Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dance me to the end of love » Dance me to the end of love 1

Dance me to the end of love

27 juni 2009 - 15:59

586

1

221



Dance me to the end of love 1

'Ik heb haar gevonden, er bestaat geen twijfel meer, het is haar.. pff man ik kan het bijna niet geloven. Na zo lang.’ ‘Oh schat ik ben zo blij voor u eindelijk..’ ze keken elkaar in de ogen en hij voelde dat haar geluk minstens even sterk was als zijn. Na welgeteld 6 jaar zou ze zijn dochter zien, hij kon het nog altijd niet geloven. Toen er nieuws kwam van overlijden van zijn ex vrouw, volgde ook een schokkende nieuws. Hij had een dochter, een klein stukje van hem, ergens op deze wereld waar van hij niets wist. Hij had paar dagen de tijd nodig tot het door hem doorgedrongen was. En 6jaar geleden ging hij opzoek naar zijn dochter zonder een naam en zonder een foto. En na 6 jaar was hij eindelijk in zijn opzet geslaagd. Hij wilde niets van haar enkel haar zien, met haar praten en inhalen wat hem 17 jaar weggenomen was. Hij had zoveel gemist. Iedereen kende hem als de stiefvader van Tom en Bill Kaulitz hij hield enorme veel van de jongen, hij had nooit het gevoel gehad dat hij maar een stiefvader was. Wat hij nu wist, hij Gorden Trumpher dat hij niet alleen twee zonen had maar ook een prachtige dochter maakt zijn leven compleet.
‘Wij hebben goede nieuws jongen.’ Bill en Tom kwamen de keuken binnen half slapen, in hun boxers en plofte neer op een stoel. Ze waren nog altijd niet wakker gisteren was laat heel laat en zelfs na 12 uur geslapen te hebben voelde ze zich nog belabberd. Bill keek naar Gorden met kleine oogjes en probeerde geïnteresseerd te lijken. Tom daaraan tegen deed geen enkele moeten en sliep verder op de keukentafel met zijn hoofd op zijn bord. ‘Ik heb mijn dochter gevonden.’ Bill had even nodig voor hij begreep wat zijn woorden betekende en keek dan met grote ogen naar hem. ‘ Toch niet weer vals alarm ik ben het stilaan beu dat we telkens worden aangevallen.’ De vorige keer dat Gorden dacht dat hij zijn dochter had gevonden was het vals alarm en de keer darvoor en daarvoor en daarvoor,… Eigenlijk was het al 5 keer vals alarm. Bill geloofde eigenlijk niet meer dat ze haar zouden vinden. Hij gaf Tom een duw die opschrok en raar rond zich keek. ‘Gorden heeft haar dochter gevonden.’ Tom trok een gezicht van niet weer en keek hem aan met ogen dat duidelijk maakte dat er geen dread op zijn hoofd eraan dacht op nog mee te gaan. ‘ Komaan Tom deze keer zal er niets gebeuren ik bedoel, nu ben ik echt zeker alles klopt, ik heb met haar stiefvader gesproken en echt alles klopt.’ Gorden keek bijna met smekende oogjes naar de tweeling. ‘Ja dat was de vorige keer ook het geval, maar ze besloop mij en wilde één van mijn dreads afknippen als aandenken.’ ‘En niet te vergeten dat ze aan mijn ringen trok.’ Viel Bill zijn broer bij. Gorden keek verslagen. Bill keek naar Tom die het zelfde deed. Hoe erge ze het ook vonden om weer is op bezoek te gaan bij een fan die op slinkse wijzen haar ouders had overtuigd om een klein scène te spelen of zelfs mensen had ingehuurd, toch ze konden niet anders het was echt belangrijk voor hem. De tweeling stemde zin, Gordens ogen schitterde en hun moeder keek met een glimlach naar haar jongens.
Zo zat de familie, na een week in de auto op weg naar Berlijn waar,hopelijk, hun toekomstige zusje woonde.


Reacties:


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 30 aug 2009 - 16:51:
O, Bill en Tom zijn aardig tegen Gorden ^^
x