Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 52: Hoe gaan ze heten? ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:29

1052

1

211



Part 52: Hoe gaan ze heten? ...

Vorig keer:
Hij lag voorzichtig zijn hand op je buik en de baby stampte juist. Bill: OMG was da echt Jij: en het is een actieve die stampt ne ganse dag. Bill: Duwt je naar achter en gaat voorzicht een op je liggen en hij geeft je kusjes in je nek. Je doet zijn shirt uit en als snel volgt jouw bloesje ook. Je doet dat ding rond je buik ook uit. Jullie doen alle twee jullie broeken uit totdat . . .


Nog steeds POV Mandy

Jullie willen alle twee jullie broek uit doen totdat Tom aan de deur staat. Tom: Bill . . . Uhm sorry da ik stoor. Bill vliegt van je af en legt een laken op jullie. Bill: Tom!! Hebben we het goed gemaakt en dan komt gij ons storen ! Tom: Da had ik al door da et weer goed was. Bill: Voor wat zijt ge hier? Je veegt over zijn rug en druk kusjes op nek om hem te kalmeren. Tom: Ik kwam zeggen da ik naar huis was, maar blijft gij hier slapen? Bill: Als da mag van Mandy en haar mama. Jij: Is goed Bill. Ge wee da ge altijd mocht komen slapen. Bill: Ja Tom dan blijf ik hier zegt gij da tegen mama? Ik heb Mandy allang genoeg moeten missen. Hij pakt je vast aan je buik en heeft je een kusje op je wang. Tom: Ik merk ik al da ik teveel ben hier! Ahjh Mandy ik moest u van Bahar zeggen dat de manager beslist heeft alle concerten af te lassen zodat ge nu goed kunt rusten met uwe kleine enzo. Jij: Ah oké merci om te zeggen. Tom: Ben wel é Billy! Bill: Zeg nie heel de tijd Billy ! Tom: What ever Billy :p Bill wou opstaan maar je trok hem terug. Jij: Gij gaat nergens naartoe en drukt kusjes in zijn nek. Bill: Waar waren we? Je prulde aan zijn riem en keek naar hem. Jij: Weet ge het weer? Bill: Ja helemaal. Jij: Wel een beetje voorzichtig me mij é deze keer. Bill: Altijd schat *TZ* Bill ging weer voorzichtig op je liggen. En deed je broek uit. Jij zag al een bol in zijn broek en veegde erover. Bill: Omg Mandy spaar mij nog een beetje é! Jij: Ik probeer ^^ :p Je prulde aan zijn broek en deed hem los. Bill stampte hem uit en kuste je in nek. Al snel ging jullie ondergoed ook uit. Je voelde Bill in je komen, maar deze keer deed hij het heel voorzichtig. Bill stootte harder en harder en even erna kwam jullie klaar. Bill viel uitgeput langs je neer en je ging op zijn borst liggen. Jullie lagen zo een paar minuten zonder iets te zeggen. Hij veegde lief door je haren en had de andere hand op je buik liggen. Opeens stampte de baby hard en krampte je een ineen. Bill schoot recht. Bill: Wat is er schatje? Jij: Niks, de baby stampte wat te hard. Opnieuw krimpte je in elkaar. Bill: Schat? Het gaat niet ik zie het. Jij: BILL! Laat me even ja! Je ging recht zitten en pakte je buik vast, maar de steken werden steeds erger. Bill pakte je vast en probeerde je te kalmeren. Je doet je ogen toe en probeert je te concentreren op iets anders. Opeens word je uit je concentratie gehaald door dat je een gilletje hoort van Bill. Bill: Mandy! Bloed! Jij: Wat? Je kijkt onder het laken en ziet allemaal bloed. Jij; Nee é ga snel mama halen !!! Bill springt uit bed en doet op een paar seconden zijn kleren aan. Jij bent ondertussen al in huilen uitgebarsten en pakt je buik vast. Je hoort voetstappen de trap oplopen. Mama: Mandy, OMG meisje ge moe direct naar het ziekenhuis. Ge ziet helemaal wit. Jij: Ik voel me ook niet goed. Mama: Bill doet gij haar aan dan bel ik naar de gyneacholoog. Bill: Oké! Bill pakt alles van de grond en doet het voorzichtig aan bij je. Jij: Bill? Bill: Ja schat ? Jij: Zijn we de baby kwijt? Bill: Ik weet het niet. Opeens komt je mama binnengelopen. Mama: Bill snel naar de auto. Ze moet naar het ziekenhuis het kan een gewone bloeding zijn of een miskraam. Jij: WAT ? Ben ik de baby kwijt? :’( Bill: Schat rustig nu ! Kom adem diep in en uit ! Bill pakt je op en legt je in de auto. Hij legt je hoofd op zijn schoot en kalmeert je. Als jullie bij het ziekenhuis aankomen word je weer naar binnengedragen en komen er verpleegsters die je op een een ziekenbed liggen en de gyneagoloog zie je ook al. Ze rijden je weg. Jij: Mag Bill ook mee? Plz Christine: Oké dan als ge da egt wilt! Bill, Kom maar ze vraagt naar u ! Bill komt aangelopen en loopt mee met de verpleegsters. Jullie komen in een kamer waar zo een echo ding staat. Ze doet je bloesje omhoog en veegt er gel op. Christine : Heb je nog krampen? Jij; Ja da zijn juiste weeën ofzo. Bill: En leeft de baby nog? Vraagt hij met een trillende stem. Je knijpt in zijn hand. Hij heft al door alle onderzoeken je hand vastgehouden. Christine: De baby leeft nog, maar je gaat moeten bevallen. Jij; Nu al en waar komt dat bloeden dan van? Christine: Hadden jullie juist seks gehad ofzo. Jij: Ja. Christine: Daar zal het wel van zijn, maar je hebt al 6 cm ontsluiting. Het is logisch da ge zoveel pijn had. Na 5 uur aan zo’n machine te liggen heb je 10 cm ontsluiting. Je mama en Bill waren bij je in die 5 uur. Je werd naar de verlossingskamer gereden en je gaf je mama een kus op haar wang. Mama: Succes é meisje! Jij: Merci Bill helpt me er wel door heen é! Bill: Natuurlijk Na 2 uur geperst te hebben is het kleine wondertje er. Je kreeg het kindje in je armen en jij en Bill keken naar elkaar. Jij: Bill, Kijk hoe mooi ze is Bill: Ja, echt een schoonheid en goed gedaan van u. Jij: Merci zonder u was het nooit gelukt denk ik. Bill: Ma jawel ge waar zo sterk zoveel pijn en toch blijven doordoen. Ik ben fier op u en ons meisje *kus* maar hoe gaan we haar noemen. Jij: . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:28:
kei schattig !! ^^