Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 35: You're fighting again ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

19 juni 2009 - 13:07

769

1

336



Part 35: You're fighting again ...

SORRY DAT ER GEEN EMOTICONS INSTAAN, MAAR DAT KOST ME NOGAL VEEL TIJD EN WERK OM DIE ER ALLEMAAL IN TE ZETTEN ...

Vorige keer: Als er iets is roept ge maar é! Mandy: Oké is goed! Je legt het laken goed over haar en gaat naar onder. Opeens zie je . . .

Nog steeds POV Bill

Opeens zie je de mama van Mandy. Cindy: Waarom is Mandy zo aan het overgeven? Jij: Ik weet et niet, maar ze slaapt nu. Cindy: Dan kan ik maar beter de dokter bellen. Het kan griep zijn. Je wou eigenlijk niet dat ze de dokter belde omdat je goed genoeg wist waarom Mandy moest overgeven. De mama van Mandy duwt het nummer van de huisdokter en er word opgenomen. Je gaat naar de telefoon en pakt de hoorn af van haar. Cindy: Bill wat doet ge nu? Jij: Ik weet waarom Mandy zo moet overgeven Cindy: Ah waarom dan? Jij: Moet ik dat echt vertellen? Cindy: Ja Bill! Het is mijn dochter. Jij: *zucht* Oké dan. We hadden eergisteren seks en we zijn een condoom vergeten. Je zag de mama van Mandy al kwaad kijken. Ze was zo bang om zwanger te worden dat we besloten hebben een morning - after pil te gaan halen. Cindy: Bill da meent ge nu toch nie? Jij: Egt maar het ging per ongeluk. Het ging allemaal zo snel! Cindy: Bill wat gebeurt is, is gebeurt. Maar denk in het vervolg wel aan een condoom ja want wil nog geen klein Bill of Mandy hier hebben rondlopen. Jij: Ik zou da ook nog nie willen das meer iets voor later. Cindy: Maar ik ga even naar Mandy kijken hoe het met haar is. Jij: Oké! Mag ik ook mee? Cindy: Ja natuurlijk ze is je vriendin é! Jullie gaan samen naar boven

POV Mandy

Je kon echt niet in slaap geraken wat je had de hele tijd nachtmerries over een zwangerschap. Je wou dat nog helemaal niet. Je was amper 16 jaar. Je voelde je ook zo ellendig, zo zwak. Je had niet gedacht dat je, je zo slecht ging voelen. Waarom hadden jullie ook niet gewoon een condoom gebruikt. Opeens word er op de deur geklopt en ziet Bill en je mama binnenkomen. Mam: Ey meisje, hoe gaat het ermee? Jij: Slecht voel me wee nie hoe misselijk! Mam: Bill heeft me verteld waarom je zo misselijk bent. Je keek boos naar Bill en hij keek je bang aan. Jij: BILL !? Waarom? Bill: U mama was de dokter aan het bellen en toen heb de hoorn van haar afgepakt en neergelegd toen vroeg ze waarom ik dat deed en toen heb ik wel moeten antwoorden. Jij: Bill! Lieg niet! Mam: Mandy aub een beetje kalm é! Bill spreekt de waarheid! Ge moet Bill nie de fout geven van u eigen stommiteiten! Jij: WAT? Mijn stommiteiten? Bill is wel degene met de condoom é niet ik! :’( Bill: Schatje rustig! Ge mocht u nie opwinden zo voelt ge u nog slechter. Jij: Bill zwijg tis allemaal u fout! Als gij een condoom aanhad gedaan had ik geen morning - after pil moeten nemen. Bill: Nu is het nog mijn fout ook nog ! Jij: JA Bill! DA IS HET OOK!! Bill: Mandy doe normaal ik heb u die nacht nie horen klagen é! Mam: ZWIJG! Alle 2 ! Jij: En gij zijt nie veel beter dan Bill! Je stapt uit bed en pakt uit je kast een broek en shirt. Je voelde je wel zwak op je benen, maar je moest daar gewoon weg. Je deed je snel aan en ging snel naar onder. Iemand trok aan je arm. Je keek naar de hand en zag dat het Bill was. Jij: Laat me los Bill! Bill: Ge zijt nog veel te zwak. Je duwt Bill tegen de muur. Bill: Kut mijn ribben! Je zag Bill pijnlijk kijken, maar je liep snel weg. Na een paar meter werd alles zwart. Het laatste wat je hoorde was je naam.



POV Bill

Ze duwde je hard tegen de muur. Je voelde iets kraken aan je ribben. Je zakte van de pijn tegen de muur aan. Jij: KUT! Niet weer é! Mam: Bill! Wat heb jij gedaan!? Jij: Mandy heeft me tegen de muur geduwd. Mam: Oh nee! En ze helpt je recht. Je ging de deur en zag Mandy even verder op neervallen. Jij: MANDY !! Je liep als een gek naar haar ook al deed het veel pijn. Je was bij haar en je hurkte bij haar neer. Je gaf voorzichtig tikjes op haar wang. Even erna was de mama van Mandy er ook al. Na een paar minuutjes deed ze haar ogen voorzichtig open. Ze kijkt je verward aan en je draagt haar terug naar huis. Je legt haar in de zetel. Mandy : . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 23 juni 2009 - 22:30:
dit is zoo f^cking verslavend en goedd !
ik word hier echt gek ..