Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 58: I'm sick of all the fights ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 juni 2009 - 17:46

556

1

227



Part 58: I'm sick of all the fights ...

nog steeds POV Mandy



Je kijkt naar buiten en ziet misschien wel honderden fotografen. Saki: Rustig Mandy We zorgen dat ze Aliyah niet aanraken , maar hou haar dicht tegen je aan zodat ze de flitsen niet kan zien. Jij: Oké dan. Je brengt haar hoofdje naar je schouder en legt haar met haar oogjes richting jou. Bill kwam nog snel met een lakentje afgelopen en legde het voorzichtig op haar. Jij: Waarom? Bill: Ik wil nog niet dat onze Aliyah al direct in de pers komt. Jij: Is ook waar. Bill drukt teder zijn lippen op de jouwe en je kust terug. Bill: Ik hou van je Mandy. Jij: Ik ook van u Bill. Bill lachte eens lief naar je en hij pakt je stevig vast rond je heupen en de bodyguards begeleiden jullie naar de auto die al voor de ingang stond. Je hoort allerlei vragen zoals: Is het meisje of jongen? Hoe heet het? Bill loopt koel door en zegt altijd kortaf geen commentaar. Je bewonderd Bill er eigenlijk wel voor dat hij zo koel kan blijven. Je weet dat hij zich nu mateloos ergert maar toch blijft hij nog beleefd. Je word uit gedachten gehaald door Saki die jullie een beetje vooruit duwt. Jullie komen eindelijk aan bij de geblindeerde auto en stappen snel in. Saki slaat snel de deur dicht en de auto vertrekt. Bill: Eindelijk rust Jij: Ja eindelijk. Je zag dat Aliyah sliep. Je ging met je hoofd tegen zijn schouders liggen en hij kuste je op voorhoofd. Bill: Eigenlijk wel spijtig dat ge nog geen seks mocht hebben. Je kijkt naar Bill met een vragende blik. Bill: Ik weet dat ge ook wilt schat Je lachte een naar Bill. Bill: Ik wist het wel. Jij: Ik wil wel, maar het doet echt nog teveel pijn. Als ik geen pijn maar laat ik het u weten Bill: Oké dan *kus* Ik kon altijd eens proberen niet Jij: Ja, maar gij zijt seks verslaafd. Je ziet dat Bill opschrikt bij het woord verslaafd. Jij: Bill, ik bedoelde het niet zo. Bill: Geeft niks. Ik ben gewoon verslaafd aan XTC en ik kan er niks tegen doen. Jij: Schat, je gaat toch naar een afkickkliniek. Bill: Mandy, het kan gewoon niet ! Ik zie de krantenkoppen al: Zanger Tokio Hotel naar afkickkliniek voor XTC verslaving. Jij: Bill kom op nu! Ik wil u niet kwijt. Voor het zelfde geld waard ge al doodgegaan aan een overdosis in het ziekenhuis. Bill: NEE, IK GA NIET MANDY !! Jij: Bill hebt ge weer gebruikt? Bill kijkt je geschrokken aan. Jij: Ja dus Bill: Sorry, maar 1 pilletje. Jij: BILL GODVERDOMME, DAAR GAAT HET NIET OVER! GE HEBT BELOOFD TE STOPPEN!! Bill: Komaan Mandy zijt nu rustig. Jij: NEE BILL !! ALS GE DOOR BLIJFT DOEN ZOALS NU BEN IK IK WEG! DEFINITIEF EN IK NEEM ALIYAH MEE ! Bill: Da kunt ge niet menen! Ik kan het gewoon niet Mandy :’( Je zag dat Bill weende, maar je reageerde er niet op. Je keek uit het raam en negeerde Bill voor de hele rit. Jullie kwamen aan bij het huis van je mama. Je zag dat er een paar fotografen waren. Je keek naar Bill en zijn hele make-up was uitgelopen. Je voelde je best wel schuldig, maar je wou Bill late, voelen dat je zijn drugsgebruik niet meer pikte.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 25 juni 2009 - 1:59:
zo moet dat ! ^^
ma tis toch zo zielig !