Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » You and me » Deel 26

You and me

22 juni 2009 - 11:36

1251

0

244



Deel 26

Door de ogen van Joe: De avond was tot nu toe helemaal geslaagd geweest. De schoenen en jurk pasten Nora perfect en haar gezicht toen ze de jacht zag was al een cadeau voor mij op zich. Alles wat ik wou was haar gelukkig maken en dat was gelukt. Ik wist hoe belangrijk ze deze dag vond en had dus echt mijn best gedaan om er iets speciaals van te maken. Nora zat tegenover me van haar tiramisu te smullen, ik hield van alles wat ze deed. Van de manier waarop ze lachte, mijn hand pakte, hoe ze omging met haar vrienden tot de manier waarop ze nu haar dessert in haar mond stopte en er zo lang mogelijk van probeerde te genieten. Ze had me nu toch wel nieuwsgierig gemaakt naar de verrassing die ze voor me in petto had en ik kon al niet wachten tot het zover was. We hadden geen koud moeten lijden door de elektrische verwarmingstoestellen dat hier stonden, maar het was al laat en het begon toch frisjes te worden. “Gaan we naar binnen?”¯ vroeg ik. Nora knikte. “Oké, dan kan ik je mijn verrassing geven.”¯ Ik nam haar hand en samen liepen we naar binnen. Het was er klein maar gezellig, we liepen meteen door naar de slaapkamer. “Doe je kleren uit en leg je op bed.”¯ beval Nora me speels. Oké, dit had ik niet verwacht. Als die ringen niet om onze vingers zaten had ik al kunnen raden wat er ging komen, maar nu had ik toch echt geen idee. “Waarom?”¯ vroeg ik in de hoop dat ze iets zou lossen. “Onze mooie kleren mogen toch niet vuil worden.”¯ Antwoordde ze. Wat ging er in hemelsnaam gebeuren? Maar ja ik gehoorzaamde en kleedde me uit. In mijn boxershort ging ik op bed liggen. “Op je buik en ogen dichthouden tot ik zeg dat ze weer open mogen.”¯ Weer gehoorzaamde ik. Ik hoorde de deur van de kamer open en toe gaan. “Je mag ze weer open doen.”¯ hoorde ik Nora’s zachte stem iets later zeggen. Ik keek om me heen, overal stonden nu de kaarsjes die daarstraks nog buiten stonden en lagen rozenblaadjes van de rozen die een paar uur geleden nog op ons tafeltje stonden. Ook Nora had haar kleren uitgedaan en stond nu voor me in haar zwart lingeriesetje. “Kijk maar uit dat er geen vogeltje in vliegt.”¯ Zei ze lachend. “Huh, wat zeg je nu?”¯ “In je mond, hij viel helemaal open.”¯ Lachte ze. “Ja heb je jezelf al eens gezien, ik ben ook maar een jongen hé!”¯ zei ik, en ik meende wat ik zei, Nora zag er super sexy uit. “Ja ja, dank je voor het compliment. Leg je nu maar terug neer.”¯ Ik deed wat van me gevraagd werd en voelde iets later Nora op me kruipen. Ze zat op mijn rug met haar benen naast me (logisch dat ze haar jurk uit had gedaan, die zou anders nu gescheurd zijn). Ik schrok even toen ik 2 vettige handen over mijn rug voelde glijden. Ik kreunde even van genot en hoorde Nora lachen. Ze was een goede masseuse en ik ontspande echt helemaal. Haar handen gleden over heel mijn rug en maakte alles wat vast zat weer los, haar zachte handen gingen over in haar nagels waar ze even mee over mijn rug schuurde waardoor ik kippenvel kreeg en Nora weer hoorde lachen. “Wat riekt er eigenlijk zo Italiaans?”¯ vroeg ik toen ze weer verder ging met haar handen. “Waarschijnlijk de olijfolie.”¯ Zei de heel serieus wat het nog grappiger maakte. “Olijfolie?”¯ vroeg ik lachend. “Ja, mijn massageolie staat nog thuis, ik moest me toch met iets behelpen.”¯ “Wel ik moet toegeven, het is origineel.”¯ Ik draaide me op mijn rug. Nora ging nu met haar handen over heel mijn borstkas en lag iets later op me met de vettige olie nu ook op haar huid. Ze drukte een zacht kusje op mijn lippen. “Deed het goed?”¯ ik knikte uitbundig. “Mogen we hier de hele nacht blijven?”¯ vroeg ze. Weer knikte ik. Nora stond op en zocht in haar handtas haar gsm. “Even bellen zodat ze thuis niet ongerust zijn.”¯ Na het telefoontje kwam ze weer bij me op bed gekropen. “En nu is het weer tussen ons.”¯ Lachte ze geheimzinnig.
Door de ogen van Jana: Ik zat voor mijn computer met mijn handen op het toetsenbord, klaar om een mail te sturen. Iedereen zat nu gezellig bij de jongen waar ze van hield, maar Nick zat nog in Amerika. Ik vond het zo onrechtvaardig dat hij niet naar België mee mocht komen(hij ook), maar ik begreep het natuurlijk ook. Niet alleen ik, maar ook hij moest examens maken. Tristan (Daphne had ons allemaal vertelt dat ze nu samen waren), Kevin en Joe waren alle drie ouder en al van school dus hadden zij geluk, en daarbij mijn vriendinnen ook, maar ik niet. Ik had Nick eigenlijk maar 1 keer echt gezien, op het concert, maar er was een klik geweest. We stuurden wel sms’en maar dat is ook niet alles, ik wou hem zo graag weer eens zien. Niet op een foto in de joepie of via de webcam, maar in levende lijve voor mijn neus. Ik wou samen dingen doen en elkaar leren echt goed leren kennen, dat was ik dus al een hele tijd proberen te schrijven in de mail. Het was zo moeilijk, hoe zeg je een jongen die in een ander continent woont dat je wil afspreken? Het is niet dat we een avondje samen naar de cinema konden.

Heej Nick, wel ik dacht ik zal eens een mailtje sturen ipv een klein smsje  Alles goed eigenlijk? Lukken de examens een beetje? Bij mij wel, maar het zou nog een pak beter gaan als jij hier bij me was… Wat ik dus eigenlijk wou vragen was, of we eens kunnen afspreken? Ik weet dat het niet makkelijk ik omdat we zo ver van elkaar wonen enz, maar ik vond het toen na het concert echt leuk en zou je graag nog eens zien. Misschien heb je in de kerstvakantie ergens tijd? Dan zien we dan nog wel hoe we alles moeten regelen, je zegt het maar. Jana xx

Nog een klikje op ‘versturen’ en ik was klaar. Hopelijk kreeg ik snel weer antwoord, maar nu moest ik maar weer eens gaan leren. *** Die avond controleerde ik nieuwsgierig mijn mail en ja hoor Nick had terug gestuurd.

Hallo, ja alles goed met mij hoor en de examens gaan ook wel, hopelijk zijn ze snel voorbij. Ik wou ook dat ik bij je kon zijn, maar nu gaat dat helaas niet, maar zoals je zegt misschien kunnen we eens afspreken in de kerstvakantie. Het kan zijn(waarschijnlijk zal dat zo zijn) dat Joe en Kevin toch naar België komen voor Lies en Nora dus dan zal ik wel mee komen en kan ik je eindelijk weer eens zien, want ik kijk er echt al lang naar uit! Ik ga je verder laten leren en zelf ook terug achter de boeken kruipen, nog veel succes en hopelijk tot in de vakantie! Greetz Nick x

Mijn geluk kon niet op, ik ging Nick weer zien in de vakantie. Het stond nog niet vast, maar waarschijnlijk wel want Kevin en Joe konden hun liefjes ook niet missen. Ik zette de computer weer uit en kroop met een gelukzalig gevoel in bed. Met de gedachte dat ik Nick binnen een paar weken weer zou zien viel ik in een diepe slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.