Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 47: Again a fight with Mandy? ....

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:32

1060

1

213



Part 47: Again a fight with Mandy? ....

Vorige keer:
Tijdsprong van 2 jaar* Ik weet het is veel anders word het te lang dratig

Bill & Mandy zijn nog altijd gelukkig samen. Mandy zit bij de meiden van Monrose de door de zang wedstrijd met Senna & Bahar. Sandra & Tom zal al een tijdje uit elkaar. Tom heeft nu iets met Bahar (Niet gevreest Sandra :p ^^). Senna is een beetje verliefd op Gustav en Georg heeft ook iemand op het oog. Van Yanaïka heeft Bill nog veel gehoord

Ik ga stoppen hier. Morgen komt wrs een ander maar dan zijn jullie 2 jaar verder. Bill is dus 20 en Mandy 18.


POV Bill

Het is nu de 14 maart 2008. Een week voor dat Mandy 18 word. Ze kijkt er al helemaal naar uit. Vandaag ga je weer naar Yanaïka. Je bedriegt Mandy al 2 jaar met haar, maar goed dat Mandy dat niet weet. Je wil Yanaïka wel dumpen maar je kan het gewoon niet. Ze is ook zo goed in bed. Je had net een hevige nacht met Mandy achter de rug. Het was nog maar 10 uur ’s morgens ze sliep nog. Je gaf haar een kusje op haar voorhoofd en stapte uit bed. Je raapte je kleren van de boxer en gooide ze in de wasmand op jullie kamer. Je ging naar de kast en pakte er een jeans uit, een shirt en een vestje van TH. Je gaat naar de badkamer en gaat onder de douche en maakt je op. Het is nu al half 12. Je doet je aan en schrijft een briefje voor Mandy dat je over een paar uurtjes terug zou zijn. Je gaat naar je auto en rijdt richting het appartement van Yanaïka. Je komt na een 20 minuutjes rijden aan en je doet de deur open want je hebt een eigen sleutel gekregen. Je doet de deur op en je ziet dat Yanaïka al verleidelijk op de zetel ligt. Je sluit de deur weer. Jij: Ey schatje. Je gaat naar haar toe en geeft haar een kus. Je heft haar op en gaat met haar naar de slaapkamer. En je legt haar voorzichtig op bed. En gaat op haar liggen. Je geeft kusjes in haar nek. Yanaïka: Zo gehaast? Jij: Ja moet achter een paar uurtjes al terug zijn. Yanaïka: Zo snel al. Ze pakt je hoofd zodat ze haar lippen op de jouwe drukt. Die al snel verandert in een hevige tongzoen. Yanaïka draait om zodat zij bovenop ligt. Ze doet je jasje uit en je shirt volgt ook al snel. Ze geeft je kusjes in je nek en gaat zo naar onder. Ze geeft kusjes rond je tattoo op je lies en je begint al zwaar te ademen. Je hebt al een stijve gekregen en Yanaïka kijkt je geil aan. Ze doet je broek naar onder en wrijft over de bol in je boxer. Je slaakt een klein kreuntje. Yanaïka doet nog even verder en dan doet ze je boxer uit. Ze pakt je stijve tussen haar vingers en ze begint trek bewegingen te maken. Jij: OMG Yanaïka. Ge zijt zo geil. Yanaïka: Weet ik :p Ze liet je penis los en gaf kusjes op je stijve. Je keek haar smekend aan. En ze nam je stijve in haar mond. Je kwam bijna klaar maar toen stopte ze. Jij: Doe*hijg*verder*hijg*! Yanaïka: Nie zo ongeduldig schatje. Ze doet sensueel haar kleren uit en ze gaat op je liggen. Je draait haar behendig om. Je geeft kusje op haar borsten ze slaakt ook een kreuntje. Je doet haar benen rustig open en gaat in haar. Je begint direct hard te stoten. Jullie komen ongeveer samen klaar. Je ploft uitgeput langs haar neer. Jij: Omg Ge word gewoon beter me de dag weet ge dat? Yanaïka: Ik weet dat ik goed ben :p Hebt ge nooit zo seks me Mandy. Jij: Heel soms. Zoals gisteren, maar normaal niet. Je legt je goed en Yanaïka komt op je borstkas liggen. Je veegt door haar zijde zachte haren. Jij: Je bent zo mooi. Yanaïka: Merci, jij ook. Ze geeft je een kus. Jullie liggen zo nog even opeens vraagt Yanaïka je iets. Yanaïka: Bill? Jij: Ja? Yanaïka: Wilt ge nog eens reden voor mij zingen? Jij: Natuurlijk. Je begint te zingen en je ziet dat Yanaïka geconcentreerd naar je luistert met haar ogen toe. Als je klaar ben met zingen kijk je op de klok. Het was al half 3. Jij: Kut! Yanaïka: Wat is er? Jij: Ik moest al een half uur thuis zijn. Yanaïka: Haast u dan maar!, maar eerst kus. Je lacht naar haar en geeft haar een tongzoen. Je raapt de kleren van de grond en doet ze aan. Jij: Doei schatje! Bel u nog. Je wandelt naar haar en geeft haar een heftige tongzoen. Je laat haar lippen los en je loopt naar de auto. Na een kwartiertje was je thuis. Mandy staat je al op te wachten. Mandy: Waar waard ge? Jij: Oh gwn met de jongens weg. Mandy: Hoe kan je nu weg zijn met hun als ze toen juist hier waren. Jij: Oh ja das waar die zijn eerder weg gegaan. Mandy: Bill !! Lieg nie zo tegen mij. Ik weet waar gij zat en al die andere keren! Jij: Schatje rustig en je wilt haar een zoen geven, maar ze duwt je weg. Mandy: Ik ben u schatje nie ! Jij: Mandy waar hebt ge het over !? Opeens komen Tom, Gustav en Georg binnen. Tom: Bill, ze weet het. Geef het nu maar gewoon toe. Jij: Wat moet ik toegeven?! Mandy; Dat ge naar die Yanaïka gaat om te neuken é! En ik ben dan nog wel zwanger!!! Ze sloeg haar hand voor haar mond. Mandy zwanger dacht je. Dat kan niet. Jij: Mandy? Wat . . . Wie . . . Mompel je. Mandy: Ik ben u zwanger Bill ! Jij: OMFG Schat kom hier! Mandy: Nee Bill ! Maak et eerst af me Yanaïka! Dan zullen e praten. Jij: Maar . . .? Mandy gaat naar boven en gooit de deur toe en doet hem op slot. Je gaat naar boven en klopt op de deur. Jij: Mandy , Doe open!? Please ? Mandy: Nee Bill laat me effe ! Jij; Nee Mandy Ik laat u niet met rust ! Hoelang zijt ge al zwanger? Mandy: 4 maanden oké! Jij: Al zolang waarom zei ge niks? Mandy; Omdat ge toch altijd naar uwe Yanaïka ging! Jij: . . .

Gaat Bill het uitmaken of niet ?


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 0:55:
uitmaken met yanaïka ist beste maar je kunt ze ook laten samenkomen over een jaartje ofzo : ik bedoel dan Mandy en Bill een pauze en dan weer de draad oppikken ofzo .. ^^