Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 50: Wie zal er binnenkomen? ..

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:20

1153

1

281



Part 50: Wie zal er binnenkomen? ..

Jullie zitten in de wachtzaal tot je opeens Mevr. Capristo hoort. Jullie gaan naar binnen en de vrouw zegt dat Mandy op tafel mag gaan liggen. Vrouw: En Mandy is dat de papa. Mandy: ja ! Hij heet Bill btw Vrouw: Hallo Bill, zeg maar Christine tegen mij ^^ Jij: Okay Christine: Mandy, doe je bloes maar omhoog. Ze doet gel op Mandy haar buikje en maakt een echo. Ze duidt alles aan op het scherm. Christine: Willen jullie het geslacht weten? Mandy: Ja Christine: Okay, Het is een . . .

POV Bill

Christine: Okay, Het is een . . . meisje. Proficiat! Jij: OMG Da is fantastisch!! Mandy: Ik ben zo blij ! Christine: Ik zie dat jullie gelukkig zijn. Jullie hebben opeens zo een big smile, maar de baby was toch niet geplant é? Jij: Nee, maar toen Mandy het mij zei was ik doodgelukkig. Christine: Das goed dan komt het kindje goed terecht. Ze lacht eens vriendelijk naar je. Mandy heb je last gehad van het een of het andere? Mandy: Nee eigenlijk nie, Alleen direct moe enzo. Christine: Wa had je gedaan doen je zo uitgeput was. Mandy: Ik moest kleren gaan passen voor onze nieuwe videoclip en opeens werd ik zo moe dat ik bijna niet meer kon lopen. Christine: mmm . . . vreemd. Hebt je misschien problemen gehad waar je stress van kreeg. Mandy: Ja. Christine: Da zal het dan wel zijn, maar achter 2 maanden zie ik je weer en dan kijken we of je nog zo moe bent oké? Mandy: Is goed, maar kan ik nog meedoen me de tour. De tour is wel pas gedaan als ik 8 maanden ver ben. Christina: Beter nie. Je hebt al eens een miskraam gehad en dat zou je toch niet weer willen é! Jij: Maar mag ze dan niks mee doen? Christine: Jawel zo af en toe optredens kan helemaal geen kwaad, maar maanden lange tour niet. Sorry. Christine veegt de gel van Mandy haar buik af en ze doet haar bloesje weer goed. Jullie gaan weer naar huis en gaan direct in de zetel zitten. Mandy: Wat moe ik nu gaan doen als gij op tour zijt? Jij: Ik kan de tour afzeggen. Mandy: Nee niet doen !


* Tijdsprong van 2,5 maand *


POV Mandy

Bill is nu al 2 maanden op tour en je buik is al groot geworden. Je bent eigenlijk best wel bang om naar buiten te gaan want de pers weer nog niks van je zwangerschap en je zou het graag bekend maken met Bill. Tot nu toen kon je het nog goed verstoppen door wijde shirt en jasjes te dragen. Het was al 10 uur s avonds en Bill had nog steeds niet gebeld. Je belde zelf dan maar

B = Bill, J = Jij (Mandy)

B: Met bill? J: Ey schatje ik ben het! Alles goed daar? B: Ja alles goed en met u en de baby? J: Goed maar ik kan mijn buik nie meer langer verbergen denk ik. De pers gaat er achter komen é! Ik kan da nie gaan ontkennen nu é! B: Das wel waar. Probeer nog een anderhalve week te verbergen. Dan is de tour gedaan. Ik gevraagd eerder te stoppen zodat ik de laatste maanden bij u kon zijn. En nog zo moe? J: Ja nog erger nu die buik ik echt wel heel zwaar ben al 10 kg aangekomen, maar mama zorgt goed voor mij. B: Dan ist goed * Op achtergrond : Bill schatje kom nu ! Ik kan nie meer wachten!* J: Bill wie was dat? B: Uh . . . Niemand hoor. Ah hou op *lach* J: Met wat? B: Was nie tegen u was tegen Tom. J: Ahk, kom snel naar huis é schat ik mis u! B: Ik u ook schat. Ma moet ophange! Hou van u en van ons kindje! *kus*

Wie was dat die bij Bill was? Hij zou toch nie weer vreemdgaan é! Je besluit maar te gaan slapen. Je valt snikkend in slaap.

POV Bill

Na het concert heb je een fan meegenomen naar je hotelkamer. Je had zon zin in seks. Je pakte de hand van het meisje en trok haar mee naar je kamer. Je doet de deur open en ze gaat naar binnen en gaat op bed zitten. Jij: Wat is je naam eigenlijk? Meisje: Rebecca. Jij: Mooie naam ! Rebecca: Merci Je gaat langs haar zitten en je legt je hand op haar knie. Je ziet dat ze verschiet. Jij: ik doe u niks hoor, maar je weet toch wel dat je hier niet bent om te praten é?! Rebecca: Ik ben wel blond, maar niet dom é Bill Jij: Weet ik wel. Rebecca staat op en gaat op haar knieën op bed zitten met aan elke kant 1 knie. Ze duwt je rustig op bed en drukt haar lippen op de jouwe. De zoen evalueert al snel in een hevige tongzoen. Je gaat met je handen onder haar shirt en doet het behendig uit. Je draait haar om zodat jij vanboven ligt. Je geeft haar kusje op haar nek en gaat zo naar haar navel. Je hoort haar zachte kreuntjes. Je komt weer naar boven en drukt je lippen op de hare. Ze doet je shirt uit en opeens voel je iets trillen in je broek. Je pakt je gsm uit je zak en ziet dat het Mandy is. Je gaat van Rebecca af en je gaat op de rand van het bed zitten en pakt op. Na een tijdje begint ze een zuigzoen te zetten. Mandy begint iets door te hebben dus leg je maar zo snel af. Jij: Moest dat echt en gaat weer boven op haar zitten. Rebecca: Wie was dat? Jij; Mandy, mijn vriendin ma da boeit nie nu! Jullie kleren vliegen ook al snel uit. Jij ligt alleen nog maar in je boxer en Rebecca alleen nog maar in haar string. Je geeft kusje van haar nek naar de rand van haar string. Ook al snel gaat jullie ondergoed uit. Je pakt een condoom uit je broek en doet hem om. Je gaat in haar en begint hard te stoten. Ze kreunt je naam en daar word je maar geiler en geiler van. Na een tijdje komen jullie samen klaar. Je valt uitgeput langs haar neer. Rebecca: En dan zeggen ze dat Tom een seksgod is, wat zijt gij dan wel nie :p ^^ Jij: Meester van de seks :p Rebecca: Geen ego krijgen é maar mag ik je nummer misschien hebben. Jij: Is goed. Geef u gsm maar dan zet ik de nummer erin. Ze stapt uit bed en je bekijkt haar naakte lichaam. Rebecca: Kunt ge het allemaal zien :p Jij: jaja Ze pakt haar gsm uit haar broek en ze komt weer langs je op bed liggen. Ze heeft haar gsm aan jou en je zet je nummer erin. Jullie liggen naakt boven op het laken en ze aait de hele tijd aan je buik. Net zoals Mandy altijd doet. Opeens vliegt de deur open en je ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:15:
damn ..