Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 1

A twincest story?!

11 feb 2010 - 12:48

156

3

461



1

[Bill pov]
Tom en ik zitten op mijn kamer, we werken aan een nieuw liedje. Opeens vliegt de deur open en stormt Demi, ons buurmeisje, binnen. "Ik heb gewonnen! Ik heb gewonnen!!" Roept ze terwijl ze ons omhelst. "Wat heb je gewonnen?" "Jullie wedstrijd! Ik heb jullie wedstrijd gewonnen!" "Echt? Dat is super! Ons buurmeisje schrijft gewoon de eerste Tokio Hotel-film!" "Ja, cool he!" Ja inderdaad, David had een wedstrijd georganiseerd. Onze fans konden zelfgeschreven verhalen -over ons natuurlijk- inzenden. De verhalen lieten we lezen door enkele vrienden die we blindelings vertrouwen, en zij kiezen het beste verhaal, wat we ook verfilmen. En ons buurmeisje heeft dus blijkbaar gewonnen. "En wat gebeurd er zoal in het verhaal?" "Hoe? Hebben jullie het zelf niet gelezen?" We schudden ons hoofd. "Oei, dan weten jullie ook niet dat...." "Wat weten we niet?" "Hebben jullie al ooit een verhaal van mij gelezen?" "Euh, nee." "Wel euh, ik schrijf eigenlijk altijd twincest......"


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:20:
*Klapt in haar handen.* Dit is eens een origineel begin! Oh het is nu al fantastisch .


MariTom
MariTom zei op 24 juni 2009 - 18:05:
Whahahhaha
Omgosh!
Geweldig, hoe kom je erop?! XD

Echt, snel verder, wanti k vind het nu al melig


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 13:27:
xd Oeps. Dat gaan ze niet zo heel leuk vinden.