Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 4

A twincest story?!

11 feb 2010 - 12:57

248

3

366



4

Rip Michael Rip Yasmine

"We zullen moeten zoenen..." Zeg ik om de stilte te verbreken. "Ja, maar voor Demi wil ik het wel doen. Het verhaal is echt zo mooi! "Het zal wel raar zijn." "Heb jij al ooit met een jongen gekust?" Ik slik even en sla mijn ogen neer. "Ja." Hij kijkt me even raar aan. "Hoe was het?" Ik haal mijn schouders op. "Anders.... En jij?" "Nee, nog nooit." "Misschien, misschien moeten we het eens proberen, zo, is het niet de eerste keer als we het op de set moeten doen...." Stel ik voor. Hij kijkt me aan. Ik zie dat hij onzeker is, net zoals ik. Nog steeds twijfelend leun ik wat naar hem toe. Diep vanbinnen hoop ik dat hij me wegduwt, maar in tegenstelling daarvan komt ook hij wat dichter. Zacht raken onze lippen elkaar. Ik druk mijn lippen ietsjes harder op de zijne en enkele seconden later kust hij me terug.

[Tom pov]

In tegenstelling tot wat ik verwacht had, is het helemaal niet vies. Het is gewoon, anders. We halen onze lippen van elkaar en kijken elkaar aan zonder een woord te zeggen. Plots begint mijn gsm, die tussen ons in ligt, te trillen. Een berichtje van Demi. 'Excuses aanvaard ' Bill leunt wat naar me toe zodat hij mee kan kijken wat er op het schermpje staat. Hij lacht, net zoals ik trouwens, als hij het leest. Ik kijk hem aan en zie en twinkeling in zijn ogen die ik nog nooit eerder zag, bij niemand.


[reacties??]


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:28:
Whaa. That's so awesome. Twinkelende oogjes, hoe cute kan het zijn. Ghehe.


xNadezhda zei op 26 juni 2009 - 12:59:
Wieeej, ze hebben gezoend En nu gaan ze het lekker spelen en dan worden ze verliefd x'D Ik zeg ook maar wat hoor =P

Weer een superstukje, snel meer?

<3


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 26 juni 2009 - 12:50:
wow
JEEJ =D Ze gaan het spelen Want Tom is bijgedraaid :=D
En ze hebben gezoend Wow.