Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 7.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

25 juni 2009 - 15:07

429

0

143



Deel 7.

Cindy Lauper.

Na een tijdje beland ik in de tuin. Lekker rustig net wat ik nodig had. Ik zet me neer onder de boom en sluit mijn boxen aan op mijn IPod ik zet Sober van pink op en probeer al zachtjes mee te zingen. De tekst is niet erg moeilijk, ik heb de gave om teksten goed te herinneren. Het si alleen dat er geen band is met het liedje, misschien moet ik maar een ander zoeken. Eentje waar ik gevoel in kan leggen. Ik pak mijn IPod en begon te scrollen. Als ik Hilary Duff passeer klik ik er op. Ik heb het perfecte liedje gevonden, ook al ligt het enorm gevoelig ik denk dat het een goede keuze zal zijn. Ik druk op het liedje met de naam Someone is watching over me. Het zelfde liedje als ik gezongen heb op de begrafenis van mijn beste vriendin. Veel zal ik niet moeten oefenen ik zal de tekst nooit vergeten. Ik begin stilletjes mee te zingen, het voelt net alsof ze voor me staat. Ik word er blij van maar tegelijkertijd verdrietig door. Na vijf keer besluit ik te stoppen. Ik zet me weer recht en merk dat het al etenstijd is. Maarten had gezegd dat we eten om zes uur dat dacht ik dan toch. Ik leg eerst mijn spullen weg in de kamer en blijkbaar is Amy er ook niet meer. Ik vind mezelf een weg naar de eetkamer, waar iedereen al zit. Ik ga op de nog één na lege stoel zitten naast Amy. ‘Waar bleef je?’ vraagt ze. ‘Sorry ik was de tijd vergeten.’ Zeg ik. ‘Nu iedereen er is kunnen we beginnen.’ Zegt een van de blonde trutjes. Ik draai eens met mijn ogen. En schep wat op mijn bord van de macaroni met kaas. Als ik klaar ben, ga ik van tafel en loop naar de kamer. Ik ga me eerst douchen en daarna zie ik wel. Misschien ging ik wel eens vroeg in bed. Ik lig samen met Amy op bed. ‘Spannend vind je niet?’ vraagt ze. ‘Nee ik vind van niet, maar ik ben dan ook raar.’ Zeg ik terug. ‘Ik vind het heel erg voor je Riles. Misschien als je Tom ziet dat alles terug komt.’ Zegt Amy. Ik lach eens naar haar. Maar ik weet zeker dat het niet terug zal komen. ‘Ik ga maar eens slapen.’ Zeg ik als ik zie dat het al bijna half elf is. ‘Ik ook.’ Zegt Amy. ‘Slaapwel.’ Zeg ik. Amy wenst me het zelfde en niet veel later val ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.