Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 46: Are you back with Mandy? Or are you gonna choose Yanaïka? ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:29

803

1

265



Part 46: Are you back with Mandy? Or are you gonna choose Yanaïka? ...

Vorige keer:
POV Mandy = Tom had je in bed gelegd toen je in slaap was gevallen naast hem.

POV Bill = Is vreemd gegaan met Yanaïka


POV Bill

Je werd ’s morgens wakker door kusjes op je hele lichaam. Je doet je ogen een beetje op en Yanaïka kusje geven op je buik. Je genoot ervan en je zag Yanaïka naar boven kijken en ze ging op je buik zitten. Yanaïka: Goed geslapen schatje? Jij: Ja, dicht bij u. Je pakt haar hoofd tussen je handen en drukt je lippen op de hare. Ze drukt met haar tong tegen je lippen en je opende je mond. Ze draaide zachte maar intense rondjes rond je tong en likte af en toe aan je piercing. Jullie lieten elkaar lippen na een tijdje los. Yanaïka: Gaan we naar onder wat eten of blijven we nog even liggen. Jij: Heb ik andere opties dan? Yanaïka: Ja zoals samen douche *grijns* Jij: Wat dacht ge nu van nog een half uurtje blijven liggen, eten en dan douche? Yanaïka;: Goed idee*kus* Jullie liggen een half uur te zoenen enzo vind zelf maar wat uit. Jullie stappen uit bed en je kijkt naar het lichaam van Yanaïka. Ze had zo een mooi lichaam. Je stapte ook uit bed en jullie gingen naar de badkamer. Yanaïka deed de deur op slot. Je duwde Yanaïka tegen de wastafel en je hief er haar naderhand ook op. Jullie zoende hevig en Yanaïka deed teken naar de douche. Je hief haar op en ze sloeg haar benen rond je middel. Jullie gingen de douche in. Je zette het water op en jullie zoende. Jullie werden er best opgewonden van. Je kreeg al snel een stijve. Yanaïka: Zo geil billyboy!? Jij: Is niet moeilijk als gij hier zo zit te doen. Je kijkt haar met een smekende blik voor seks aan en ze knikt. Je pakt haar op en duwt haar tegen de muur. Je wilt in haar gaan maar opeens bedenk je, je iets. Jij; Een condoom! Yanaïka: Bill laat het komaan doe gewoon! Jij: Oké dan. Je gaat in haar en je stoot eerst zacht zoals je altijd bij Mandy deed. Yanaïka: Bill! Harder!! Je ging ook een stuk harder. Na een tijdje kwamen jullie klaar . Jullie zakte op neer op de grond. Yanaïka ging op je schoot zitten. Yanaïka: Hebt ge het eigenlijk nie me Mandy? Jij dacht: Oh kut Mandy. Jij: Ja ik ga seffens terug naar haar ik denk ze wel ongerust ga zijn na onze ruzie. Yanaïka: Spijtig, komt ge nog terug? Jij: Ik weet het niet. Geef me u gsm nummer maar. Dan spreken we wel nog eens af. Yanaïka: Oké dan en ze kust. Jullie staan op en wassen jullie verder. Je doet je boxer en broek aan. Ze pakt je aan je middel vast en zegt dat ze je gaat missen je lacht eens naar haar en kust haar. Je doet je shirt enzo aan en rijdt terug naar het huis van Mandy. Je voelt je best wel schuldig. Je komt aan en gaat naar binnen. Je ziet dat alles nog donker is en nochtans is het al bijna middag. Je doet je jas uit en gaat stil naar boven. Je hoort gesnik uit jullie kamer komen. Je weet best dat het Mandy is. Je klopt op de deur en gaat naar binnen. Mandy ligt helemaal in een getrokken op bed te huilen. Je voelt je zo schuldig dat je zo hebt gedaan en nu ligt ze daar zo. Je gaat op de rand van het bed zitten. Jij: Uh . . . Mandy? Maar je krijgt geen reactie , maar iets in je zegt dat ze wel luistert. Jij: Sorry van hoe ik deed gisteren. Mandy: Bill, meent ge da nu? Jij: Ja ik meen dat. Ik heb wat hevig gereageerd. Mandy: Het spijt me ook . . . ze kan haar zin niet verder afpakken want je legt een vinger op haar lippen. Jij: Mandy het is al goed. Is het weer goed? Mandy: Ik weet het niet Bill. Gisteren hadden we nog zo’n ruzie en nu doen alsof er niks gebeurd is. Je pakt haar gezicht vast en drukt een tedere kus op haar lippen. Jij; Ik hou van u Mandy! Mandy: Ik ook van u schat.

*Tijdsprong van 2 jaar* Ik weet het is veel anders word het te lang dratig


Bill & Mandy zijn nog altijd gelukkig samen. Mandy zit bij de meiden van Monrose de door de zang wedstrijd met Senna & Bahar. Sandra & Tom zal al een tijdje uit elkaar. Tom heeft nu iets met Bahar (Niet gevreeest Sandra :p ^^). Senna is een beetje verliefd op Gustav en Georg heeft ook iemand op het oog. Van Yanaïka heeft Bill nog veel gehoord


Ik ga stoppen hier. Morgen komt wrs een ander maar dan zijn jullie 2 jaar verder. Bill is dus 20 en Mandy 18.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:49:
alright ,
kan niet wachten ..