar ik druk langzaam een kus op zijn lippen. ‘ vaarwel tom’ zeg ik in zijn oor. Ik trek me handen uit die van hem. ik loop naar de toonbank en pak me tas. ‘ ow en bill…wees nu maar blij want wat jij hebt nu je zin maar wat je nu hebt aangericht zal jou altijd blijven volgen je hele leven lang moet jij naar je broer kijken die ergens toch ongelukkig zal zijn…het zal aan je knagen geloof me’ zeg ik dan. ik loop naar de deur en maak hem op en wandel naar buiten.
pov tom
Wat moet ik doen?? Ik wil bill niet verliezen ook al doet hij zo…maar haar ook niet…ik kijk naar bill. ‘ bill ik vind niet dat je dit kunt maken’ zegt gustav. Ik draai om en kijk hem aan. ‘ kom op zeg…moet je kijken hoe die 2 elkaar aankijken…dat is gewoon magische..en zoals dominique net zei het zal zeker aan je knagen geef haar een kans leer haar beter kennen misschien valt het wel mee..want als ik tom was en zo verliefd was op die griet wist ik wel waarvoor ik had gekozen’ zegt gustav. Ik kijk hem aan. ‘ nou en…’ zegt bill. Ik draai me om naar hem. ‘ oke bill..dan moet jij nu kiezen tussen mij of bibi’ zeg ik. Bill kijkt me aan. ‘ nee dat is niet eerlijk..bibi is normaal..’ ik laat bill zijn zin niet afmaken. ‘ Ik of bibi’ zeg ik weer. Bill is stil en kijkt naar de grond. ‘ nou…’ zeg ik. ‘ Thommm’ zegt bill. ‘ ja wat bill…je bent zo onredelijk als de pest..kom op joh…geef dominique een kans leer haar beter kennen…en ik denk dat jullie wel dingen gemeen hebben…zij heeft immers mijn nieuwe schoen ontworpen’ zeg ik dan. ik zie bill opkijken…’dat meen je niet’ zegt hij dan. ‘ jawel dat meen ik wel…zij heeft hem helemaal aangepast…leer haar kennen maar je moet er wel wat voor doen’ zeg ik. Bill kijkt me aan. ‘ ik ga even lopen’ zegt bill dan. hij loopt de winkel uit. ‘ en ik ga dominique zoeken’ zeg ik hysterische want ik besef nu pas dat ze echt weg is! Ik ren de winkel uit en ga opzoek na haar.
pov dominique
Alleen loop ik hamburg weer in…hoe vaak heb ik dat nu al niet gedaan. Ik plof op een bankje neer en kijk naar het meer waar de maan prachtig op schijnt. Ik zucht even tot ik voel dat er iemand naast me komt zitten. Ik draai me hoofd en kijk bill aan. ‘ heey’ zegt hij zacht. ik blijf hem aankijken. ‘ het spijt me’ zegt hij. ik blijf hem aan kijken. ‘ laten we overnieuw beginnen tenminste als jij tom nog wilt’ zegt bill. ‘ waarom zou ik proberen…jij mag me toch niet die anderen 2 jongens en die chick mogen mij ook al niet dankzij jou dus waren zou ik nou nog met jou overnieuw willen beginnen je hebt me uitgescholden voor weet ik wat…je hebt ruzie gemaakt met tom..en het ergste was nog dat je erg onredelijk bent geweest, ik bedoel ik was ook niet altijd aardig tegen jou maar als jij mij een kans had gegeven hadden wij hier nu niet zo gezeten’ zeg ik dan. bill kijkt me aan. ‘ het spijt me…ik denk..nee weet wel zeker als ik tom was geweest en in zijn schoenen had gestaan voor jou had gekozen’ zegt hij. mijn mond valt open. ‘ meneer word wakker..alleen een beetje te laat’ zeg ik dan. ik sta op en wil weglopen maar bill trekt me terug. ‘ blijf doe het voor tom..als je echt van hem houd kan ik je de ruimte geven die je nodig hebt en dan kunnen wij mekaar ook beter leren kennen…ga niet weg ik wil tom inderdaad niet ongelukkig zien…en jij kan daarbij helpen..dus ik smeek je ga niet weg’ zegt bill. Ik kijk hem aan. ik open me tas en haal zijn ketting eruit. ‘ als we dan opnieuw beginnen moet ik wel eerst deze even terug geven’ zeg ik dan. bill kijkt me aan en ik geef hem heel langzaam aan hem. ‘ en toch he blijf ik je niet vertrouwen’ zegt bill. Ik kijk hem aan. ‘ dat moet nog komen…en geloof me je kan me beter bij je hebben als tegen je’ zeg ik. Bill lacht. ‘dat geloof ik graag’ zegt hij dan. ‘laten we tom gaan zoeken die was me nogal erg hysterische’ zegt bill. ‘ wat is het toch een lieverdje…’ zeg ik. Bill knikt en samen lopen we terug naar de winkel. ‘ OW als bill terug KOMT IK ZWEER IK TRAP HEM NEE…IK KAN ZE NERGENS VINDEN…’horen we tom schreeuwen. ‘ tom rustig rustig..’ horen we iemand zeggen. Bill loopt naar binnen. ‘ JIJ’ schreeuwt tom. hij loopt op bill af en snel ga ik voor bill staan. ‘ ik hoorde iemand smeken..en wensen voor een 2e kans..een nieuw begin… een nieuwe start en ik heb zo het gevoel dat ik die wens wel in vervulling kan laten gaan…dus hier ben ik..’ zeg ik. Tom kijkt me aan en ik lach. hij trekt me naar zich toe maar ik spring lekker in zijn armen. Ik druk me lippen gelijk op die van hem………


Reacties:


adelain
adelain zei op 15 jan 2010 - 17:01:
mooi stuk

is dit het einde of is er nog meer? als dit het einde is was het een geweldig verhaal. beeetje cliché afloop maar wel erg leuk voor dit verhaal. de diepgang van eht stelen etc is ook goed weergeven naar mijn mening.
good story!


Shakedown
Shakedown zei op 19 juni 2009 - 7:30:
yay