Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan? » hoofdstuk 8

jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan?

19 juni 2009 - 23:00

324

0

226



hoofdstuk 8

jullie zijn bij het terrasje en iedereen gaat op een stoel gaan zitten rond een tafeltje.bill:wat will jij drinken,lavina?jij:euh,...COLA.bill:hihi ok.georg:jij bent daaraan verslaafd ik zeg het je.jij:achja en wat dan nog.dan komt de ober en iedereen bestelt het zelfde cola dus.je ziet naar bill te staren,je ogen kunnen egt niet van hem afwijken.je vind hem zoo mooi.tot...tom:sow lavina,heb je mooi uitzicht?jij:euh euh wat??gustav:oeoe is hier iemand verlieft?jij:nee egt nie!tom:oooh,geef het nu gwn toe dat je op bill valt!jij:nee,dat heb ik toch juist gezegd.

je loopt kwaad weg.pff die tom ook wat een sukkel,wat denkt hij wel niet dat ik tegen hem waar bill bij is ga zeggen dat ik iets voel voor bill.mooi niet dus.je wou wel blijven maar je kon het niet.georg zou de waarheid hebben vertelt en bill zou vragen of het waar was enzovoort enzoverder.je gaat gwn naar huis.na een tijdje in de bus hebben gezeten,kom je aan bij een halte dicht bij je huis.je huis is niet groot maar groot genoeg voor jou,je moeder en georg.wat er met je vader is gebeurt dat weet je niet.je wilt het ook niet weten.je bent nu gelukkig zoals het is.


Uitleg: Als je bij je huis bent,ga je binnen en ga je direct naar je kamer.je hoopt dat ze nog lang weg zullen blijven.je moeder komt deze avond niet naar huis,ze moest weg voor haar werk en ze vertrouwt jou en georg wel alleen in het huis.na een tijdje hoor je de deur open gaan.zal wel georg zijn denk je.maar je hoort ook nog andere mensen.pff waarschijnlijk zijn ze mee.dat was nu egt wel het laatste dat je wou.achja misschien kun je bill nog wel zien.hij is toch zo mooi,maar hij vind mij waarschijlijk niet mooi.georg:LAVINA!!!we zijn thuiss!!!jij:ik ben boven op mn kamer.je hoort iemand op de trap gaan.wie zou dat nu weer zijn??er wordt op je deur geklopt.jij:kom maar binnen hoor.de deur gaat open en je ziet tom.wat doet die hier nou weer.tom:....





rreactiess aub

XX


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.