Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 54: Isn't she cute ... ?

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:41

664

1

223



Part 54: Isn't she cute ... ?

Vorige keer:
Jullie kijken alle twee vertederd naar haar. Mandy: Weten Tom enzo eigenlijk al da ik bevallen van ? Jij: Das juist, moet ik Sandra ook iets laten weten ? Mandy: Ja en Tom en Bahar en Senna en Georg en Gustav en mama en simone en gordon mogen ook altijd langs komen Jij: Kunnen we niet beter een babyborrel ofzo get houden. Mandy: Is ook goed ma laat hun tenminste weten da ik bevallen ben :p Jij: Ahjh en je mag overmorgen al weg é! Mandy: Blijft ge hier blijven slapen. Jij: Denk et wel. Daar sta zo een bed é ! Mandy: Ma wel bij in bed. Jij: Is goed


nog steeds POV Bill

Om 4 uur werden jullie wel heel moe en Aliyah lag rustig te slapen. Mandy: Bill, gaan we ook slapen? Jij: Is goed. Je doet je shirt en broek uit en stapt in bed. Mandy gaat op je borstkas liggen en viel al snel in slaap. Je volgde ook al snel. Je werd wakker geschud. Jij: Laat me effe slape ! En je legde je hoofd in het kussen. Mandy: Maar Aliyah weent! Ik mag nog nie rondlopen remember. Jij: Is waar. Je staat op en pakt Aliyah uit het bedje. Mandy keek naar je hele lichaam. Jij: Kunt ge het allemaal zien? Mandy: Ja, ge weet niet hoe graag ik nu wil . . . Jij: Niet waar de kleine bij is :p Mandy: Nie alles op de kleine steken é! Maar hoelang mogen we niks doen? Jij: Ik weet het niet, ligt eraan hoe ge herstelt. Dis hoe beter ge het verzorgd hoe eerder. Mandy: Da onthoud ik wel :p. Ondertussen was je Aliyah aan het stil wiegen. Mandy: Weetje, het is zo een mooi zicht gij met een ons kindje Jij: Egt? Opeens begint Aliyah een beetje aan je haar te trekken. Mandy: Ziet ze bezig Bill ! Ik zou ma oppassen met u haren :p Je haalt voorzichtig haar handje van je lok haar af en geeft haar een kusje op haar voorhoofd. Je gaat langs Mandy liggen. En Mandy legt haar vinger bij haar handje en ze pakt het voorzichtig in. Jullie genieten met zijn 2’en van Aliyah. Er klopte iemand op de deur en de gyneacholoog kwam binnen. Dokter: En Mandy alles goed? Mandy: Ja gaat wel alleen nog wat moe enzo. Dokter: en nergens pijn? Mandy: nee. Dokter: Zou je even uit het bed kunne gaan. Ik moet de wonden even bekijken. Jij: Maar ik zit hier wel alleen in mijn boxer. Dokter: Ik ben al meer gewend hoor maar ik zal me omdraaien dan kunt ge u broek aandoen enzo. Jij: Bedankt. Je geeft Aliyah aan Mandy en stapt uit bed. Je doet je broek aan en een shirtje. Jij: Klaar ! De dokter draait zich om en geeft Aliyah aan je. Ze begint met Mandy te onderzoeken en ze trekt best een pijnlijk gezicht. Jij: Schat gaat het? Mandy: Gaat wel. Dokter: Mandy da is normaal da dat nog pijn doet dat moet nog allemaal genezen, maar dat gaat wel veel minder worden achter een week. Daarom ook geen seks snap je Mandy. Jij: Hoelang mogen we geen seks hebben dan? Mandy: Bill ! Dokter: Oh alle koppels vragen dat hoor. Ik denk ongeveer 5 weken als alles goed gaat, maar het houd jullie niet tegen om andere dingen te doen é. Je krijgt een grijns op je gezicht en Mandy rolt met haar ogen. De dokter zag het. Dokter: Mannen é Mandy! Mandy: Soms wel ja maar Bill is een schatje maar ook soms super irritant :p Jij: leuk om te weten. Dokter; Ik zie dat je, je al goed voelt. Je mag vandaag al naar huis rond 2 uur dan, maar je moet wel de eerste weken is langskomen oké? Mandy: Ja is goed. Dokter: En voorlopig nog geen optredens é Mandy. Mandy: Oké dan. De dokter gaat de kamer uit en Bill legt Aliyah in het bedje. Opeens voel je iets op je, je kijkt en ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:38:
awesome !