Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~4~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

23 dec 2009 - 20:32

242

1

253



~4~

*8 jaar later*
Ik wordt weer wakker naast een lege plek. Elke morgen opnieuw hoop ik dat het een nachtmerrie was en dat ik gewoon naast Tom wakker word. Maar niets is minder waar. Elke morgen opnieuw diezelfde lege plek. Tom, mijn broer, mijn zielsverwant, mijn alles, hij is weg. Hij is niet meer teruggekomen van Afghanistan. Ik kleed me aan, neem iets te eten en ga in de zetel zitten. Om de stilte te breken zet ik de televisie aan, maar kijk er niet naar. Ik mis mam, maar kon niet bij haar blijven wonen. Alles daar deed me aan Tom denken. Ik kon het niet aan.

Wanneer ik even een blik werp op de televisie zie ik dat het gaat over 1 of andere gitarenmaatschappij die 'Tokio Hotel' gaat sponseren en gitaren leveren. Tom was gek op gitaar spelen. gaat er door me heen. Ik was, en ben nog steeds dol op zingen, en zong terwijl Tom speelde. We gingen doorbreken, maar niet zonder Tom. "We praatte met directeur Tom Kaulitz." Tom Kaulitz?!! Mí¬jn Tom Kaulitz?! Ik beeld verschijnt er een man van rond de 30. IK herken hem meteen. Het is Tom, mijn Tom, maar hij is me vergeten. Al veel te snel naar mijn zin verdwijnt hij weer uit beeld. Ik start meteen mijn computer op en zoek zijn adres op. Hij is mij dan misschien wel vergeten, ik wil hem laten weten dat ik hem nog niet vergeten ben.


[reacties??]


Reacties:


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 29 juni 2009 - 18:47:
Wow Tom de directeur??

snel weiter

xXx Jacqueline