Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 8

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:36

294

4

374



8

"Goed, we nemen de volgende scène op, dus, Tom, uit de kleren!" Bill lijkt te schrikken als hij het hoort. "euhm, nemen we hierna de daarop volgende scène op?" "Ja, waarom?" "Dan ga ik mij daar alvast voor klaarmaken." zeg Bill snel en loopt dan weg. Ik haal mijn schouders op en kleed me dan tot op mijn boxer uit. Ik ga in 'mijn' bed liggen en sluit mijn ogen. "Actie!" Ik doe alsof ik langzaam wakker wordt. Ik kijk naast me en zie een papiertje met een gsm-nummer erop liggen. Ik sta op, neem het papiertje en gooi het in de vuilbak. Ik neem de foto van Bill vast die ik op mijn nachtkastje heb staan en kijk ernaar. Mijn lieve broertje, hij staat zo mooi op die foto die ze hebben uitgekozen. Ik vind hem nu zelfs veel mooier dan die Amy van net. Ik schud mijn hoofd en zet de foto terug. Ik sta recht en wandel de deur uit. "CUT!" "Oke, dat was perfect! op naar de volgende scène."

[Bill pov]
snel loop ik van hen weg. Ik weet wat er nu komt, en ik wil het liefst voorkomen, dat er dingen gebeuren die ik niet onder controle heb. Ik loop snel naar de bar en doe wat ijsblokjes in een bekertje. Oke, dit ziet er best verkeerd uit. Ik ga snel naar de kleedkamer, kleed me uit tot op mijn boxer en laat er enkele ijsblokjes invallen. Ik bijt op mijn tanden om niet te gillen en voel kleine Billy krimpen tot de helft van zijn lengte. Wanneer de marteling lang genoeg geduurd heeft haal ik de ijsblokjes eruit en trekt de droge boxer die ik bij heb aan. Snel loop ik naar de set waar de volgende scène wordt opgenomen.

[Reacties??]


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:39:
HAHAHAHA ..


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 21:59:
Helpt dat echt, dan? IJsblokjes? Oo


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 28 juni 2009 - 16:48:
Die ijsklontjes
Te grappig
En volgens my bijt je toch op je tong en niet op je tanden?
Toch? .

And I WANT MORE =D


xNadezhda zei op 28 juni 2009 - 16:24:
Whiaa, nog meer stukjes!
Ik vind het echt super, die dubbelheid, hoe je dat erin verwerkt. Ben benieuwd naar de rest!

<3