Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 5

A twincest story?!

11 feb 2010 - 13:01

277

4

406



5

[Tom pov]
We zitten samen met Georg en Gustav bij David in zijn kantoor. We zijn hier om de film te bespreken. "Zo, de winnaar is gekozen. Er is misschien wel een probleempje." Zegt David terwijl hij naar Bill en mij kijkt. "Jongens, ik weet niet of jullie in jullie vrije tijd soms wel eens op de computer zitten en wat op youtube ofzo kijkt. Maar daar hebben fans iets bedacht dat 'Twincest' heet.,..." "David." onderbreek ik hem. "We weten ervan. Het meisje dat gewonnen heeft is ons buurmeisje en ze heeft het ons verteld. Ze heeft ons het verhaal ook laten lezen en Bill en ik zijn akkoord gegaan om de film te maken precies zoals zij hem geschreven heeft." David kijkt ons even raar aan, waarschijnlijk om het feit dat we besloten hebben om elkaar een paar 30 keer voor de camera te kussen. "O-Ke. Dan hebben we dus geen probleem meer. Ik verwacht jullie woensdag in de filmstudio in Berlijn en hier is het verhaal nog." Terwijl hij dat laatste zegt geeft hij het verhaal aan Gustav en Georg. "Tom en Bill, we gaan beginnen met de opnames rond pagina 35, die zijn enkel met jullie en wat acteurs, dus zorg dat jullie je teksten kennen!" Bill en ik knikken. Iedereen schud David nog een hand en dan gaan we weer naar huis. In de auto is het redelijk stil. We zeggen beide niets, enkel de radio maakt geluid. Omdat het voor Bill niet normaal is dat hij zo stil ik kijk ik hem aan en zie hem net zijn hoofd wegdraaien. Betrapt slaat hij zijn ogen neer. Zat hij nu echt mí¬j te bekijken?

[reacties??]


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:30:
Billie staart naar Tommie. Ghehe <3.


MissGibson
MissGibson zei op 27 juni 2009 - 16:39:
whaahh ^^
Wij (ik dus & de andere ook ^^) willen meer!!!
echt origineel
Billy toch wordt je nu verliefd op Tommy ö
dat mag hoor
x


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 26 juni 2009 - 16:14:
Snel verdergaan hoor =D


xNadezhda zei op 26 juni 2009 - 15:56:
Haha, Bill wordt verliefd! Mwihii, dat gaat nog leuk worden... En David probeert het héél subtiel uit te leggen, maar néé, de jongens weten het al x'D

Superleuk stukje weer, dus snel meer?

<3