Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 9

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:38

387

7

529



9

[Tom pov]
We wandelen naar de volgende set. "Ga hier maar staan." Zegt de regisseur. Ik moet bij het decor staan dat de keuken voorstelt, maar die ligt naast die van de badkamer, en aangezien ik de badkamer binnen moet wandelen, moet ik hier staan. "Bill, ben je klaar?" "Ja!" woor ik vanuit het decor naast me. "Oke, Tom, Hilde doet teken als je mag gaan." Ik knik, ookal heb ik er geen idee van wie Hilde is. "Actie!" Ik wacht en kijk rond. Ineens doet er iemand een 'go'-teken, oke, dat was dus Hilde. Ik ga binnen en blijf verbaasd staan als ik Bill zie. "Ow, euh, sorry, ik wilde je niet storen." Ik bekijk zijn lichaam, niet alleen omdat dat moet volgens het script, maar ook omdat hij er zo verdomd lekker uitziet! "Het geeft niet, ik ben toch al klaar." Hij loopt naast me door en ik neem zijn pols vast. Hij kijkt me aan en in een snelle beweging druk ik hem tegen de muur. Zijn ademhaling is versnelt, net zoals de mijne. Ik breng mijn hoofd dichter en.... "Jongens, hier komen!!" Verdomme!! Dat is waar ook, volgens het script moeten we nu nog niet kussen! Ik laat hem los en kijk hem aan. Dan draai ik me om en ga weer door de deur van de set af, gevolgd door Bill. "En, cut!" We gaan naar de regisseur toe. "Dat was geweldig jongens, echt!! Jullie mogen jullie kleren hier laten liggen en naar set 23 gaan, dat is de living en daar wacht Lydia op jullie, ze speelt jullie moeder." Nog voor we iets kunnen zeggen is hij weer weg. Ik kijk Bill aan en tegelijk halen we onze schouders op. Achter Bill loop ik naar set 23 en ik kan het niet laten om af en toe naar zijn kont te kijken. Nu weet ik het zeker. Hetgeen waarvan ik dacht dat het nooit zou gebeuren , is toch gebeurd. Het kan niet dat je zomaar iemand zo lekker vind en zo graag wil als ik Bill (Dat rijmt!!). En wat kan mij het nu schelen dat hij het is, dat hij degene is waar ik verliefd op geworden ben. Ik vind het juist fantastisch, ik mag hem ongeveer 3 maanden lang kussen en aanraken, zonder dat hij er wat van zeggen kan!!


[reacties??]


Reacties:

1 2

Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:15:
oeh Tom is er ook door *wenkbrauwwiebel*


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:41:
Ghehe Wat komt die film toch handig uit voor de jongens <3.


MissGibson
MissGibson zei op 28 juni 2009 - 19:48:
wooww ik kon gewoon 4 jawel 4!! stukjes in één keer lezen! ^^
(Met er tussenin een reactie )
Maar het is echt een héééééééééél leuk verhaal & ik wil snel véééééééél meer ^^
Zal ik even helpen dat Tom & Bill doorhebben dat ze allebei op elkaar verliefd zijn? Mag ik een handje helpen?
& Tom is een gemene stiekemerd ^^
snellll weiteren jij
x3


Sweetlady
Sweetlady zei op 28 juni 2009 - 19:28:
snel verder


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 28 juni 2009 - 17:50:
Ze zijn gewoon verliefd op elkaar en ze denken allebei dat de ander hem niet leuk kan vinden
Gewééldig. =D Ilikeit.

Snelverdergaanhoor =D-