Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 57: Kweet geen titel xD

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:45

1426

1

234



Part 57: Kweet geen titel xD

Je ziet dat Bill wakker word en hij kijkt verward rond. Jij: Ey schat wakker. Ze hebben je weer plat gespoten. Ik wou ze tegenhouden, maar … Bill: Het is al goed *kus* Bill ziet dat je Aliyah vast heeft. Bill: Mag ik haar even of zijt ge ook bang da ik Aliyah iets ga aandoen? Jij: Nee natuurlijk niet schat. Je gaf Aliyah aan Bill en hij was met haar aan het spelen en ze lachte veel. Opeens begon ze te wenen. Opeens word de deur open gedaan en je ziet …

nog steeds POV Mandy

Je ziet een verpleegster met een spuit binnenlopen. Jij: WEG MET DIE SPUIT! Bill: Schat rustig en hij wrijft over je rug. Verpleegster: Doe niks doms met de baby. Bill: maar ik deed niks! Ze weent van de honger. Je pakt Aliyah over van Bill en probeert haar te sussen. Je gaat even naar buiten zodat ze wat rustig kan worden. Je besluit even door het raam te kijken. Je kijkt naar binnen en je ziet Bill om zich heen slaan en stampen. Hij had was ook aan het roepen en half aan het wenen. Als je goed kijkt zag je de verpleegster met een naald vast. Je gaat zo snel mogelijk naar binnen en roept jij: KAPPE ME DIE SPUIT !!! De verpleegster kijkt je aan en stopt. Je loopt naar Bill en gaat op bed zitten en pakt hem vast. Bill: Die mensen zijn hier allemaal gek Mandy! Ik wil hier nie blijven ! Jij: Ge gaat met mij mee naar huis straks! Ik ga de dokter halen en houdt gij Aliyah maar bij dan kunnen ze je niks doen hoop ik. *kus* Bill: Oké! *kus*. Je geeft Aliyah aan Bill en heeft Aliyah een kus op haar voorhoofdje. Je gaat de kamer uit en gaat naar de balie. Mevrouw: Kan ik u ergens mee helpen? Jij: Ja zou ik dokter Jansens kunnen spreken? Mevrouw: Is het dringend? Want hij heeft niet veel tijd. Jij: Ik heb eigenlijk meer een vraag over mijn vriend. Mevrouw: Oké, ik zal hem bellen! Hoe heet u vriend? Jij: Bill Kaulitz. De vrouw pakt de telefoon en belt. Mevrouw: U kunt naar zijn praktijk gaan. Ze gaat met je mee en klopt op de deur. Dokter: Kom binnen mevrouw. Je gaat naar binnen en gaat zitten. Jij: Mag Bill vandaag met mij naar huis? Dokter: Ik weet het niet. Jij: Hij is hier gewoon niet veilig. Dokter: Hoezo niet? Jij: Hij word voor het minste beetje plat gespoten. Dokter: maar daar zit ook iets in zodat zijn drang naar drugs verminderd. Als ik nu zeg dat hij mee mag wat gaat u dan doen als hij drugs wil nemen? Jij: Proberen tegen te houden en als het echt niet lukt hem een pil laten nemen. Hij gaat achter 2 dagen toch naar een afkick kliniek. Dokter: Ja, maar mevrouw pas op als hij agressief word. Zorg dan dat u en u baby in veiligheid zijn. Jij: Ja maar mag hij naar huis? Dokter; Oké dan maar als er iets contacteer direct het ziekenhuis. Jij: Zal ik doen, Bedankt. Je loopt de kamer uit en gaat naar Bill zijn kamer en als je binnenkomt kijkt je vertederd naar hem en Aliyah. Ze zijn samen in slaapgevallen. Je geeft Bill een kusje op zijn neus. Bill zit iets te brabbelen, maar je kon wel al raden wat hij bedoelde. Jij: Bill, schatje. Word nu wakker. Bill doet zijn ogen half open. Bill: Wat is er? Jij: Je mag naar huis ! Bill: Egt !? Jij: Ja kom maak u klaar. Bill geeft Aliyah aan jou en Bill staat op en huppelt de kamer rond. Jij lacht. Bill: Wat is er te lachen? Jij: Niks schat doe maar gewoon verder. Bill doet het ziekenhuiskleed uit. Hij doet zijn boxer uit en doet snel een andere aan. Je keek al de hele tijd naar Bill zijn lichaam. Bill draaide zich om maar je was zo in gedachten verzonken dat je niet doorhad dat Bill naar je toe kwam gelopen. Bill: Schatje zijt ge er nog? Je werkt wakker uit je trance en kijkt recht in de ogen van Bill. Bill: Zag ge alles ? Jij: Uhh ... Ja hoor. En je probeert zo lief mogelijk te lachen naar Bill. Bill: Mandy toch :p en hij loopt met alleen zijn boxer aan weer naar de kast. Je staat op en legt Aliyah op bed. Je gaat naar Bill en pakt hem rond zijn middel vast en geeft hem kusjes in zijn nek. Bill draaide zich om en kuste je. Het veranderde al snel in een hevige TZ. Je zag dat Bill een stijve begon te krijgen en je liet zijn lippen los. Jij: Bill ge hebt een probleempje. Bill kijkt je vreemd aan en kijkt dan automatisch naar beneden. Bill: Kut! Als ge nie juist waard bevallen lag ge nu al mijn naam te schreeuwen. Jij: Nie overdrijven é kaulitz! Zo goed zijt ge ook wee nie :p Bill: Ah goed om te weten en maakt zich verder klaar. Je pakt hem weer vast aan zijn middel. Jij: Was een grapje é schat ! Bill: Wee ik wel :p Jij: Oh vieze gluiperd ! Bill: Maar schatje tis omdat we geen seks mogen hebben dat ge niks bij mij mocht doen é :p Jij: wee ik wel :p Bill kijkt naar onder en je ziet dat hij nog altijd een probleempje heeft. Jij: oké dan. Bill: YES !! Je rolt met je ogen en Bill kijkt je met een bigsmile aan. Je ziet een kinderbedje in de kamer staan en legt Aliyah erin en legt een lakentje over haar. Ja gaat naar Bill en duwt hem de badkamer in en begint hem direct te kussen. Bill zijn broek gaat nu nog meer spannen en je voelt iets tegen je been. Je geeft Bill kusjes in zijn nek en gaat zo naar beneden. Aan de rand van zijn boxer stop je en geeft kusjes juist boven de rand. Bill begint al zwaarder te ademen. Je trekt zijn boxer omlaag en neemt zijn stijve in je mond. Je hoort Bill genieten. Bill pakt je hoofd en bepaald het tempo nu. Na een tijdje voel je het goedje in je mond en slikt het snel door. Bill: OMG Mandy! Da was zo goed. Jij: Maak me maar jaloers. Bill pakt je vast en drukt je tegen zich aan. Bill: Als alles genezen is zal ik u eens verwennen goed? Jij: Oké dan ma da is nog zo lang . Bill: Ik weet het schat en geeft je een kus. Hij doet zijn boxer terug naar boven en gaat zich verder aandoen in de kamer. Je gaat ook de badkamer uit en gaat naar Aliyah. Je pakt haar vast en wiegt haar een beetje. Je voelt opeens 2 handen op je buik. Bill: Schat gaat het? Jij: Ja, gaat wel. Bill: Ge kunt gewoon niet zolang wachten met seks é? Jij: Ook nie, da zou gij ook nie kunnen zonder dat ik iets bij u deed. Bill: Ge hebt wel gelijk, maar we slaan er ons wel doorheen é! Tis het einde van de wereld nie en hij draait je om en geeft je een tedere zoen. Jij: Als ik u nie had, maar zijt ge klaar? Bill: Ja. Kom dan gaan we u tas enzo ook make dat we weg zijn. Jij: Is goed. Je pakt Aliyah uit het bedje en jullie wandelen naar jou kamer. Je legt Aliyah in het bedje op jou kamer. Jij: Bill, Kunt ge die koortje van da ziekenhuis ding los doen? Bill: Is goed. Hij staat op en doet alle knoopjes en koortjes los op je rug. Je deed het kleed uit en pakte een jeans, een tanktopje, en je ondergoed. Je pakte je toiletzak en ging je wassen. Je deed alles aan en deed een beetje make-up op en je hare deed je in een staart. Ondertussen had Bill je tas al klaar gemaakt en Aliyah een andere pakje aangedaan. Bill: Klaar schat? Jij: Ja. Je pakt Aliyah juist op als Saki en nog 3 bodyguards binnenkomen. Jij: Ey saki Saki: Ey alles goed met jullie en Aliyah. Bill: Ja alles is goed, maar is er veel pers? Saki: Valt wel mee de kans is wel groot dat er al veel meer bij zijn gekomen, maar wij zijn er om jullie te beschermen en zeker de kleine Aliyah. Bill pakt je tas en jij pakt Aliyah. Saki en de andere bodyguards begeleiden jullie. Jullie willen naar het onthaal. Je kijkt naar buiten en ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:55:
enorm veel pers .. .