Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sunshine. » I don't get it.

Sunshine.

20 juni 2009 - 23:15

177

1

201



I don't get it.

Al minuten lang heeft hij niks gezegt,helemaal niks en dat is niet goed als je Bill een beetje kent.Maar dan hoor ik een diepe zucht naast me en durf ik voor het eerst weer in zijn ogen te kijken.Voorzichtig en aarzelend pakt Bill mijn handen vast,iets wat ik al helemaal niet had verwacht."Waarom heb je niet eerder iets gezegt?"."Wat denk je,ik was bang dat de vriendschap over zou zijn"."Waarom vertel je het nu wel dan?"."Omdat toen ik straks op je geduwt werd door Tom ik een flashback kreeg van 4 jaar geleden.weet je nog toen Tom me toen op je duwde,nou en dat gevoel van vroeger kwam weer terug,en toen ben ik het maar op gaan schrijven en toen kwam jij er dus achter"."Weetje,ik vind ik het fijn dat je nu eerlijk tegen me bent en ik kan jou gevoelens niet veranderen,want je zult vast wel op me verliefd blijven dus waarom zou ik onze vriendschap verbreken voor zoiets?".Ik zucht,fijn dat ik het eindelijk verteld heb na die 4 jaar,maar ik merk dat Bill iets verborgen houdt.


Reacties:


Whipple
Whipple zei op 21 juni 2009 - 12:57:
wat houd Bill dan verborgen?
ikke wille weten!
snel verder! <33