Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 36: Wat zou Mandy hebben ? ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

19 juni 2009 - 13:13

884

1

263



Part 36: Wat zou Mandy hebben ? ...

Vorige keer = POV Bill : Ze kijkt je verward aan en je draagt haar terug naar huis. Je legt haar in de zetel. Mandy : . . .
POV Bill

Mandy: Wat is er gebeurd ? Jij: Ge zijt flauwgevallen, maar alles is weer goed aan het komen nu. Mandy: Gelukkig en sorry da ik zo deed tegen u. Mama was er toch wel achter gekomen. Jij: Ja maar dankzij onze ruzie heb ik wel pijn aan mijn ribben. Mandy: Hoezo? Jij: Je hebt tegen de muur aangeduwd en ik moest nog wat rustig aandoen met mijn ribben en daar kraakte iets en nu doe da kei veel pijn. Mandy: Egt sorry was nie de bedoeling. Jij: Tis u vergeven als ik een kusje krijg. Mandy zette zich recht om je een kus te geven, maar je zag dat ze al duizelig werd. Je duwde haar terug met haar hoofd naar beneden. Jij: Blijf ma effe liggen tot die duizeligheid weg is. Mandy: Ma dan hebt ge me nog niet vergeven. Jij: Ma schatje toch! Mijn lippen gaan niet lopen é :p Mandy: Gelukkig nie :p Jij: Ge kunt beter wat gaan slapen. Dan voelt ge u misschien minder duizelig. Mandy: Ja misschien wel en gij me u ribben? Jij: Als het niet gaat ga ik wel naar de dokter. Mandy: Bill echt sorry é! Jij: Is goed meis. Ik kom mee slapen denk ik. Ik ga een pijnstiller nemen en dan draag ik u wel naar boven oké? Mandy: Ge kunt me toch nie dragen als ge zoveel pijn hebt. Ik heb toen straks naar u gelopen en u naar hier gedragen dan ga de trap op ook wel é. Mandy: Das wel waar. Je had nog pijnstillers van na je ongeval. Je pakte er zo een en ging terug naar de living en pakte Mandy op en liep voorzichtig naar boven. Je legde Mandy in bed. Mandy zag er uitgeput en lijkwit uit. Ze had totaal geen kracht meer. Jij: Moet ik je pyjama aandoen. Mandy: Is goed. Je deed haar shirt uit en broek. Je pakte een nachtkleedje uit de kast en deed het aan. Je legde haar tegoei in bed en legde het laken op haar. Je werd ook al moe van de pijnstiller. Je deed je shirt en broek uit en stapte met je boxer in bed. Mandy was al in slaap gevallen. Je pakte haar bij haar middel en je ging dicht tegen haar aan liggen. Je werd wakker en keek op de klok het was al 7 uur ’s avonds. Je keek langs en Mandy lag nog te slapen. Ze zag er echt slecht uit. Je voelde aan haar hoofd en ze was gloeiend heet. Je deed een kamerjas van Mandy aan en ging naar beneden kijken of haar moeder daar was. In de keuken zag je haar mama zitten. Jij: Cindy, zou ge eens willen komen kijken bij Mandy. Ze voelt gloeiend heet aan en ze is lijkwit. Ze is ook zo futloos. Ze kan gewoon niks zelf en ze is dul de ganse tijd. Cindy: Da klinkt serieus. Ik ga effe de thermometer nemen en dan ben ik daar. Je liep weer naar boven en ging naar jullie kamer. Mandy was al weer wakker geworden. Jij: Schat het gaat nie é! Mandy: Nee. Jij: Ik heb het tegen u mama gezegd ze komt seffens u temperatuur nemen enz. Mandy: Hoe gaat et met u ribben nu? Jij: Gaat wel maak u daar maar geen zorgen over. Zorg ma da ge eerst bezig zijt als de dokter moet komen zeg ik dat ook wel drek van mijn ribben oké? Mandy: Oké! Een minuutje later komt de mama van Mandy binnen. Cindy: Ma meisje toch ge ziet er echt ziek uit. Je keek er een beetje hulpeloos naar. Je wou haar zo graag helpen, maar je wist niet hoe. Cindy: Bill, kijk ze heeft bijna 40°c koorts. Jij: Schatje toch! Je ging langs haar in bed zitten en gaf haar een kusje op haar kruin. Cindy: Ik ga de dokter bellen dat ziet er echt niet goed uit. De mama van Mandy liep naar beneden en belde direct de dokter. Mandy begon te snikken. Jij: Ey schat wat is er? Mandy: Wie weet wat ik niet heb? *snik* Jij: Ma zo erg zal het wel nie zijn é! Mandy: hoop et! Je pakte haar vast en ze huilde uit op je schouders.

Na een half uurtje was de dokter er. Dokter: Ik ga eerst even kijken naar Bill. Je keek de mama van Mandy raar aan. Jij: Voor mijn ribben ofwa. Dokter: Ja. Ga maar even liggen op het bed. Je ging langs Mandy liggen en hij deed je shirt omhoog. Hij duwde op je ribben en op 1 plaats deed het echt super mega veel pijn. Jij: AHHH! Dokter; Deed da zoveel pijn? Jij: Ja echt! Dokter: En ge hebt u ribben als een gebroken gehad é? Jij: ja met dat ongeval dat overal op het nieuws was enz. Dokter: Dat weet ik nog. Je moet even naar het ziekenhuis voor een foto en dan misschien weer en bandage dragen voor een tijdje. Jij: Niet weer é! Majh als het moet. Dokter: Nu even naar Mandy kijken. Hij deed van allerlei dingen. Dokter: Ze moet dringend naar het ziekenhuis! Jij: Wat heeft ze? Dokter: . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 23 juni 2009 - 22:36:
Kuuutt ,
altij maar stoppe wanneer het spannend is ^^
tis niets hoor zolang er maar altijd een gevolg is.