Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fake love » Seven

Fake love

20 juni 2009 - 19:29

366

1

126



Seven

Als ik de volgende dag op mijn fiets het schoolplein op kom rijden staat Manou me al op te wachten. Als hij me ziet begint hij te zwaaien en wenkt dat ik moet komen. Ik zwaai terug en zet snel mijn fiets in de fietsenstalling. Daarna loop ik na Manou en geef hem een kus. Hij slaat zijn armen om me heen en zoent gewillig terug. Langzaam laten onze lippen elkaar los en we blijven elkaar aankijk. Ik bloos en glimlach tegelijk. `Ik hou van je Yana.' `Ik ook van jou.' Manou glimlacht en zijn handen glijden over mijn rug richting mijn kont. Op mijn kont blijven zijn handen rusten en even knijpt hij er in. Ik grijns en sla mijn armen stevig om zijn nek. `YANAA.' hoor ik ineens achter me. Ik laat Manou los en draai me om. Daar staat Bibi. Ze zwaait na me en ik zwaai terug. Ik draai me weer om na Manou. `Ik moet gaan.' Ik geef hem nog snel een kus op zijn mond en draai me dan om. Als ik na Bibi toe wil lopen grijpt Manou me bij mijn arm. Hij trekt mij naar zich toe. `Manou ik moet de les in.' `Kom aan, ga met mij mee, das toch veel beter dan die lessen.' Ik hoor Bibi weer roepen. `Dat kan ik toch niet maken, dan spijbel ik.' Manou begint uitgebreid te lachen. `Ja dus?' `Ja uhm, Bibi wacht op me.' `Chick ga gewoon met mij mee, schijt aan die les, niemand die het merkt.' Ik kijk hem aan en kijk dan weer na Bibi die me wenkt. Ik kijk weer na Manou en dan weer na Bibi. `Oke ik ga mee.' Hij laat me los en houd de deur van zijn auto voor mij open. Ik draai nog een keer om na Bibi die me raar aankijkt. `Ik ga met Manou mee, ik zie je nog wel, doeei.' Bibi schud haar hoofd en gunt me geen blik meer. Ze draait zich om en loopt weg. Ik haal me schouders op en stap bij Manou in de auto. Hij geeft me nog een kus en rijd dan weg in zijn auto met mij aan zijn zij.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 27 juni 2009 - 11:55:
Hey ga je nog snel verder?? Goed verhaal... Ohw ik hoop wel dat ze er snel achter komt..