Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 19~

I'm looking for myself, did you see him?

25 juni 2009 - 20:29

447

2

247



~part 19~

voorlaatste deel!!!

Hij gaat Melissa's kamer binnen. "Hoi Melissa!" "Wat kom je doen, freak?" "Van deze dag de beste dag van jou en mijn leven maken." zegt hij lachend. "Hoe kan dat? Door je kop hier te laten zien zien maak je mijn dag alleen maar slechter!" "Wees gerust, ik ben ook heel blij dat ik jou kop niet meer elke dag moet zien!" Ze kijkt hem niet-begrijpend aan. "Ik verhuis!" "Oh, ga je bij je lief wonen?" vraagt ze met een grijns van hier tot Tokio. Ik heb echt genoeg van haar gedoe dus besluit ik om er maar een einde aan te maken. "Melissa, luister. Bill is mijn tweelingbroer en we hebben niets met elkaar. En we hebben ook niet gekust, we deden enkel alsof zodat jij niet meer zo aan me zou hangen. En nu moet je ook niet gaan zeggen dat Bill mij van je heeft 'afgepakt', want dat is niet zo. Met Bill kan ik veel beter opschieten dan met jou, want jou vind ik eerlijk gezecht maar een saaie trut. En daarbij, je wist dat ik op zoek was naar mijn broer, en nu heb ik hem gevonden." Ze kijkt me doordringend aan. "Waauw, ik ben blij voor jullie." Zegt ze sarcastisch. Ze draait zich weer om naar haar computer en negeert ons. "Meer had ik ook niet verwacht." Zegt Bill zuchtend terwijl hij Melissa's kamer weer uitloopt. Ik kijk nog even naar Melissa en volg dan Bill. Hij zit op zijn bed naar een van zijn muren te staren. "Ik ga het niet missen denk ik." "Hoe bedoel je?" "Nja, van die twee en een halve maand dat we hier wonen heb ik een halve maand bij jou doorgebracht en twee op mijn kamer, ik ben het beu gezien." Hij zucht even. "Zie je die deuk daar?" Vraagt hij terwijl hij naar de muur wijst. Ik volg zijn vinger en zie dan inderdaad een deuk in de muur die ik eerder niet zag. "Uhu." "Dat was de eerste deuk of breuk die ik hier maakte uit frustratie." Ik kijk rond in zijn kamer en zie dan allerlei kleine dingen in zijn kamer die niet zijn zoals ze horen. Een lade die scheef hangt, een knop die er niet meer is, de klink die loshangt, ..... Hij heeft blijkbaar heel wat frustraties gehad in die twee maanden. Hij wipt van zijn bed en gaat naar de kast waar hij een rugzak uitneemt. Hij steekt er enkele kleine spullen in zoals zijn schrift met liedjes, juwelendoos, make-up, mp3-speler, gothicbadeend,.... en ritst ehm dan dicht. Hij doet de rugzak op zijn rug en gaat dan naar de deur. "Kom je?" Ik sta recht en volg hem.


Reacties:


xNadezhda zei op 26 juni 2009 - 12:57:
Melissa is een trut! En Bill en Tom zijn superlief <3 Gothicbadeend, daar moest ik trouwens om lachen x'D

Snel volgende deel?

<3


MariTom
MariTom zei op 26 juni 2009 - 12:01:
Awh, ik vind die Melissa echt lullig! xO
En Bill is zielig, maar gelukkig komt het nu weer goed<3

Volgende deel?