Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A new life » 27) VERWENDAGJE

A new life

20 juni 2009 - 20:23

1028

2

226



27) VERWENDAGJE

Lynn snikte een laatste keer. Ze had kunnen uithuilen en had mij haar hele verhaal al snikkend gedaan. Alle emoties, gedachten en pijn van 2 jaar geleden waren weer naar boven gekropen. De vreselijkste periode van haar leven had zich herhaald. Ze wilde het aan haar moeder zeggen, maar besefte dat ze daardoor waarschijnlijk een einde zou maken aan het huwelijk van haar ouders. Een groot dilemma maakte haar vanbinnen kapot en eerlijk gezegd wist ik me deze keer ook geen raad. Ik besloot dat mijn vriendin eerst wat opgevrolijkt moest worden. Ik keek in het betraand gezicht van Lynn. “Je ziet er niet uit.”¯ zei ik lachend. “Weet je wat dat wil zeggen? Tijd voor een verwendagje!”¯ “Maar, Nele..”¯ begon ze stamelend. “Nee, niks te ‘maren’ wij gaan er even tussenuit. Je moet dit even allemaal vergeten en dan gaan we samen een oplossing zoeken.”¯ Ze zei niks, maar liep naar de kast nam haar jas en handtas en deed de deur voor me open. ** We liepen lachend over straat op weg naar het schoonheidssalon. “Oh, kijk daar aan de overkant. Die met zen zwart haar. Die is niet mis!”¯ “Nee, helemaal niet mis, een 9 waard!”¯ zoals altijd keurden we voor ons plezier de jongens die voorbij liepen. En zo te zien deed het Lynn echt wel goed om weer eens te lachen. “Maar, vertel jij nu eens over Bill, ik wil alle details.”¯ Vroeg ze nieuwsgierig. Ik vertelde haar hoe veel ik van hem hield, de leuke dingen dat we samen deden, hoe lief hij was en over onze eerste keer. Toen ik bij het laatste aankwam viel haar mond open. “Echt, wow Nele! Ik wist niet dat je zoveel van hem hield. Ik ben echt blij voor je!”¯ “Ja, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. Ik kan me echt niemand beter wensen, Bill is echt alles voor me.”¯ We stapten het salon binnen, kozen onze behandeling en betaalden. Onze eerste stop was bij het bubbelbad. Lynn voelde zich blijkbaar niet echt comfortabel in haar bikini. “Nele, ik heb het gevoel dat iedereen me aanstaart.”¯ Zei ze stil terwijl ze naar de blauwe plek op haar zij keek. “Die mensen kunnen dat vandaar helemaal niet zien.”¯ zei ik troostend. “En wat dan nog, jij bent gevallen daar kan je helemaal niks aan doen.”¯ Ze moest even lachen om mijn mopje en stapte al eerste het warme water in. Samen genoten we van de warme bubbels die ons lichaam masseerden. Er ging een klein belletje zodat we wisten dat het tijd was om door te schuiven. Nu zouden we naar het het modderbad gaan. Ik plonsde er snel in en gooide een kwak modder in Lynns gezicht, het breidde zich uit een een moddergevecht tot een medewerker ons kwam vragen om het wat rustiger te houden. We lagen allebei in een deuk van het lachen en vervolgden onze weg door dit paradijsje. We hadden de sauna helemaal voor ons alleen en konden dus ronduit praten. “Nele, het spijt me..”¯ zei Lynn plots. “Waarom zou jij nu spijt moeten hebben?”¯ “Ik heb je weggehaald bij Bill, je houdt zoveel van hem, je ging met hem mee op tour en dan moet je hem achterlaten voor mijn problemen.”¯ “Luister eens naar me, het was inderdaad niet zo leuk om hem daar in Duitsland achter te laten, maar hoe belangrijk hij ook is voor mij, jij zult altijd op de 1ste plaats staan. Ik hou van Bill, maar ook van jou en jij hebt mij op dit moment meer nodig als hij. Ik laat je niet in de steek, ik zal er altijd voor je zijn, wanneer dan ook.”¯ Alles wat ik had gezegd kwam recht uit mijn hart en ik meende elk woord ervan. Lynn was al jaren mijn beste vriendin, we hadden samen veel meegemaakt. Pijn en verdriet, vreugde en blijdschap. We deelden onze diepste geheimen met elkaar en hadden gezworen dat onze vriendschap altijd boven een jongen zou komen. Ik had me hieraan gehouden, Lynn kwam boven Bill en dat moest hij begrijpen en volgens mij deed hij dat ook. Voor hem kwam Tom ook op de eerste plaats, ik vond dit maar normaal. We hielden zielsveel van elkaar, maar hadden buiten elkaar ook nog andere personen waar we van hielden en waarvoor we alles zouden doen. Bill zou dit van alle personen het beste begrijpen. Lynn fluisterde bijna “Dankje Nele.”¯ En gaf me een knuffel. We hadden bewust niet voor een massage gekozen en liepen dus na de sauna door naar het ‘maskergedeelte’. We kregen 2 maskers achter elkaar en onze huid zou helemaal gereinigd zijn daarna, we hadden even tijd om te rusten. Ik dwaalde af in mijn gedachten naar Bill en hoopte dat hij ook aan mij dacht.
Bills pov: Nele was nog maar een dag weg en ik miste haar alsof ik ze in geen maanden had gezien. Mijn bed had vannacht koud en veel te groot voor mij alleen aangevoeld. Ik zag Nele bijna elke dag, niet lang, maar haar gewoon even zien maakte mijn dag al goed. Ze verspreidde een soort warmte die ik nu al enorm miste. In plaats van Nele was er nu een grote leegte die me omringde. Ik wist goed genoeg dat Lynn haar nodig had en dat, voor Nele, Lynn heel belangrijk was, ik wist wat het was om een speciale band te hebben. Ik zou hetzelfde gedaan hebben voor Tom als Nele voor Lynn. Ik zuchtte en greep naar mijn gsm op het nachtkastje en typte razendsnel een berichtje. “Hej, schatje, hoe gaat het daar? Goed aangekomen? Hoe gaat het met Lynn? Ik mis je hier echt verschrikkelijk, maar begrijp dat je bij Lynn wilt zijn. Ik verlang naar het moment dat ik weer in je mooie oogjes kan kijken en je zachte lippen kussen. Hvj xxx Bill.”¯ De volgende 10 minuten bleef ik staren naar het schermpje, maar er kwam geen antwoord. Teleurgesteld stond ik op en liep naar de badkamer, een douche zou me goed doen. Er was nu ook geen tijd om Nele te missen, vanavond was er weer een optreden gepland, hopelijk verzette dat mijn gedachten een beetje.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 12 okt 2009 - 22:39:
aahhh


MyReflection
MyReflection zei op 26 juni 2009 - 15:28:
zielig gewoon dat ze elkaar moeten missen,
maar het is oooh, zo mooi geschreven,

snel verder schat,

xx