Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Saved by Tom Kaulitz » Saved by Tom Kaulitz (deel 3.)

Saved by Tom Kaulitz

19 juni 2009 - 16:58

907

2

320



Saved by Tom Kaulitz (deel 3.)

10 minuutjes later wordt ze wakker.
‘Waar ben ik!?’ Roept ze geschrokken.
Wat een prachtige stem! Omg, dacht ik dat nu echt?
‘Aangenaam, ik ben Tom Kaulitz.’ Zeg ik droog.
‘Ah ja, sorry ik wist even niet meer waar ik was.’ Verontschuldigd ze zich. ‘Bedankt, dat je mij geholpen hebt.’
‘Geen probleem.’ Glimlach ik.
‘Hoe voel je je nu?’
‘Gaat wel, maar ik heb me al beter gevoeld.’
Ze staat recht en loopt naar mij toe. Ze geeft me een kus op mijn wang. ‘Nog eens bedankt hé.’ Zegt ze blozend. Ik grijns.
‘Kan ik mij hier ergens douchen?’
‘Jah, kom maar ik wijs het je wel even.’ Ik wijs haar de weg naar de badkamer.
‘Niet binnenkomen hé, ik ken jouw reputatie.’ Grinnikt ze. Ik grijns breed en ga dan naar beneden.

Een kwartiertje later is ze gedouchte. Ik bekijk haar van top tot teen. Die douche heeft haar echt wel goed gedaan, ze straalt weer zoals in het restaurant.
‘Hey Bill.’ Ze gaat naar hem toe en geeft hem een kus op zijn wang.
Weg speciaal gevoel.
‘Bedankt om mij te helpen.’
‘Graag gedaan.’ Glimlacht Bill.
Ik wil ook aandacht! Jah, ik heb snel aandachttekort.
‘Ik ga maar eens, echt bedankt jongens.’
‘Ga je zo laat de straat nog op?’ vraagt Bill bezorgt.
‘Je mag hier gerust blijven slapen hoor.’ Zeg ik en probeer de grijns op mijn gezicht te verbergen. Maar ze heeft het gezien, want ze grijnst terug naar mij.
‘Als jullie er echt niks op tegen hebben, anders ga nu wel hoor.’
‘Nee, nee blijf gerust.’ Zegt Bill.
‘Een mooi lady in huis is altijd welkom.’ Grinnik ik. Ze grijnst breed.
Zou ze ook zoveel last hebben als ik om haar grijns te verbergen bij bepaalde momenten?

‘Zeg, hoe heet je eigenlijk?’ Vraagt Bill ineens.
‘O ja, sorry ik ben Eva, ik ben 18 jaar, aangenaam.’ Zegt ze grijnzend.
‘Vertel eens wat meer over jezelf?’ vraag ik.
Ze verteld ons dat ze hier in een appartementje in de buurt woont en dat ze voor kleuterleidster studeert. Dat ze halftijds in dat restaurant werkt en hoe ze hier in Berlijn beland is.
Ineens komt ze naar mij toe en vraagt: ‘Mag ik alsjeblieft ook een beetje chips? Ze vraagt het met zo een lief, smekend stemmetje dat ik onmogelijk kan weigeren, maar ik besluit haar toch even te pesten.
‘Wat krijg ik in de plaats?’

-Eva-

‘Wat krijg ik in de plaats?’ vraagt Tom met die eeuwige grijns op z’n gezicht.
‘Een kusje?’ vraag ik terwijl ik een wenkbrauw op trek.
‘Oké’ grinnikt hij. Ik zet me op z’n schoot en geef hem een kus op z’n wang. Dan neem ik met een grijns wat chips uit de zak. Tom grijnst breed.
Het lijkt wel of ik al bijna over het voorval van daarstraks heen ben, en dat komt dan vooral door Tom en Bill.

-Bill-
Zie ze daar nu zitten. Ik krijg zo stilaan de indruk dat het nog wel eens iets zou kunnen worden tussen die twee. Ze hebben ongeveer hetzelfde karakter, elkaar wat plagen en wat flirterig gedoe. Misschien is ze wel even seksistisch als Tom, denk ik grinnikend. Ze kijken me verbaast aan.
‘Is er iets?’ vraagt Tom.
‘Nee, binnenpretje.’ Zeg ik snel.
Ineens staat Tom op, waardoor Eva op de grond valt.
‘Zeg!’ roept Eva verontwaardigd. Tom grijnst breed.
‘Sorry, even vergeten.’ Zegt hij lachend.
Typisch Tom. Stiekem vindt Eva het eigenlijk helemaal niet erg, dat zie ik aan haar ogen. Ze staat recht en geeft Tom een tik op z’n kont.
‘Aha je hebt toch nog een kont, ik twijfelde daar altijd al aan, door die brede broeken kon ik dat niet zien.’ Zegt Eva lachend.
Tom kijkt haar eerst nep kwaad aan en grinnikt dan.
‘Ik ga even wat drinken halen, willen jullie ook wat?’
‘Ik niet, ik ga slapen, slaapwel.’ Zeg ik.
‘Slaapwel Billy.’ Lacht Eva. Ik grinnik en ga naar boven.

-Tom-
Nadat we gedronken hebben gaan we naar boven.
‘Vind je het erg als ik bij je slaap of heb je liever dat ik op de zetel slaap?’ vraag ik haar.
‘Ik ga je toch niet uit je eigen bed jagen zeker?! Kom er maar bij.’ Lacht ze.
Ik trek m’n T-shirt en broek uit. Pet aan de kapstok, bandana van mijn hoofd en ik kruip snel onder de dekens. Het is koud hier. Ik zie hoe ze haar T-shirt over haar hoofd trekt, al snel staat ze daar in haar bh.
‘Niet gluren jij!’ lacht ze.
Ik doe alsof ik weg kijk en als ze zich terug omgedraaid heeft, bekijk ik haar opnieuw. Ze maakt haar broek los en doet hem uit.
‘Ze heeft echt wel een mooi lichaam’ denk ik genietend.
‘Tom Kaulitz, heb je nooit geleerd dat je meisjes niet mag bespieden?’ Vraagt Eva gemaakt streng.
Ik trek een pruillip, ze grinnikt en kruipt snel onder de lakens.
‘Slaapwel.’
‘Krijg ik geen nachtzoentje meer?’ vraag ik met een kinderstemmetje. Ik hoor haar grinniken.
‘Krijg je dat normaal van Bill dan?’
Ik knik kinderachtig. Ze grijnst en geeft me een kus op m’n wang.
‘Trusten.’
‘Trusten.’
Eva draait zich met haar rug naar me toe. Ik heb zin tegen haar aan te gaan liggen, maar ik denk dat ik dat maar beter niet doe. Misschien wordt ik dan wel opgewonden en dat kan ze misschien nog niet aan, na wat er daarstraks gebeurd is. Ik draai me op m’n andere zij, zodat de verleiding minder groot is en val al snel in slaap.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 20 juni 2009 - 10:36:
aahh!! Tommy is geweldig!!!!

snel verder please!!!


MariTom
MariTom zei op 19 juni 2009 - 20:05:
Nee Tommie! Doet dat nog maar niet x'D

Whaha, ik vind hem echt heel leuk!
Snel verder<33