Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 49: Und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran!

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:14

1348

1

261



Part 49: Und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran!

Vorige keer:
Je ging naar de en begon heel hyper te doen enzo en na 2 uurtje was het pilletje uitgewerkt. Je voelde je weer zoals gewoonlijk. Het juist of als je uit een trance ontwaakte. Tom riep je in paniek en je vloog naar binnen. Jij: Wat is er Tom? Tom: Mandy . . . !


POV Bill

Tom: Mandy is u hysterisch aan het roepen en al ! Jij rent snel naar de woonkamer en ziet dat ze een nachtmerrie heeft. Jij: Tom ze heeft gewoon een nachtmerrie. Tom: Da had ik nu ook door hoor, maar zie hoe ze zweet. Dacht misschien dat gij haar beter kon wakker maken. Jij: Oké. Tom gaat naar buiten en jij schut Mandy zachtjes wakker. Jij: Schatje, wakker worden ! Opeens schiet Mandy recht en roept ze heel hard je naam. Ze kijkt geschrokken rond haar. Je staat op en gaat achter haar zitten en pakt haar vast. Jij: Schatje, rustig maar. Wat had ge gedroomd? Mandy: Dat ik moest bevallen en dat ge me achter liet voor Yanaïka. Je keek haar geschrokken aan. Jij: Ma Mandy, da zou ik nooit doen. Je geeft haar kusje in haar nek en je veegt voorzichtig en liefdevol over haar buikje. Jij: Wanneer moet ge weer naar gynaecoloog ? Mandy: Morgen, komt ge mee ? Jij: Natuurlijk! Wat dacht gij dan. Dan kan ik mijn kindje zien Kunnen ze dan ook al het geslacht weten? Mandy: Ja wilt ge da al weten ? Jij: Ja eigenlijk wel gij? Mandy: Eigenlijk maakt me dat niet zoveel aan. Maar wanneer gaan we bekend maken dat ik zwanger ben? Jij; Ik zou nog even wachten tot ge het goed ziet. En we gaan zeker het geslacht dan niet zeggen. Maar gaan we het vragen? Mandy: Mij goed dan kunnen we de kinderkamer beter voorbereiden é. Jij: Das ook wel waar. Mandy: Ge gaat zo”n een goede papa zijn é! Ik voel het gewoon. Jij: En gij een goede mama Mandy draait haar hoofd en drukt haar lippen op de jouwe. De kus veranderd al snel in een tongzoen. Jij: Maar schatje ik moet even weg. Mandy: Waar heen? Jij: Gewoon ergens. Mandy: Toch nie weer naar Yanaïka é Bill! Jij: Oké dan. Ik ga naar Yanaïka maar alleen om het uit te maken. Mandy: Ge kunt dan beter al condooms meenemen zeker! Jij: Ma nee Mandy! Waarom denkt ge da ik altijd direct me haar in bed duik? Mandy: Omdat ge da al 2 jaar achter mijn rug doet. Jij: Mandy ik hou van u! Nie van Yanaïka. Mandy: Ik moet het niet weten Bill ! Mandy staat op en loopt naar boven. Jij: Mandy wacht nu ! Mandy: Waarom zou ik ! Als we eens schoon moment samen hebben. Moet ge altijd ergens naar toe of wel is het me de jongens repeteren. Laat me gewoon effe. Ga maar effe neuken dan é dan komt ge misschien beter gezind thuis. Jij: Mandy! Komaan. Wie zegt dat ik daarvoor naar Yanaïka ga? Mandy: Voor wat anders é? Praten zeker Jij: Als gij nooit wilt moet ik wel ergens anders naar toe gaan. Mandy: Nu ben ik het ook nog geweest! Sorry da ik zwanger ben en een gewoon mens é! Als het aan u lag waren we een ganse dag bezig. Mandy loopt verder de trap op en gooit jullie deur toe. Jij denkt in jezelf: Kut é! Proficiat Bill! Je pakt je jas en gaat naar de auto. Je belt Yanaïka om te zeggen dat je komt. Je komt aan bij haar appartement en je belt aan. Yanaïka heeft alleen haar lingerie aan en wilt je kussen. Jij: Nee Yanaïka nu nie! Yanaïka: Schatje waarom niet? Jij: Ga eens zitten. Yanaïka kijkt je vreemd aan maar gaat toch zitten. Jij: Yanaïka het gaat hard aankomen, maar . . . Het is gedaan tussen ons! Yanaïka: WAT !!! Waarom? Jij: Mandy is zwanger enzo ik kan haar nu echt nie bedriegen en zeker niet als de kleine er is. Yanaïka: Maar bill! En als Mandy na de bevalling geen seks mag hebben wat dan en ervoor e?! Jij: ik weet het niet! Yanaïka: Ge kunt toch nog eens afkomen af en toe. Daar moe Mandy toch niks van te weten. Jij: NEE! Tis over, fini. Je staat op en gaat naar buiten en rijdt naar huis. Je krijgt er eindelijk wel tranen van in je ogen. Je bent Yanaïka & Mandy kwijt. Je komt thuis aan en gaat naar binnen. Je make-up is al helemaal uitgelopen. Mandy staat in de keuken en ze kijkt je aan. Als je haar ziet begin je weer stil te snikken. Mandy kijkt je bezorgt aan. Je gaat in de zetel zitten met je handen voor je gezicht. Je begint steeds harder te snikken. Je voelt dat er iemand naast je komt zitten. Je weet gewoon dat het Mandy is en je kijkt op. Van het moment dat je Mandy ziet doe je, je handen weer voor je gezicht. Mandy: Bill, wat is er? Jij: Niks! Mandy: Jawel. Jij: Oké dan! Ik ben u en Yanaïka kwijt ! Mandy: Hoe bedoelt ge hebt ge het uitgemaakt? Jij: Ja. Mandy: Bill sorry van mijn opmerkingen toen straks over da neuken enzo. Jij: Ge moe u nie te verontschuldigen! Tis allemaal mijn fout. Waarom hebt ge mij nog niet geduwd. Mandy pakt je vast rond je middel en trekt je tegen haar aan. Mandy: Bill, Ik hou van u! daarom ben ik u nie gedumpt. Jij: Maar ik heb je jaren pijn gedaan! Mandy: Die kunt ge altijd nog goed maken. Ze drukt een kus op je wang. Je begint nu nog harder te wenen. Mandy: Komaan Bill nie zo wenen. Anders begin ik ook nog. Mandy draait je om en je huilt op haar schouders uit. Mandy: Shht . . . Bill alles is goed. Mandy heft je hoofd op en drukt haar lippen op de jouwe. Mandy: Ik hou van u! Jij: Ik ook van u schat. Je drukt haar voorzichtig naar beneden en gaat op haar liggen. Je geeft kusjes in haar nek en je ziet dat Mandy geniet. Je gaat met je handen onder haar shirt. Mandy: Bill toch nie hier!? Jij: Is toch spannend! En trouwens u mama is er toch nie é! *wenkbrauw wiebel* Mandy: Oké. Jullie kussen maar het word al snel een hevige tongzoen. Jullie doen elkaar uit. Jij: Met of zonder condoom? Mandy: Doe maar zonder, ben nu toch al zwanger. Je gaat in haar en begint direct hard te stoten zoals bij Yanaïka. Je ziet dat ze een pijnlijk gezicht trekt. Je stopt. Jij: Mandy? Doe ik u pijn ofzo? Eerlijk? Mandy: Ja eigenlijk wel. Jij: Moet ik wat rustiger doen misschien? Mandy: Liefst. Ze lacht lief naar je en geeft je een zoen op je mond. Je begint weer met stoten maar dan zacht. Je gaat wel harder en harder. Na een tijdje komen jullie samen klaar en je valt uitgeput langs op haar. Mandy gaat op haar zij liggen en jij ook en je pakt haar vast. Je pakt het laken dat van de zetel gevallen was en legt dat op jullie. Jij: Ik hou van u ! Mandy: Ik ook van u!

Jullie vallen in slaap en je word wakker door iemand die je hoort fluiten. Je kijkt achter je en ziet Tom en Bahar in de deuropening staan. Jij: Komaan move u weg! Mogen we wat privacy ja? Tom: Sorry broertje! En hij pakt Bahar haar hand vast en trekt haar naar buiten. Je schut Mandy voorzichtig wakker en ze word langzaam wakker. Jullie gaan samen ‘douchen’ en eten en gaan dan samen naar de gynaecoloog. Jullie zitten in de wachtzaal tot je opeens “Mevr. Capristo” hoort. Jullie gaan naar binnen en de vrouw zegt dat Mandy op tafel mag gaan liggen. Vrouw: En Mandy is dat de papa. Mandy: ja ! Hij heet Bill btw Vrouw: Hallo Bill, zeg maar Christine tegen mij ^^ Jij: Okay Christine: Mandy, doe je bloes maar omhoog. Ze doet gel op Mandy haar buikje en maakt een echo. Ze duidt alles aan op het scherm. Christine: Willen jullie het geslacht weten? Mandy: Ja Christine: Okay, Het is een . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:09:
... ^^