Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 10

A twincest story?!

3 nov 2010 - 14:33

472

3

410



10

bedankt voor al jullie reacties!!!

[Bill pov]
Aangekomen bij set 23 zien we een vrouw staan die wel wat weg heeft van onze moeder. Tijd om kennis te maken is er nu niet, we worden meteen naar onze plaatsen gebracht. "Actie!" "Wat is er mam?" vraagt Tom terwijl we van de trap aflopen. "Kijk, ik heb er totaal geen problemen mee als jullie Georg en Gustav uitnodigen en dan ook pizza bestellen. Ik heb er ook geen probleem mee als jullie bier drinken en dan nog naar de disco gaan, maar ik heb er wel problemen mee als jullie die pizzadozen en die lege blikjes bier niet opruimen! Ik vertrek nu naar de winkel, en als ik binnen een half uurtje weer thuis ben, is alles opgeruimd!!" "Ja mam." zeggen Tom en ik gehoorzamend. De vrouw vertrekt en met een zucht begin ik met opruimen. Ik neem enkele blikjes vast en wil ze in de keuken gaan weggooien, maar Tom schiet snel voor me de keuken in. Onbewust staar ik naar zijn kont. Hihi, toch leuk dat ik dat nu kan doen zonder dat iemand er wat van zeggen kan. In de keuken gooit Tom de pizzadozen weg en ik mijn blikjes. Ik ga voor Tom weer naar de living en voel zijn ogen op mijn lichaam branden, jammer dat hij dit enkel speelt.

[Tom pov]
Terwijl Bill voor me loopt kan ik net echt niet laten om hem te bekijken. De hele tijd onder het opruimen bekijken we elkaar, ik omdat ik hem lekker vind, hij omdat het in het script staat. Ik probeer me steeds te verbeelden dat dit geen film is, maar dat het echt is, dat hij het niet meer speelt. Ik neem het laatste blikje vast. Oke, nu komt het. "Bill?" Hij draait zich om. "Hmm?" "Ik, euh, ik weet niet wat mij net bezielde, ik...." Hij komt naar me toe en legt zijn vinger op mijn lippen. Mijn hele lichaam tintelt van deze aanraking, ik beeld me opnieuw in dat hij dit niet speelt, dat dit echt is, en dat hij het meent. We kijken in elkaars ogen, waarin het licht van de spots weerspiegelt wordt. Nu moet het komen, nu moeten we elkaar voor de 'eerste' keer kussen. Het moet traag zijn, onzeker, net zoals de echte eerste keer. Heel langzaam buigt hij naar me toe, en net zo langzaam ga ik naar hem toe. Wanneer onze neuzen elkaar raken sluiten we beide onze ogen. Heel zachtjes raken onze lippen elkaar en ik krijg meteen een vrij gevoel. Ik laat het blikje uit mijn hand vallen en meteen springt Bill naar achter. "CUT! Bill, wat doe je nu?!" "Die pipo heeft dat blikje op mijn voet laten vallen!!" roept hij terwijl hij rondhinkelt. Het ziet er best grappig uit, en ik ben best trots op mezelf, nu mag ik Bill nog eens kussen!!!

[reacties??]


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 16 aug 2009 - 1:41:
hihi ik lees het en ben hier geblevenx'D ik lees morgen weer verder want ik moet slapenm


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 22:05:
Whaha!!


MissGibson
MissGibson zei op 29 juni 2009 - 14:09:
haha Tomi is gemeen
de stiekemerd