Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Darren Shan » Lou and the sheep. » Ch 1. Lou Vapour. Number one sheep hater.

Lou and the sheep.

30 juli 2009 - 23:57

260

1

307



Ch 1. Lou Vapour. Number one sheep hater.

Ik heb schapen nooit gemogen. Ze stinken, kunnen niks en zitten onder het wol.
Als ik een schaap was, zou ik zelfmoord plegen, door in een meertje te springen.
Want dan ben ik zo dik en zwaar van het wol, dat ik verdrink.
Mijn beste vriendin d'r ouders hebben altijd een boerderij gehad, en ja hoor. Daar stonden die stinkende wolbalen ook.
Soms als ik kom aangefietst, gooi ik stenen naar ze. Maar dat kreeg haar vader in de gaten.
Daarna ben ik muizen mee gaan nemen en los gaan laten, maar die werden vertrapt.
En nu schreeuw ik alleen wat verwensingen naar ze als ik langskom.

Mijn naam is Lou Vapour, ja. Lou Damp, ik weet het, vreselijk.
Al mijn hele leven woon ik op het saaie platteland, mijn vader heeft in handel in suikerbieten en mijn moeder fokt konijnen, waarom weet ik eigenlijk niet. Waarschijnlijk eten ze, ze op.
Ik doe niks met groenten of dieren, maar ik verzamel oude LP's van Kiss en David Bowie.
En natuurlijk andere bands van vroeger, tegenwoordig is de muziek zwaar slecht.
Mijn moeder hoopt dat ik ooit een man vind die ook de landbouw in wilt, maar dat betwijfel ik.
Later wil ik namelijk in de stad wonen, en daar vind je een boer niet zo makkelijk.
Ik ben ook geobsedeert door griezelboeken en films, en dan niet die troep van nu, maar oude klassiekers zoals Dracula en zo. Hoewel de special effects slecht zijn, zijn ze lachwekkend, mooi en eng.
Dit was het wel, ik zal jullie meenemen naar het begin van het verhaal.
En het begon bij mijn beste vriendin, tussen de schapen.


Reacties:


Phae
Phae zei op 30 juli 2009 - 23:17:
GE-NI-AAL.