Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Teenage Wasteland [TC] » 17.

Teenage Wasteland [TC]

27 juni 2009 - 21:31

1962

11

685



17.

Bill
Na een kus-en-knuffel-marathon van anderhalf uur ben ik eindelijk wakker genoeg om op te staan. Ik sla de dekens weg, rek me uit en zoek mijn weg naar de deur. Pas wanneer ik halverwege ben, realiseer ik me dat mijn boxer nog in de hoek ligt waar ik hem gisterenavond heen heb geschopt, en dat Tom zich op zijn buik heeft gedraaid en met grote, onschuldige ogen naar mijn kont staart.
‘Enjoying the view?’
‘Ik realiseerde me net dat ik mijn liefje nog niet goed bekeken heb sinds we officieel samen zijn, en ik vond dat ik daar maar eens iets aan moest doen. Dat is heel gezond in een relatie, weet je?’
‘Mooiste excuus ooit. Maar als je wilt blijven kijken zal je toch uit bed moeten komen, want ik ga douchen.’ Met die woorden werp ik een veelbetekenende blik over mijn schouder en glip de gang op. Meteen hoor ik het bed kraken en komt mijn broertje struikelend achter me aan.
‘Jij hebt een veel te sexy loopje,’ mompelt hij in mijn hals terwijl hij zijn armen om mijn middel slaat.
‘Kijk dan niet als je er niet tegen kunt.’
‘Kan niet anders. Moet kijken.’
In elkaar verstrengeld schuifelen we de douchecabine in en ik draai de kraan open.
‘Iek! Koud!’ huivert Tom.
‘Stel je niet aan, het wordt meteen warmer,’ plaag ik en sla mijn armen om hem heen.
‘Nog steeds koud,’ zeurt hij.
‘Zal ik je opwarmen?’ vraag ik op dubbelzinnige toon en hij knikt meteen, ernstig gezicht. Ik streel met mijn wijsvinger van zijn hals naar zijn borst, over zijn volmaakt afgetekende buikspieren, voorbij zijn navel naar beneden. Hij grijnst met gesloten ogen.
‘Jij snapt me helemaal.’ Het water wordt langzaam warm en ik steek mijn hoofd onder de kraan, laat het mijn haar doorweken. Tom kust de druppels van mijn mond, een fijn straaltje water weeft zich tussen onze lippen.
‘Da’s pas een natte kus,’ mompel ik.
‘Idioot,’ grinnikt hij terug en duwt zijn tong tussen mijn lippen. Boven onze hoofden blijft de kraan lopen, de hele badkamerspiegel beslaat van de stoom. En wij? Wij breken het record van de langste gezamenlijke douche, tot lang nadat het water weer afkoelt. Koud water op mijn oververhitte huid en zijn lippen op mijn slaap. Het leven kan niet beter worden dan dit.

Na het ontbijt. Ik duw het laatste bord in de vaatwasser, schop hem dicht en draai de knop om. Het ding komt rochelend tot leven en ik denk zonder heimwee terug aan het eindeloze gekibbel van vroeger, en wat mam allemaal niet moest doen om mij en Tom zover te krijgen dat we hielpen met de afwas.
‘Tooooooom?’ vraag ik met mijn allerliefste kinderstemmetje.
‘Wat heb je nodig?’ antwoordt hij terwijl hij het beleg willekeurig weer in de koelkast mikt.
‘Ik wil iets doen vandaag, maar niet alleen. Ga je mee shoppen?’
‘Absolutely not.’ Hij slaat de koelkastdeur dicht en loop fluitend naar de woonkamer, een koud blikje Red Bull in zijn hand. Met een plof laat hij zich in de zetel vallen en zet MTV aan. Ik sta even met open mond te kijken, ren hem dan achterna.
‘Waarom niet?’ pruil ik wanneer ik naast hem ga zitten.
‘Ik ben niet overtuigd,’ schokschoudert hij, kijkt me dan met een brede grijns aan. ‘Als je me kunt overtuigen, ga ik mee.’
‘Wat nou overtuigen? Ik dacht dat je van me hield.’ Lage stoot, maar ik ben nog niet lang wakker. Tom werpt zijn hoofd achterover en schatert van het lachen.
‘Schat, ik ben dé Tom Kaulitz. Heb je enig idee hoeveel keer ik dat zinnetje al gehoord heb?’
‘Uncool!’ gil ik uit en stomp hem tegen zijn schouder.
‘Sorry,’ grinnikt hij weinig overtuigend, tikt me daarna tegen mijn wang. ‘Maar jij bent niet veel beter, meneer frontman-van-een-wereldberoemde-band-die-zich-gedraagt-als-een-heilige-maagd-omdat-hij-weet-dat-de-meisjes-daarop-kicken.’
‘Dat soort grappen werken beter als ze korter zijn,’ grom ik.
‘Whatever. Doe eens wat moeite, gast. Gebruik die podiumcharme van je, overtuig me dat ik niets liever wil dan met jou gaan shoppen.’ Ik zie de sterretjes in zijn ogen en proest het uit.
‘Je vindt dit echt opwindend, hé? Mij commanderen?’
‘Jij niet dan? En geen onderwerp veranderen, vooruit!’ Ik blaas een verdwaalde haarlok uit mijn gezicht, zet mijn meest overtuigende pruillip op en klim op zijn schoot.
‘Tommi? Je zou me zo blij maken als je met me gaat shoppen vandaag. En misschien bedank ik je dan achteraf wel...’ Ik probeer een hand onder zijn shirt te krijgen, maar ben afgeleid doordat hij het plots uitproest.
‘Twee tips,’ hikt hij. ‘Ten eerste, de girly groupie-act werkt echt niet bij jou, aangezien ik weet dat je een penis hebt. En ten tweede, hoe slecht ken jij mij?’
‘Wat bedoel je daarmee?’ vraag ik en probeer mijn gezicht te dwingen van die schaamblosjes te laten wegtrekken.
‘Bill, vanaf onze eerste kus tot onze avontuurtjes met groupies hebben we elkaar altijd alles verteld. Je weet wat ik spannend vind.’
‘Ik weet dat jij graag de leiding hebt,’ mompel ik.
‘Ja, maar niet als ze in mijn schoot geworpen wordt.’ Hij knijpt me in mijn ribben en ik gil, het geluid gesmoord onder zijn mond. ‘Ik wil mijn prooi veroveren,’ fluistert hij, bijt dan plots in mijn onderlip. ‘En ik wil de leiding veroveren.’
‘Auw! Klootzak, dat deed pijn!’
‘Stel je niet aan,’ grijnst hij. Dan gluurt hij langs me heen naar de tv en krijgt een nog bredere grijns op zijn gezicht. ‘En The Offspring is het met me eens.’ Ik draai me zo snel om dat ik van zijn schoot afglijd. De videoclip van Want You Bad spat van het scherm af.

If you could only read my mind
You would know that things between us ain’t right
I know your arms are open wide
But you’re a little on the straight side, I can’t lie

Your one vice is you’re too nice
Come around now can’t you see


Het refrein schalt door de woonkamer. Tom duwt het geluid omhoog en zingt zo hard hij kan mee.

I want you
All tattooed
I want you bad

Complete me
Mistreat me
Want you to be bad


‘Snap je het al een beetje?’ giechelt hij hijgend. Ik haal naar hem uit, niet bepaald blij met het feit dat ik me nogal idioot voel. Hij springt overeind om mij te ontwijken, struikelt over zijn eigen rondslingerende schoenen en gaat neer.
‘Weet je, ik hoop dat dat pijn deed!’ roep ik hem na. Maar hij rolt zich op zijn rug, wist schokkend van het lachen de tranen uit zijn ogen. ‘En stop met lachen!’
‘Waarom? Wat ga je eraan doen?’ grijnst hij, duwt zich overeind en kruipt op handen en knieën naar me toe. Hij weet dat hij sterker is, dus het duurt niet lang voor hij me met mijn rug op de mat heeft, mijn polsen gevangen in zijn handen.
‘Ga van me af! Serieus, je werkt op de zenuwen!’ roep ik en kronkel onder hem. Hij lacht alleen en drukt zijn mond op de mijne, met meer verlangen dan ooit.
‘Kom op, kleine broer, laat eens zien wat je kunt,’ mompelt hij in mijn oor, woelt met beide handen door mijn haar en zingt de laatste regels van de tweede strofe mee. ‘Get outta clothes time, grow out those highlights. Come around now, can’t you see?’

‘En nu ben ik het beu,’ grom ik. Ik ga met twee handen onder zijn shirt en begraaf mijn tien nagels in zijn rug. Geschrokken geeft hij een korte gil, en ik maak van die paar seconden gebruik om hem van me af te duwen.

I want you
In a vinyl suit
I want you bad

Complicated
X-rated
I want you bad


‘Oké, Tom Kaulitz wants it bad? Dan hoop ik voor jou dat je het ook aankunt.’ Nu lacht hij niet meer. Ik duw hem hard met zijn rug tegen de rand van de zetel, ga dan schrijlings over zijn bovenbenen zitten. Een kleine krul verschijnt in zijn linkermondhoek.
‘Hell yeah,’ mompelt hij.
‘Kop dicht.’ Een kus, gekreun van hem en plots heb ik zijn lippiercing tussen mijn tanden.
‘Auw, Bill. Niet trekken,’ piept hij.
‘Stel je niet aan,’ mompel ik en kras iets harder dan de bedoeling was met mijn nagels langs zijn rug. Een gesmoorde kreet, ik laat zijn piercing los en pers mijn lippen weer tegen die van hem, werk hem zijdelings op de mat en kom bovenop hem terecht. De zoen gaat door, Tom kronkelt en kreunt, slaat zijn handen om mijn rug en The Offspring zingt.

Don’t get me wrong
I know you’re only being good
But that’s what’s wrong
I guess I just misunderstood

I want you
All tattooed
I want you bad

Complicated
X- rated
I want you bad

I mean it
I need it
I want you bad


‘Jij gaat met mij mee,’ fluister ik droog en druk mijn kruis wat harder tegen hem aan, staar hem onbewogen in het gezicht. Hij hijgt zacht, lacht dan. Ik ga van hem af, fatsoeneer mijn kleren en loop zonder omkijken naar de deur. ‘We gaan binnen tien minuten, zorg dat je klaar bent.’ Voor ik aan mijn kamerdeur ben, hoor ik zijn karakteristieke stap achter me aan komen.
‘Jij bent een sexy bitch als je maar echt wilt.’
‘I know,’ zeg ik nonchalant en sla de deur van mijn kamer achter me dicht.

De stad in. Ik heb intussen mijn adresjes, winkels die mij en mijn creditcard graag zien komen en zonder problemen de winkeldeuren sluiten zolang ik binnen ben. Ik kan shoppen zonder dat ik de hele tijd over mijn schouder moet kijken of de groupies niet in een hinderlaag liggen, en bijgevolg kom ik met meer stuks aan de kassa dan ik kan tellen. Iedereen wint.
Misschien had ik Tom minder moeten opdraaien, of misschien ben ik beter in dat spelletje van hem dan ik dacht. Het resultaat blijft hetzelfde, broerlief is bloedgeil en dat zal ik geweten hebben. Telkens wanneer er niemand kijkt, voel ik een hand op mijn kont of onder mijn shirt.
‘Beveiligingscamera’s, Tom,’ sis ik hem toe.
‘Alsof die dingen aan staan. Het merendeel van de tijd zijn ze zelfs niet echt, die ketens kunnen het echt niet veroorloven om elke minuut van elke werkdag te filmen en vervolgens iemand te betalen om al die beelden te bekijken.’
‘Dan nog, ik dacht niet dat jouw spelletje al afgelopen was,’ zeg ik en draai me met mijn neus in de lucht om en loop naar een pashokje. Stiekem moet ik toch lachen, ik weet dat hij nu op ontploffen staat. Dat is de manier om Tom geil te krijgen, hem uitdagen en de controle van hem wegnemen, hem het lijdend voorwerp maken. Die machtsstrijd is voor hem beter dan zijn favoriete pornofilms, zeker als hij het uiteindelijk toch wint.
Het gordijntje wordt met een ruk opzij geschoven, net wanneer ik mijn shirt uitheb. Ik schrik me een ongeluk, tot ik zie dat het Tom is.
‘Wat is dat met jou? Nooit gehoord van kloppen?’
‘Einde van het spelletje,’ mompelt hij. Zijn handen sluiten zich om mijn heupen en hij drukt me tegen de koude spiegel.
‘Werd het je teveel?’ mompel ik. ‘Dat betekent dat ik gewonnen heb.’
‘Niks van,’ grinnikt hij en opent mijn riem met één hand, de andere streelt mijn wang. ‘Mijn spel, mijn regels. Ik win altijd.’ Hij drukt zijn tong tegen mijn lippen, ik trek zijn shirt omhoog en wring het over zijn hoofd. Zijn pet blijft half om zijn dreadlocks bengelen. Met twee handen streel ik over zijn borst, duw hem dan hardhandig van me af.
‘Wat nou?’
‘Zeg dat ik gewonnen heb, of ik verban je terug naar de Playboys en de Kleenexjes in je nachtkastje.’ Hij staart met open mond aan en ik grijns terug.
‘Bitch,’ fluistert hij ongelovig.
‘Ik dacht dat je dat lekker vond?’ Hij staat een paar seconden met zijn mond vol tanden, zet dan zijn flirterige glimlach op.
‘Alsof jij nog zonder mij kan.’ Daar zit iets in. Ik zuig nadenkend op mijn tong.
‘Gelijkspel?’ stel ik voor.
‘Kan ik mee leven,’ antwoordt hij en ik trek hem weer tegen me aan.


Woot, extra lang stuk speciaal voor al mijn lieverdjes die maar blijven lezen en reacties zetten... ^^ Ik hou van jullie allemaal hoor.
En Spanje maakt mij melig. God, I love it here! Heel veel groetjes aan jullie allemaal, tot de volgende...


Reacties:

1 2 3

dreamerangel
dreamerangel zei op 7 juni 2010 - 16:04:
the offspring -want you bad is een fok mooi nummer!


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 19 feb 2010 - 18:40:
iloveeeit <3
-- ik las em eerst op die website vn hyves ;D
je bent soper goeed


TWINcest
TWINcest zei op 29 juni 2009 - 12:45:
Iedereen vind de zelfde grap leuk x']
Maar ik ging stuk bij dit: ‘Jij bent een sexy bitch als je maar echt wilt.’
Omdat ik een periode met een vriendin had gehad en toen noemde we elkaar sexy bitch, echt vreselijk, maar waar !!

Btw. ik ben straks echt inspiloos met mn reacties ><

<3


MariTom
MariTom zei op 28 juni 2009 - 18:10:
‘Maar jij bent niet veel beter, meneer frontman-van-een-wereldberoemde-band-die-zich-gedraagt-als-een-heilige-maagd-omdat-hij-weet-dat-de-meisjes-daarop-kicken.’
‘Dat soort grappen werken beter als ze korter zijn,’ grom ik.


Omgosh! Whaha, ik lag echt dubbel!

Ik<3dit verhaal!
Snel verder?


DolphinsCry
DolphinsCry zei op 28 juni 2009 - 17:06:
'k hou echt zoo van dit verhaaltje
het is ook zo leuk dat je daar altijd zo'n passend liedje bij vindt!
Love it!! x