Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 51: Wie zou er binnekomen ....

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:27

1218

1

247



Part 51: Wie zou er binnekomen ....

. Vorige keer :
Ze stapt uit bed en je bekijkt haar naakte lichaam. Rebecca: Kunt ge het allemaal zien :p Jij: jaja Ze pakt haar gsm uit haar broek en ze komt weer langs je op bed liggen. Ze heeft haar gsm aan jou en je zet je nummer erin. Jullie liggen naakt boven op het laken en ze aait de hele tijd aan je buik. Net zoals Mandy altijd doet. Opeens vliegt de deur open en je ziet . . .


POV Bill

Opeens vliegt de deur open en je ziet Tom!! Tom: Bill . . . Godverdomme man! Jij: Wat? Tom: OMG Bill en dat durft ge nog te vragen? Gij ligt hier me naakt me een meisje in bed en u vriendin is bijna 8 maanden ver ! Jij: Tom relax man! Tom: Niks te relaxen. Hij pakt alle kleren van Rebecca van de grond en trekt ze uit ben en commandeert haar, haar kleren terug aan te doen. Ze doet dat ook maar. Tom: WEG!! Nu!! Rebecca: maar . . . Tom: Niks te maren! WEG NU ! Snel gaat Rebecca weg en ben je alleen met Tom in de kamer. Tom: Bill man! Waarom? Ge hebt u maanden kunne inhouden voor Mandy?! Jij: Het is toch nie mijn fout da ik dan goesting heb é! Tom: Hou u dan in man! Ge gaat Mandy NU bellen en zeggen dan ge weer me een ander in bed gelegen hebt of ik doe het! Jij: nee en nee! Mandy komt hier niks van te weten ! Tom: Egt wel Bill! Als gij het niet doet doe ik het! En dit is geen dreigement Bill! Jij: Oké dan alleen als gij hier blijft. Tom;: Oké dan. Tom gooit je, je boxer en je doet die onder de lakens aan. Je staat op en je pakt je gsm uit je broek en je gaat op bed zitten en drukt het nummer van Mandy in.

Mandy: Hallo met Mandy. Jij; Ey ik ben het é! Mandy: Ah hey schatje! Alles goed? Jij: Valt wel mee, maar ik bel niet zonder reden eigenlijk. Mandy: Wat is er? Jij: Beloof u niet op te jagen oké? Mandy: Ja oké! Jij: Ik . . .*snik* Tom duwt en gebaart dat je het moet zeggen. Mandy: Bill was is er? Jij: Sorry Mandy, maar ik ben weer vreemd gegaan*snik* Mandy: WAT !! Bill alweer! Jij: Sorry echt waar! Mandy: Bill, Ik ben het KOTS beu!!! Ik ben 8 maanden zwanger en gij zit elke fan te neuken die ge tegenkomt! Jij: Mandy, zijt rustig das niet goed voor onze baby. Mandy: Onze baby? Als ge nie snel thuiskomt word het mijn baby! Jij: Ik kan nie weg Mandy! Ik heb nog concerten deze week. Mandy: Bill het boeit me nie!! Tis ik of u fans ! Jij: Da meent ge nie Mandy?! Mandy: egt wel ! Als ge er morgenavond nie zijt is het gedaan! Definitief! Jij: Nee Mandy please, da kunt ge nie menen? Mandy: Jawel Bill! Ik ben hier nie de schuldige! Klootzak! Jij: Nie gaan schelden é slet! Mandy: Nu gaan we et krijgen! Nu heb IK het nog gedaan! Klootzak ! en je hoort alleen een pieptoon! Jij: Godverdomme, die hoer heeft opgehangen ! Tom: Bill hou u rustig man! Mandy heeft gelijk! Ge zijt ne klootzak en gij gaat nu richting Duitsland en gaat naar Mandy of ge blijft hier en zijt haar voor altijd kwijt. Jij: Ma Tom en de fans dan? Tom: Wie is het belangrijkste voor u? De fans of u zwangere vriendin? Jij: Ik . . . Ik weet het niet. Tom: OMG BILL !! Ge zijt nog erger dan ik dacht ! Ge hebt nog een half uur denk eerst maar eens na of ge echt wel houd van Mandy ! Jij: Ik hou van Mandy !!! Tom: Bill ga da naar terug naar Duitsland flikker ! Jij: Nee ik kan het niet! Ik durf haar nie onder ogen te komen! Tom: Weet ge Bill. Ik heb da van Yanaïka 2 jaar geheim gehouden en ik ben het beu met u!! Ik houd het niet meer geheim! Mandy is er nu kapot van! Ik ga naar Duitsland en haar troosten! Als gij da nie wilt is da aan u eigen als ge Mandy kwijt zijn! Ik wil nie meer me u in 1 ruimte zitten voor ge u verstand terug hebt ! Je keek met open mond. Je had Tom nog nooit zo gezien. Tom wou naar buiten lopen. Jij: TOM Wacht !Tom draait zich. Jij: Ik ga wel mee! Ik wel Mandy nie kwijt. Tom: Maak u koffers dan maar we vertrekken binnen een uur.

Jij: Oké! Je gaat je klaarmaken en maakt je koffers. Na een uurtje klopt Saki op je deur en hij pakt je koffers. Je hebt een zonnebril op om die tranen te verbergen.

Jullie vliegen een uurtje of twee en komen dan op de luchthaven van Berlijn aan. Jij: Tom? Tom: Ja? Jij: Ik durf nie Tom: Da is u eigen schuld Bill ! Maar ge gaat naar Mandy ! Jullie stappen in de taxi en na een uurtje kom je aan bij Mandy haar huis. Jij en Tom stappen al uit en snel word je gevolgd door Saki die jullie koffers draagt. Je belt aan en de mama van Mandy doet open. Cindy: Ah Tom en Bill. Jouw naam zei ze nog al kwaad. Jij: Ik kom voor Mandy. Cindy: Oké dan ze ligt wenend op bed boven. Verwacht ma nie da ze teveel zegt. Je gaat naar boven en klopt op de deur. Mandy: Wie is daar? Jij: Ik ben het, Bill ! Mandy: Kom maar binnen*snik* en je gaat naar binnen.

POV Mandy

Bill: Gaat het? Jij: Wat denkt ge nu zelf Bill? Bill: Mandy echt sorry dat ik weer ben vreemd gegaan. Jij: Bill da zegt ge altijd, ik kan u nie meer vertrouwen. Je zet je op de rand van het bed en gaat met je handen voor je ogen zitten. Bill hurkt bij je neer en legt zijn handen op je knieën. Bill: Mandy rustig maar. Zonder dat je het weet pakt je Bill vast. Bill troost je door met zijn hand over je rug te wrijven en dingen in je oor te fluisteren. Na een half uurtje ben je weer rustiger. Bill: Gaat het weer meisje? Jij: Ja gaat wel. Bill: Uhm . . . Zijt ge nog kwaad? Jij; Nee Bill sorry da ik u klootzak genoemd heb. Bill: Da was mijn eigen fout en sorry da ik u slet genoemd heb. Bill pakte je gezicht vast en drukt zachtjes jouw lippen op de hare. Je kuste mee en hij duwde met zijn tong tegen je lippen aan. Je opende je mond en jullie tongen vonden elkaar. Jullie sloegen af en toe een kreuntje. Hij liet je lippen los en keek je aan. Jij: Bill, Ik je zo gemist! Bill: Ik u ook schatje ! en u buik is gegroeid amai. Jij: wilt ge eens voelen misschien voelt ge het stampen. Hij lag voorzichtig zijn hand op je buik en de baby stampte juist. Bill: OMG was da echt Jij: en het is een actieve die stampt ne ganse dag. Bill: Duwt je naar achter en gaat voorzicht een op je liggen en hij geeft je kusjes in je nek. Je doet zijn shirt uit en als snel volgt jouw bloesje ook. Je doet dat ding rond je buik ook uit. Jullie doen alle twee jullie broeken uit totdat . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:22:
mooi ,
terug samen en gedoe ... ^^