Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 10.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

25 juni 2009 - 15:09

311

3

177



Deel 10.

Jennifer Aniston.

Meisjes mag ik jullie aandacht.’ Meteen is iedereen stil. Ik ga weer goed zitten en wacht het verdict af. Ik verwacht niet dat ik ga winnen. De meeste meisjes denken dat ze gaan winnen zo naïef. ‘Zo als ik al zei waren jullie allemaal fantastisch. Maar er kan er maar één winnen. Brianna en dat ben jij.’ Zegt hij. Ik klad heel even kort, de meeste meisjes gaan verslagen de zaal uit. Samen met Amy loop ik naar onze kamer. ‘dat stelt maar eens vast dat ik hier niet thuis hoor.’ Zeg ik. ‘Ach laat het toch, hij heeft waarschijnlijk gewoon weer zin in seks.’ Zegt Amy. ‘Nog een reden waarom ik hier niet thuis hoor.’ Zeg ik. ‘Riles chill wat zullen we doen vanavond?’ vraagt Amy. ‘Disco?’ vraag ik. ‘ ‘Ja is goed.’ Zegt Amy. ‘Ik word echt gek van die camera’s in hele het huis, nog een reden waarom ik hier niet thuis hoor.’ Zeg ik al lachend. Ik loop samen met Amy de eetzaal binnen, daar zit hij aan het hoofd van de tafel. Amy zit zoals gewoonlijk naast mij. Ik begin stilletjes te eten, maar kan het niet laten om af en toe naar hem te kijken. ‘meisjes terwijl ik op een date ben met Brianna mogen jullie vandaag naar een disco in de buurt. Jullie worden om negen uur stipt beneden verwacht.’ Zegt Tom. ‘Dat komt goed uit.’ zeg ik tegen Amy. Het is nu acht uur. ‘Ga jij maar eerst.’ Zeg ik tegen Amy. Ze loopt de badkamer in en een half uur later is ze er weer uit. Ik doe gewoon een andere outfit aan jeansrokje dat wel vrij kort is maar toch niet sletterig over komt. Een rood topje met wat tekst op. ‘Klaar.’ Zeg ik. Samen met Amy loop ik naar beneden. Ik stap in de limousine die Tom voor ons geregeld heeft.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 23 dec 2012 - 19:36:
Stoer verhaal
Mag ik een melding???


Xxx


lOveYouX
lOveYouX zei op 26 juni 2009 - 23:49:
meeeeereeeeeer


MariTom
MariTom zei op 25 juni 2009 - 17:26:
Omg! Dat Brianna mens wint ook nog xO
Tom loopt zijn lul weer eens achterna XD

Ik vind het echt een héél leuk verhaal! <3
Snel verder?