Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 42: Je pakt Bill terug, maar hoe?

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:08

331

1

195



Part 42: Je pakt Bill terug, maar hoe?

Vorige keer:
POV Mandy: ’s morgens word je wakker door Bill zijn geschreeuw. Je kijkt en ziet . . .


POV Mandy

Je kijkt en je ziet Bill hysterisch roepen. Bill: SPIN !! Jij: Bill, relax wat kan da beestje nu doen? Bill: Doe et weg! Je stapt uit bed en doet je kamerjas aan want je hebt nog geen kleren aan. Je pakt de spin in je handen en gooit hem over het balkon. Bill: Oh schat merci! *TZ* Da ge daar bang voor zijt. Ge had u eigen eens moeten bezig zien :p Bill: Lach me maar uit ja. Jij: Sorry schatje, maar was egt wel grappig vooral omdat ge nog in u boxer stond. Bill: Gij had zelfs niks aan. Bill wandelt naar je toe en pakt je vast. Zijn hand gaat onder je kamerjas. Je laat hem even doen omdat je hem eens goed wil terugpakken voor die zuigzoen. Je trok Bill zoenend richting de badkamer. Je duwt Bill een beetje van je af en trekt Bill voorzichtig naar de deur. Bill kijkt je best wel geil aan. Je geeft hem een hevige tongzoen. Als je bij de deur bent doe je die open en trekt hem naar binnen. Je duwt Bill voorzichtig tegen de muur en geeft kusje op zijn borstkas. Je gaat zo naar onder. Je kan gewoon in Bill zijn ogen zien dat hij denkt dat je iets van plan bent. Je trekt zijn boxer een beetje omlaag en geeft kusjes op zijn tattoo. Je ziet Bill genieten dan begin je een zuigzoen op zijn tattoo te geven, maar heel van kans krijg je niet maar het is toch al goed te zien. Bill kijkt je best wel kwaad aan en je rent naar naar onder. Je verstopt je in de kelder. Na 10 minuutjes heeft Bill je nog altijd niet gevonden. Het is donker en je ziet geen steek. Je voelt iemand ademen in je nek. Je begint best wel bang te worden je draait je om en . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:29:
WHAAAA !!
er zit een pedo in de kelder !