Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » DROP DEAD OLI! » DROP DEAD OLI!

DROP DEAD OLI!

11 okt 2008 - 12:17

188

1

194



DROP DEAD OLI!

Hoi! Dit ben ik! Emy, 19 jaar oud. Ik woon in een Stocksbridge, een plaats in het Verenigd Koninkrijk, oftewel; Engeland. Zolang ik het me kan herinneren woon ik daar al, samen met mijn ouders en mijn tweelingbroer Quinty. Samen met mijn beste vriendin Ylja zit in het examenjaar van Stocksbridge High School. Als ik niet op school zit ben ik meestal met mijn vrienden in de stad te vinden, gitaar aan het spelen of aan het shoppen met Ylja. We hebben allebei nogal een uitgesproken smaak, zowel voor kleren als voor jongens als voor muziek. Tsja muziek.. Dat is als een soort drugs voor me, addicted noemen ze dat. X'D Verder ben ik aardig druk, hyperactief en ik kan me moeilijk concentreren. Vaak vertrouw ik mensen te snel, waardoor ik soms nog wel eens in de problemen kom.. Achja, uiteindelijk komt het altijd wel goed. Ik ben wel een aardig meisje hoor, en vooral heel stuntelig, ik word vaak Blonde genoemd. Dan loop ik weer tegen een lantaarnpaal aan ofzo. Nouja, ik denk dat je niet veel meer over mij wilt weten.
So let's move on -->


Reacties:


Luzifer
Luzifer zei op 11 okt 2008 - 15:50:
Ben benieuwd
Snel verder!
Xx