Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 8.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

25 juni 2009 - 15:07

349

0

153



Deel 8.

Bill Kaulitz.

De volgende morgen word ik om tien uur wakker. Naast mij ligt er niemand meer. Die si er ook vroeg uit. Na een paar minuten stap ik uit bed en komt Amy da badkamer net uit. ‘Perfect timing.’ Zeg ik. Ik loop de badkamer in en begin aan mijn ochtendroutine. Na een half uur Ben ik helemaal klaar. Ik loop samen met Amy da eetkamer binnen. Ik smeer mezelf een boterham met jam en werk die naar binnen. Om elf uur komt Maarten binnen met nieuws. De meeste meisjes zijn al helemaal op gekleed en zitten gewoon hysterisch te worden. ‘Om twee uur verwacht ik iedereen in zaal 1. Dan begint de talentenshow en zullen jullie Meneer Kaulitz ontmoeten. Hij gaat weer weg en nu zijn al die blonde dellen nog hysterischer dan ze al waren. Damn ik loop weer naar de kamer weer ik me al ga klaar maken voor de talentenshow. Ik doe mijn make-up en mijn haar en de kleren die ik nu aan heb zijn wel goed een gewone jeansbroek die wat kapot is hier en daar en dan een grijs topje met daar boven een wit topje. Een paar accessoires en klaar. Als ik de kamer weer binnen kom zie ik Amy helemaal opgedoft staan. ‘Ik ben even naar buiten.’ Zeg ik. ‘Wees op tijd.’ Zegt Amy. Ik lach eens naar haar en loop dan de trap af naar beneden. Ik zet me in de tuin weer neer onder de boom en begin na te denken. Mijn gedachten gaan altijd weer naar Nel en de dag dat ik me inschreef voor dit programma, nauw eigenlijk de dag dat Nel me inschreef voor dit programma. Nu is ze er niet meer, maar toch zit ik hier. Maar ze ziet me vast wel, ik hoop dat ze blij si daar waar ze nu is. Ik kijk even op mijn horloge en zie dat het drie voor twee is. Ik zet me recht en loop weer naar binnen, ik loop helemaal naar de achterkant van het huis. Om stipt twee uur sta ik in de zaal.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.