Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 41: You and Bill are back!

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:06

777

1

216



Part 41: You and Bill are back!

Vorige keer:
De verpleegster vroeg Bill om van je af te gaan. Toen hij uit bed stapte zag je de verpleegster met grote ogen kijken naar iets aan Bill. Je had natuurlijk snel door naar wat. Bill begon het ook door te krijgen en werd knalrood. Hij ging zitten in de zetel en legde zijn jas op zijn schoot. Verpleegster: . . .



POV Bill

Je zag Mandy lachen toen je uit bed stapte en je had eigenlijk niet door voor wat. Je keek Mandy aan en ze gebaarde naar de verpleegster. Ze was nog redelijk jong, ergens rond de 20 dacht je. Je zag dat ze rood werd. Je volgende haar blik en zag al snel waar hij naar keek. Je keek naar onder en je zag dat je nog steeds een stijve had. Je werd knalrood en ging snel zitten en legde je jasje op je schoot. Verpleegster: Hier zijn u papieren mevrouw zei ze stotterend. Mandy: Bedankt mag ik naar huis nu? Verpleegster: Ja natuurlijk! Ze liep snel en rood de kamer uit. Mandy keek je aan. Mandy; WHAAAA !!! Jij: Is nie grappig ! Je stijve was al weg en je stond op. Mandy kwam ook naar je toe en pakte je voorzichtig vast. Mandy: Ocharme toch *Kus* Ma had ge die verpleegster haar ogen gezien? Jij: Ja spijtig genoeg wel. Mandy; Da meiske wee nie wat ze gezien heeft :p Jij: Lach me nie uit! Ik hoor u toch nooit klagen. Mandy: Das wel waar. Kom snel naar huis. Jij: Gaan we dan verder doen? *puppy eyes* Mandy: Natuurlijk waarom dacht ge dan da ik zo snel thuis wil zijn. Jij & Mandy pakken ieder een tas en gaan snel naar buiten. In de auto kan je niet van haar afblijven en je ziet dat Mandy ook wel best opgewonden begint te geraken. Jij: Gaat het nog schatje :p Mandy: Ja ja pest me nu maar é! Hou u maar in of ik wil thuis al niet meer. Jij: Das gewoon chantage! Mandy: Tjah:p Ze pak je hoofd vast en geeft je een hevige TZ. Jij: mmmm Mandy: Da vindt ge wel fijn é billie! :p Je glimlacht naar haar en jullie zitten nog wat te prullen aan elkaar. Jullie komen thuis aan. Je pakt Mandy vast aan haar heupen en volgt haar zo. Je zoent haar de hele tijd in haar nek. Mandy doet de deur open en gaat naar binnen. Met je voet stamp je de deur toe en volgt Mandy naar de keuken. Ze ziet een briefje liggen op de keukentafel en leest het. Je gaat tegen haar kont aanstaan en geeft haar en zuigzoen. Mandy: Bill!! Kappe. Je hebt haar stevig vast dus ze kan niet weg. Mandy probeert je van haar af te duwen maar je verzet je. Je liet haar nek los en je gaf er een zacht kusje op. Mandy: OH Bill die krijgt ge terug jongen ! Jij: Wat stond er op het briefje. Mandy: Mama is 2 weken weg met een model! Jij: mmm dat bevalt me wel! Zijn we dus ‘alleen’? Mandy: Ja schat! Hebben we al plannen misschien *grijns* Jij: Ja natuurlijk! Altijd als we alleen zijn. Je draait Mandy om en gaat met haar richting de trap. Jullie gaan kussend naar jullie slaapkamer en je duwt haar tegen de muur.

POV Mandy

Bill duwt je tegen de muur aan en kust je in je nek. Bill weet wat je lekker vindt. Bill doet je jasje uit en gooit het ergens in de kamer. Al snel de je zijn shirt uit en hij ook jouw shirt. Jij: Bill ge zijt zo geil é! :p Bill: Altijd als ik bij u ben! Jij: Slijmer :p Je sloeg je benen voorzichtig rond zijn middel. Bill kust je in je nek en gaat al snel naar het bed. Hij legt je voorzichtig neer. En gaat op je liggen. Je bh en onderbroek, zijn boxer gaan ook al snel uit en je voelt hem in je komen. Eerst stoot hij rustig en daarna harder. Opeens stopt Bill en je kijkt hem aan. Jij: Waarom *hijg* stop *hijg*je*hijg* ? Bill; Heb fucking veel pijn. Je zag aan zijn gezicht dat het echt was en je ging op hem liggen en nu begon jij. Bill: Goed gevonden :p Hij gaf je een TZ. Na een tijdje kwamen jij en Bill klaar. Je ging van Bill af en ging uitgeput op zijn borst liggen. Bill aaide door je haren en gaf je een kusje op je voorhoofd. Bill: Ik hou van je. Je ogen waren al half toegevallen. Je glimlachte naar Bill en viel in slaap.

’s morgens word je wakker door Bill zijn geschreeuw. Je kijkt en ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:27:
de condoom in een dicht pakje !! Ö