Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 38: Wat is er met haar?

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:00

858

1

265



Part 38: Wat is er met haar?

Vorige keer:
Al snel is de mama van Mandy terug en je stapt uit de auto. Je helpt Mandy recht vanuit de andere kant van de auto en heft haar in de rolstoel. Je rijdt met haar het ziekenhuis in. Als jullie binnenkomen verschieten jullie! Jullie zien . . .



POV Bill

Jullie zien Gustav zitten. Mandy ziet dat je naar de hem kijkt. Mandy: Is dat Gustav? Jij: Ja, ge kent hem toch van Tokio Hotel. Mandy; Ja maar int echt is hij anders. Je duwt Mandy naar Gustav en gaat langs hem zitten. Jij; Hey wat is er? Gustav schrikt op. Gustav: Uh . . . Ik ben met Kiara hier. Jij: Is er iets met haar? Gustav; Dat weten ze nog niet. Ze voelde zich altijd misselijke enz. en ze was ook veel bijgekomen. Mandy: Ze is misschien zwanger. Gustav: Bill, wie is dat? Jij: Mijn vriendin. Gustav: Is dat Mandy? Jij: Ja de enige echte maar we moeten nu echt door de dokter wacht op ons é schat! Mandy: Spijtig genoeg wel. Gustav: Tis toch niks ergs hoop ik. Jij: De dokter weet het nie daarom moesten we naar hier komen. Mandy: Bill, Ik voel me niet goed. Het lijkt juist of ik ga flauwvallen. Je ziet Mandy weg zakken. Je gaat snel naar de rolstoel en je pakt haar op en legt haar op de stoeltjes in het ziekenhuis. Gustav komt ook snel toegesneld. Gustav: Dit had Kiara ook. Heeft Mandy ook een morning after pil genomen? Jij: Ja, waarom? Gustav: Misschien is ze wel zwanger. Jij: Dat kan nie. Gustav: Hoezo? Jij: We hebben 2 dagen geleden seks gehad zonder condoom. Gustav: Ja nee dan kan nie é! Ma misschien is ze al eerder zwanger geraakt dan ofzo als er een scheurtje in de condoom is geweest ofzo da merkt ge niet é?! Jij: Kan. Je geeft zachte klopjes tegen haar gezicht even erna was ze weer aan het bijkomen. Jij: Terug? Mandy: Half. Opeens zie je een plasje broek aan haar broek liggen. Jij: Mandy? Wat is dat bloed? Mandy: OMG Bill! Doe iets! Mijn buik. Gustav: Bill Ik denk da ik gelijk heb! Ze heeft een miskraam nu ! Jij: Wat moet ik doen en je begint hysterisch rond te lopen. Gustav: BILL !!! Je draaide je om. Gustav: Zijt rustig zo helpt ge Mandy ook niet! Ga naar haar en kalmeer haar! Ik ga een dokter zoeken. Ik zie dat de mama van Mandy er ook al is. Jij: Oké merci é! Gustav: Graag gedaan. En je ziet hem weglopen. Je loopt snel naar Mandy en hurkt langs haar neer. Ze heeft al veel bloed verloren en ze staat op het punt om weer flauw te vallen. Jij: Mandy schat wakker blijven! Mandy: Bill ga niet weg, pleas. Jij: Ik ga nergens naartoe hoor. Je geeft haar een kusje op haar mond. Ze glimlacht naar je. Je pakt haar hand vast en veegt door haar haren. Een paar seconden later word je aan de kant geduwd door een dokter en een paar verpleegsters. De dokter heft Mandy op het ziekenhuis bed. Jij: Mag ik bij haar blijven? Dokter: Nee sorry jongen als er iets is laat ik het direct zeggen wacht hier maar. Ze rijden haar weg en je wuift naar Mandy en gooit haar een kusje. Ze lacht en word dan naar voorzichtig terug neer geduwd door een verpleegster. Je gaat zitten en de mama van Mandy komt erbij zitten. Jij: Het is allemaal mijn fout! Cindy: Bill zeg da nie da is nie! Jij: Hoe kan ze al een zwanger zijn na een paar dagen. Cindy: Nu ge het zegt da kan nie! Jij: Das gek. Gustav komt er ook bij zitten. Na een kwartiertje komt Kiara ook buiten van bij de dokter. Kiara: Gussie! Ik ben zwanger !!! Gustav: OMG Egt? Kiara: Ja!! Je begint stil te snikken. Kiara ziet het. Kiara: Ey wa is er? Jij: Mandy heeft waarschijnlijk een miskraam en ze kan nie zwanger zijn van mij. Kiara: Oei hoezo niet? Jij: We hebben een paar dagen geleden pas voor de eerste keer seks gehad. Kiara: Ja nee dan kan! Ma we moeten door nog veel succes é! Jij: Merci k’zie jullie nog wel eens en doe de groetjes aan Tom & Georg enz. Gustav: Mag ik da al zeggen van Mandy Jij: Nee wacht nog maar ik bel u wel als ik iets weet. Gustav & Kiara gaan weg. Na een uurtje komt de dokter. Dokter: Alles is goed met haar ze had een miskraam. De baby is ze kwijt, maar flauwvallen enz. zal ze niet meer doen. Cindy: Kwam da door die morning after pil? Dokter: Ja dus nu zou alles weer goed moeten komen. Er mag1 iemand maar naar binnen. Cindy: Bill ga maar! Ik denk da jullie wel wat te bespreken hebben. Jij: Merci, denk et ook. Je staat op en volgt de dokter naar Mandy haar kamer. Als je binnenkomt zie je Mandy huilend op bed zitten. Je naar haar toe en gaat op bed zitten. Jij: Meis is er iets? Mandy: Nee*snik* Jij: Maar van wie ben je zwanger? Nu begint Mandy hard te huilen. Mandy: Ik was zwanger van . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:08:
toch ni van Tommyboy fzo eh ?