Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » happy ending after all?

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

24 juni 2009 - 10:55

247

0

237



happy ending after all?

'Kijk wat ik heb aangericht!' ik haalde mijn schouders op :'Ik heb me aan de compromis gehouden' Nu kon ik het niet opbrengen mijn gezicht in de vlakke plooi te houden en glimlachte ik een beetje.Gelijk klaarde ook Edward's gezicht op :'Hmm over welke compromie hebben we het nu' zei hij speels.ik pookte in zijn wang.Hij lachte en wees naar zijn wang.Ik ging op mijn tenen staan om een kusje op zijn wang te geven.'Djees eigenlijk ben ik best klein!' weer lachte hij en schudde zijn hoofd :'Bekijk het zo "Vergeleken met Alice is alles groot" Ik kon me niet meer in houden en schaterde het uit van het lachen :'Och arme Alice!' Edward lachte met me mee en woelde door mijn rode haren.'En toch, hoe leuk dat paars/roze ook stond hou ik van je rode haartjes.' Ik giechelde :'Mooizo, want ze blijven nog wel een tijdje rood' Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte een kus op mijn voorhoofd :'IK hou van je dat weet je, en je hoeft je niet in te houden voor mij' hij gleed met zijn vingertoppen zacht over mijn kaaklijn.'Hmm..Ik vind het gewoon niet nodig om je nog meer te laten lijden dan ik je al heb laten doen.' Hij fronste zijn wenkbrauwen, het zag er echt heel sexy uit :'Doe toch normaal jij,ik ben er voor je waarover het ook gaat.' Ik knuffelde hem.Hij rook nog steeds zo heerlijk als de eerste keer.Eindelijk nu moet alles goed gaan....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.