Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 48: What are you doing ,Bill?!

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 16:37

950

1

221



Part 48: What are you doing ,Bill?!

Vorige keer:
Je gaat naar boven en klopt op de deur. Jij: Mandy , Doe open!? Please ? Mandy: Nee Bill laat me effe ! Jij; Nee Mandy Ik laat u niet met rust ! Hoelang zijt ge al zwanger? Mandy: 4 maanden oké! Jij: Al zolang waarom zei ge niks? Mandy; Omdat ge toch altijd naar uwe Yanaïka ging! Jij: . . .


Nog steeds POV Bill

Jij: Oké Ik ga het uitmaken als ge er nu uitkomt! Mandy: Egt? Jij: Ja egt! De deur gaat uit het slot. Je ziet dat Mandy gehuild heeft. Jij: Sorry schat. Je stapt naar haar toe en pakt haar vast. Ze pakt je ook vast rond je middel. Je geeft een kusje op haar kruin. Ze is nog een beetje aan het snikken. Je sust haar een beetje en heft haar voorzichtig op. Je loopt jullie kamer in en doet behendig de deur met je been toe. Je legt haar voorzichtig op haar zij in bed. Je gaat achter haar liggen (leppeltje :p ^^) en pakt haar op haar buik vast. Ze stopt al snel met huilen je wrijft voorzichtig over haar klein buikje. Ze kijkt je aan en tovert een kleine glimlach op haar gezicht. Jij: Hier zit een kleine Bill of Mandy in :p Mandy lachte eens lief naar je. Je drukte een tedere kus op haar lippen. Mandy: Bill, Ik moet weg met Senna en Bahar. We moeten kleren gaan passen voor de shows enzo en we hebben een fotoshoot. Jij: Ah oké. Komt ge straks thuis? Mandy: Laat tegen 10 uur pas denk ik. Jij: Spijtig. Had zo graag nog wat van mijn schatje willen genieten. Mandy: Da komt wel hoor :p Jullie staan op en gaan samen hand in hand naar onder. Tom: Alles weer goed tussen jullie twee? Jij: Ja en je drukt je lippen op Mandy haar lippen. De kus veranderd al snel in een hevige TZ. Tom: I get the clue. Je laat Mandy’s lippen los en jullie lachen naar elkaar. Mandy: Doe haar schoenen aan en haar jas. Ze loopt naar je toe en geeft je een zoen. Mandy: Tot straks schatje. Jij: Oké. Hou van je! Mandy; Ik ook van u! En ze loopt naar de auto waar Bahar en Senna al inzitten. Je loopt naar de living waar de jongens zitten. Ze kijken je allemaal aan. Jij: Wat is er? Tom: Bill gaat ge het EGT uitmaken met Yanaïka? Jij: Ja. Tom: Bill jongen da houd ge niet vol. Als Mandy verder is in haar zwangerschap dan zal ze misschien geen seks meer willen hebben. En als ge dan zo een knap meisje kunt pakken. Wat gaat ge dan doen denkt ge? Jij: Inhouden zeker. Tom; En na de bevalling mag ze ook nog een paar maanden geen seks hebben. Jij: Egt ofwa? Gustav: Ja egt! Jij: Dat hou ik nooit vol. Tom: Maar Bill ge moet een keuze maken: Mandy of Yanaïka? Jij: Ik kan niet kiezen Tom! Tom: Het moet als die kleine er is dan kunt ge nie meer iemand hebben waar ge mee kunt neuken als Mandy nie wil é! Bill ik begrijp u sowieso al nie. Ik doe da zelfs niet! Mandy is zwanger en gij zit bij een ander meisje! Jij: TOM! Ge moet mij de les niet de spellen! Gij zijt geen haar beter dan mij! Tom: Ik ben wel trouw tegenover Bahar é! Jij: Ma nie me Sandra é! Tom: Ik ben veranderd! Da moe gij misschien ook eens gaan doen! Jij: Och ! Je staat op en doet je schoenen en je jas aan. Tom: Waar gaat ge naar toe? Jij: Da zijn u zaken nie! Je gaat naar buiten en gooit de voordeur toe. Je wandelt een half uurtje. Je wandelt in een steegje. Jij: Kut gedoe allemaal ! Ik ben het allemaal beu! En je stampt een steentje weg. Opeens hoor je een stem. Stem: Is er iets jongen. Je draait je om en ziet een gedaante uit de steeg komen. Jij: Hoe bedoelt ge? Persoon: ik kan u weer beter laten voelen. Jij: Ah jh en hoe dan ? Persoon: Een pilletje. Jij: Ik pak geen drugs. Persoon: maar dat is geen drug. Das een soort vitamine pil daar word ge heel opgepept van. Allé probeer er ene. Jij: Uhm . . . Persoon: Als ge probeert krijgt ge een doosje gratis. Jij: Oké dan. Je pakt het pilletje aan en slikt het door. Persoon: achter 2 uurtjes zal da wel beginne te werken. Als ge er nog moet hebben dan komt ge maar naar hier. Ik ben hier altijd. Jij: Oké dan. Je wandelt de stad in en je bent nu al 3 uur later. Je voelt je heel happy. Je hebt je nog nooit zo gelukkig gevoelt. Je huppelt door straten enzo en iedereen kijkt je na maar dat boeit je niet veel. Je wandelt doodgelukkig naar huis en als je binnenkomt zie je Mandy op de zetel in slaap liggen. Je huppelt happy naar Tom toe en knuffelt hem. Tom: Bill kap ermee wa krijgt gij nu opeens man! Jij: Ben gewoo,n happy Tom: Vraagt ge u nie af waarom Mandy hier als is ofzo.? Jij: Ahjh die moest toch ne ganse dag weg nie ? Tom: ja maar Senna en Bahar zijn terug gekomen met haar want ze was totaal uitgeput. Jij: Ocharme. Ik ga sevens naar haar als ze wakker want ze slaapt zo vredig nu. Tom: Das wel waar. Je ging naar de en begon heel hyper te doen enzo en na 2 uurtje was het pilletje uitgewerkt. Je voelde je weer zoals gewoonlijk. Het juist of als je uit een trance ontwaakte. Tom riep je in paniek en je vloog naar binnen. Jij: Wat is er Tom? Tom: Mandy . . . !


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:01:
nee ,
geen drugs en geen kinneke nog niej!
ok , ik begrijo het ,
jij bent de hoofd van het verhaal enzo ..
tis wel nog altijd leuk enzo .. ^^