Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 2

A twincest story?!

11 feb 2010 - 12:51

298

4

446



2

"Wel euh, ik schrijf eigenlijk altijd twincest....." "Je bedoelt toch niet zoals die filmpjes en verhalen op het internet?! Of wel?" "Euh, eigenlijk wel." Tom en ik kijken elkaar aan. "Demi dat meen je niet!" Ze zucht en kijkt naar haar voeten. Ze meent het dus wel. Tom staat recht en wandelt naar de deur. "Wat ga je doen?" "Andreas bellen." zegt hij nog net voor hij de deur van mijn kamer weer dicht doet. Dan wordt het stil in mijn kamer. "Het spijt me." Zegt Demi ineens. "Waarom heb je het ingezonden?" "Ik deed niet mee om te winnen. Ik dacht dat het gelezen zou worden en dat er eens mee gelachen zou worden n dat ze het dan zouden weggooien. En toen bleek dat ik gewonnen had dacht ik dat jullie het gelezen hadden en dat jullie akkoord gingen." "Wij hebben geen enkel verhaal gelezen." En dan word het weer stil. "Moet ik Tom...? Je weet wel." "Nee, enkel zoenen." "Ik knik, ookal zie ik Tom zoenen niet echt zitten. "WAT BEZIELDE JULLIE IN GODSNAAM?! JE WEET DAT IK EN BILL DAT NOOIT ZOUDEN ACCEPTEREN!!!" horen we vanuit Tom's kamer. Even later komt Tom met een gezicht op onweer mijn kamer weer binnen. "Het was zo ontroerend, ze konden het echt niet weigeren. Klootzak!" Dat eerste was een imitatie van Andreas. "Tom, we kunnen er niets meer aan doen. De decors zijn al gemaakt, acteurs aangenomen,.... Er is geen weg meer terug." Hij zucht. "En Tom, wees gerust, jij en Bill moeten 'het' niet doen." probeert Demi hem gerust te stellen. "Ja, dat zou er nog aan ontbreken ook!!" zegt hij terwijl hij rechtstaat en mijn kamer uitloopt. Een halve minuut later wordt de voordeur dichtgegooid. "Hij draait wel bij."
Ik hoop dat ik gelijk heb....


[reacties??]


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:05:
oeh spannend ik ga snel verder lezen


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:22:
Heftig ja, daar ben ik het mee eens .


Melisande
Melisande zei op 24 juni 2009 - 20:02:
Zeer heftig ja XD niks anders op te zeggen=p


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 19:39:
Héftig.