Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Saved by Tom Kaulitz » Saved by Tom Kaulitz (deel 4.)

Saved by Tom Kaulitz

20 juni 2009 - 21:17

1039

2

419



Saved by Tom Kaulitz (deel 4.)

Voorlaatste stukje ^^ @ MariTom & KaulitzFreak:: dankje voor de reacties ^^ <3

-Eva-
Ik word wakker en ik heb heerlijk geslapen. Tom ligt nog rustig te slapen en ik ga hem ook niet wakker maken. Gisteravond had ik het gevoel dat hij tegen mij wou komen liggen, maar dat heeft hij uiteindelijk toch niet gedaan. Misschien maar beter ook.
Douchen. Dat ga ik nu doen. Ik denk terug aan gisteren, ik voel me ineens vies nu en ik zou zo kunnen wenen, maar ik weiger om ook maar één traan voor hen te laten. Ze zijn het gewoon niet waard.
Dat hoofdstuk is afgesloten.
Nadat ik gedoucht ben, neem ik een handdoek en begin mij af te drogen. Ik voel mij al weer veel frisser nu.
Ineens gaat de deur open en ik draai de handdoek zo snel mogelijk rond mij.
‘Ow sorry.’ Stamelt Tom en hij doet de deur snel weer dicht.
Ik zag aan hem dat het echt niet de bedoeling was, maar zijn ogen fonkelden wel een beetje.
Ik grinnik zachtjes bij die gedachte. Typisch Tom. Geil ventje.

-Tom-
Dat was dus echt niet de bedoeling. Ik had haar wel al eens zonder BH gezien, maar dit is toch anders. Ik glimlach bij die gedachte. Mijn fantasie slaat weer eens op hol.
‘Stop Tom, seffens zit je weer met een probleempje.’ Zeg ik tegen mezelf.
Niet veel later gaat de badkamerdeur open. Ik had zeker gedacht dat ik hier nog minstens een halfuur zou staan, meisjes kennende.
‘Sorry van daarnet.’ Verontschuldig ik mij nogmaals.
‘Geen probleem hoor Tomi.’ Lacht ze.
‘Beviel het zicht?’ vraagt ze terwijl ze me in m’n zij port.
Ik knik hevig. Ze lacht.
‘Ga je maar snel douchen, sexgott.’
Hoe komt het dat ze mijn bijnaam weet? Ik wil het haar vragen, maar ze is al naar beneden.

Als ik klaar ben met douchen, ga ik naar beneden. Daar zie ik Eva en Bill aan de ontbijttafel zitten, druk in gesprek.
‘Goedemorgen.’
‘Goeiemorgen, broertje.’
Ze waren bezig over Tokio Hotel.
‘Zeg Eva, hoe komt het eigenlijk dat je mijn bijnaam weet?’ vraag ik grijnzend. Ze lacht eens mysterieus.
‘Omdat ik zo een 2 jaar geleden een hevige fan van jullie was.’
‘En nu niet meer?’ vraag ik met een pruillip.
Ze grinnikt. ‘Nee, wel nog fan, als ik je daarmee kan troosten, maar ik heb daar nu niet meer genoeg tijd voor.’
Ik knik begrijpend.
‘Voor een fan is het natuurlijk wel heel fijn om je idolen te kunnen ontmoeten.’ Voegt ze er nog lachend aan toe.

‘Wij moeten dadelijk wel een paar uurtjes naar de studio.’
‘Ah oké, dan ga ik nu wel. Jullie zijn echt heel erg bedankt.’
‘Je mag ook hier blijven hoor, wij hebben graag wat ander gezelschap en het duurt niet zo lang.’ Lach ik.
‘Maar ik heb hier geen kleren of niks.’ Protesteert ze.
‘Dat is toch niet erg. Nee, grapje, ga gewoon wat kleren halen terwijl wij weg zijn?’ stel ik hoopvol voor.
Ik zie haar twijfelen.
‘Oké dan.’ Grinnikt ze.
Nadat we haar onze reservesleutel hebben gegeven, vertrekken we, met heel veel vertrouwen in haar, naar de studio. Ze kan nu eigenlijk ons hele appartement leeg halen, maar volgens mij doet zij zoiets niet.

-Eva-
Tom wil echt wel graag dat ik hier blijf, denk ik lachend. Ik sluit de deur en ga even naar huis wat kleren enz. halen. In mijn appartement neem ik een tas en steek er wat kleren, make-up, een extra paar schoenen en een toiletzak in. Nadat ik dat gedaan heb, ga ik terug naar hun appartement.
Zal ik hen eens fijn gaan opwachten.

-Bill-
Nooit gedacht, dat ik Tom zo verliefd zou zien. Hij zit hier maar wat te zuchten en regelmatig op zijn klok te kijken. Hopend dat we dadelijk terug mogen. Tom heeft me al verschillende keren gevraagd of Eva nu al terug bij ons zou zijn. Ik heb hem grijnzend gezegd dat ik dat niet weet. Toen is hij maar opgehouden met vragen te stellen, doorhebbend dat ik hem raar vind. Natuurlijk is hij wel al eens verliefd geweest, maar nog nooit zo.
Meisjes waren nooit mooi, maar altijd geil. En ze kregen allemaal de naam ‘chick’. Zelfs de namen van zijn vriendinnetjes herinnerd hij zich niet meer.
Ik ben er zeker van dat Tom Eva nooit zo gaat noemen, of als grapje maar nooit gemeend. Als hij dat zou zeggen, dan vertrekt ze, want Eva lijkt mij niet echt iemand die zich zo zou laten noemen.

-Tom-
Wat is er toch met mij? Normaal kom ik graag naar de studio en nu interesseert het me niks. Ik hoop maar dat Eva terug is gegaan naar ons appartement, anders moet ik haar gaan zoeken, want ik heb niks van haar.
Eigenlijk weet ik heel goed wat er met mij is, ik ben verliefd op Eva. En niet zo een klein beetje.
Raar toch, ik ken haar niet eens echt goed.
‘Zo we zijn klaar voor vandaag.’ Zegt David.
Deze woorden halen me terug op aarde. Naar huis, naar Eva!
Ik sta snel op, groet de jongens en David nog even en ga dan snel naar de auto.
‘Door wat is die gebeten?’ vraagt Georg verbaasd. Ik hoor Bill grinniken. Waarom heeft hij ook alles direct door? Hij had het al door voordat ik het zelf doorhad. Niet eerlijk.
Als Bill ook EINDELIJK in de auto zit, rijd ik naar huis.

De deur is gesloten! Nee, seffens is ze niet terug gekomen! Ik steek met trillende vingers de sleutel in het slot en draai hem open. Snel loop ik naar binnen. Wat ik daar zie had ik nooit verwacht.
De tafel is mooi gedekt, kaarsjes, alles.
‘Hey, schatjes.’ Grinnikt Eva. Die stem, ik krijg het er helemaal warm van.
‘Ik dacht, ik moet toch iets doen, als ik hier zo mag blijven.’ Lacht ze.
‘Hebben jullie honger?’ We knikken beiden.
‘Aan tafel dan.’ Lacht ze.
Niet veel later komt ze binnen met 2 heerlijk ruikende pizza’s. Pizza Fungi, onze lievelingspizza. Hoe weet ze dat?
‘Hoe…?’ Voor dat ik ben uitgesproken zegt ze al: ‘Ik weet dat jullie graag pizza hebben, maar ik wist niet welke en daarom heb ik maar dezelfde genomen als jullie toen in het restaurant besteld hebben.’ Legt ze uit.
‘Dat is onze lievelingspizza.’ Lacht Bill.
‘Ik hoopte al zoiets.’ Grinnikt Eva.
Geweldig! Ze is gewoon geweldig!


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 21 juni 2009 - 17:09:
GE-WEL-DIG!!!!!

enenenen, NIET tof dat het volgende deel al het laatste is!!!!

Ga wel snel verder!!!

(ook deze reactie is graag gedaan!! )


XAngelGiirlX zei op 21 juni 2009 - 14:06:
Whaha x'D
Tom is zooo dom x']
Maar dat is grappig x'D
Ghehe leuk deel n___n

Voorlaatste deel? =O
Maar maar...
Dan is de volgende het laatste deel =O
Niet leuk =O
Jij verder moeten schrijven dan dat deel =O
Hij is best wel ja leuk x]

Maarja x]
xByee!