Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 44: Sex with Tom and a fight with Bill ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:15

772

1

216



Part 44: Sex with Tom and a fight with Bill ...

Vorige keer:
POV Tom: Je keek wat rond en zag Mandy dansen met een vriendin.Ze zag er zat uit. Je liep naar haar toe en pakte haar langs achter rond haar middel. Je gaf een kusje in haar nek. Ze draaide zich geschrokken om en toen ze zag dat jij et was lachte ze. Ze danste met haar kont tegen je kruis. Door naar haar ogen te kijken zag je dat Mandy dronken was. Opeens draaide ze zich om en . . .


POV Tom

Opeens draaide ze zich om en zette haar lippen op de jouwe. Je kuste haar terug en je duwde met je tong tegen haar lippen. Ze opende gewilig haar mond en je draaide zachte rondje met je tong. Je hoorde haar af en toe een zacht kreuntje slaan. Je liet haar lippen los en je keek naar haar. Je was nog helemaal nuchter gelukkig zo’n moment zou je niet willen missen. Jullie danste en zoende nog en jullie dronken nog wat. Jij: Mandy, komt ge mee naar mijn hotelkamer? Mandy: Wa zijt ge daar allemaal van plan? Jij; Praten * grijns* Mandy; Yeah right ma oké ik kom mee. Jullie gaan kussend naar de auto. Mandy zit je al helemaal op te geilen. Ze weet echt niet wat ze doet, maar je ging er maar even van profiteren. Als jullie aan het hotel aankomen lopen jij en Mandy direct naar boven. Je doet de deur open en duwt Mandy tegen de muur en sluit de deur. Je geeft haar kusjes in haar nek en gaat met je handen onder haar shirt. Mandy: mmm Tom doe nie zo geil jong :p Jij: Kan er niks aan doen als ik da ben é :p Je heft haar op en ze slaat automatisch haar benen rond je middel. Je legt haar rustig op bed en gaat tussen haar benen liggen. Jullie kleren gingen al snel uit. Je gaf kusjes in haar nek toen je een plek zag. Jij: Van wie heb je die zuigzoen. Toch nie van mijn broertje zeker? Mandy: Jawel hij heeft er ook een op zijn tattoo op zijn heup. Jij: Geil ^^ Mandy: Doe nu maar gwn door Je begint haar oppernieuw te kussen. Je doet haar bh uit en geeft kusjes op haar borsten. Je hoort haar al een beetje kreunen. Je heb zelf ook al een strakke boxer. Mandy doet je boxer uit en geeft kusjes op je lief. Al snel word little tommie als een stuk groter (Little Tommie wan e naam ^^ :p ) Je doet je condoom aan en doet Mandy haar onderbroekje ook uit. Je gaat in haar eerst stoot je zachtjes en dan ga je steeds harder. Mandy kreunt je naam. Je wed gewoon dat ze nog nooit zo’n goede seks gehad had. Jullie kwamen op jullie hoogtepunt en je viel uitgeput langs Mandy neer. Mandy zag er moe uit en viel al snel in slaap.

POV Mandy

’s morgens word je wakker door een geluid. Je doet je ogen open en kijkt in het rond. Je keek rond en zag Tom nog naakt staan in zijn kamer. Tom: Ah schatje ook wakker. Jij: Wat doe ik hier? Tom: Moe ik da allemaal uitleggen? *grijns* Jij;Eigenlijk wel ! Tom; Kijk gewoon onder het laken dan wee ge et wel. Je kijkt onder het laken en ziet dat je ook naakt bent. Jij: Tom? Tom: Ja? Jij: Hebben wij *slik* seks gehad? Tom: Ja ma maak u geen zorgen zal het niet tegen Bill zeggen. Jij: OMG Bill helemaal vergeten! Hij zal zich wel zorgen maken. Tom: Bel hem seffens anders. Opeens hoor je iemand kloppen op deur. Tom: SECONDJE !! Hij pakt een kamer jas en doet die aan. Tom: Ah Bill. Bill: Mag ik binnenkomen? Tom: Nee nu nie ge komt nogal ongelegen. Bill: Ik ben da al gewend. Je ziet dat Tom, Bill probeert tegen te houden. Opeens komt Bill door. Bill: Wie hebt ge deze . . .? Je ziet Bill me open mond naar je kijken. Jij: Het nie wat ge denkt Bill ! Bill: En da moe ik geloven? Ge hebt gewoon geneukt me mijn broer! OMG Mandy! Tom: Bill hou u nu rustig ze heeft gelijk. We waren dronken. Bill: Da boeit nie! Mandy! Mee nu! Jij: Ik ben u hond nie é! Bill: Geen commentaar mee nu. Bill gooit je, je kleren. Bill is echt woedend je ziet het gewoon. Jij: Bill! Doe rustig man! Bill: HOE MOET IK RUSTIG ZIJN ! Doe die fucking kleren aan man! Je begint te wenen van Bill zijn reactie. Bill: Oh gaan we zo beginnen? Da helpt nu egt NIE hoor! Tom: BILL !! Doe normaal man! Hebt ge nu echt geen gevoelens? Bill : . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:36:
da kei zielig voor Billyboy !