Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 55: Bill is out of control!

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:42

686

1

237



Part 55: Bill is out of control!

Vorige keer:
Dokter: En voorlopig nog geen optredens é Mandy. Mandy: Oké dan. De dokter gaat de kamer uit en Bill legt Aliyah in het bedje. *POV Mandy *Opeens voel je iets op je, je kijkt en ziet . . .


nog steeds POV Mandy

Je ziet dat Bill op je bed kruipt. Jij: whaaa! Bill zie u bezig :p Bill: Zeg da was dus wel sexy bedoelt é! * nepboos* Jij: Oh sorry schatje, had het nie gemerkt :p *slape lach* Bill: Tis al goed. Hij gaat van het bed af en gaat in de zetel op je kamer zitten en kijkt uit het raam. Je ziet dat hij echt wel kwaad is nu. Jij: Bill ? Bill: Wat!? Jij: Sorry was nie zo bedoeld. Ik mag toch ook eens lachen. Bill: Zal wel ! Jij: Bill kom op doe nie zo kinderachtig! T’was maar een grapje! Jezus man. Bill: Och gij me u grapjes altijd. Je ziet Bill opstaan en gaat naar badkamer. Je kan in de spiegel zien wat hij doet. Hij pakt een doosje uit zijn broek en vult een bekertje met water en pakt een wit pilletjes uit het doosje en pakt het in (Remember van een paar quizjes geleden?). Na een kwartiertje komt Bill weer blij binnen en gaat met zijn benen open op je liggen. Hij begint je te zoenen en hij wil onder je bloesje gaan. Je speelt het spelletje mee en ziet de kans om het doosje te nemen. Je gaat in Bill zijn zak en probeert het er uit te halen. Je hebt eindelijk het doosje in je handen en Bill ziet het. Hij kijkt met veel paniek in zijn ogen naar het doosje. Bill: Mandy geef da hier! Jij: Wat is da ? Bill: God verdomme Mandy ! Geef hier nu ! * bill kreeg de laatste tijd wel meer van die woede aanvallen opeens maar hoe dat kwam wist je eigenlijk. Jij: Bill relax! Bill: MANDY NU!! Jij: nee Bill! Das drugs é ? Bill: MANDY! Ik waarschuw u nog ene keer! GEEF DA HIER ! Jij: Nee bill ! Opeens slaat Bill je in je gezicht en pakt het doosje uit je handen. Jij: AH !! Bill ! Bill: Is u eigen fout. Je begint tranen in je ogen te krijgen. Je wist zeker dat, dat drugs was. Je hele wang deed pijn en werd dik en blauw. Bill: Stop nu eens met janken ja! Jij: Bill wat hebt gij op ene keer? Bill: Ge moe u altijd met mijn zaken bemoeien! Ook al pak ik drugs wat gaat u dat aan? Jij: Veel! We hebben wel een kind é! Bill: Durf Aliyah hier nie bij te betrekken ! Bill staat op en je ziet de woede in zijn ogen. Hij wil je slaan, maar je belt snel. Iets te laat trekt Bill je arm weg. Bill is helemaal out of control. Hij had zeker 3 pilletjes genomen als het er nie meer zijn. Hij wil je slaan maar je probeert je te verweren zolang het gaat. Opeens voel je een harde slag tegen je wang, maar dan aan de andere kant. Er kwam juist een verpleegster binnen die als nel terug naar buiten liep voor hulp. Je zag Saki en 2 security mensen binnenlopen en Bill van je af halen. Hij werd de kamer uitgetrokken met alle geweld. Je was ondertussen als in tranen uitgebarsten. Er kwam een verpleegster die je probeerde te troosten en iemand die Aliyah troostte want ze was ook beginnen met wenen door al het lawaai. Verpleegster: meisje gaat het? Jij: Nee mijn wangen doe veel pijn. Verpleegster laat me eens kijken. Da zal nog een paar dagen pijn, maar ik zal het verzorgen. Ze gaat want ontsmettingalcohol en ijs halen en verzorgd de wonden en het ijs tegen het zwellen. Jij: Mag ik al rondwandelen? Verpleegster: Ik zal eens in je dossier kijken. Ze keek en ze zei ja. Jij: Waar ligt Bill ergens? Verpleegster: Ik zal eens gaan navragen. Na een paar minuutjes komt de verpleegster terug binnen . Verpleegster: Kamer 483. Jij: Bedankt. Je staat na een uurtje op en gaat naar de kamer van Bill. Je doet de deur open en ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:42:
omg dit is echt zo spannend enzo ..
vooral verslavend eigenlijk ,
maar dat had je al door misschien ..