Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 11

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:39

395

2

396



11

[Bill pov]
Toen Tom dat blikje op mijn voet liet vallen deed dat helemaal geen pijn ofzo, het was gewoon even koud, maar aangezien dat dit de laatste scène is voor vandaag, en ik Tom graag nog eens wil kussen, deed ik alsof zodat we het moeten overdoen. Geniaal, al zeg ik het zelf! We doen de hele scène opnieuw, maar wanneer de kus nadert vergeet ik al die mensen rondom me, doe ik alsof enkel Tom en ik hier zijn, alsof niets dat hier gebeurd gespeeld wordt.
Weer buig ik langzaam naar hem toe, en weer word ik intens gelukkig als onze lippen elkaar raken. Ik hoor het blikje vallen en voel niet veel later zijn armen om me heen. In plaats van onzeker zoenen we nu liefdevol en ik sla mijn armen ook om zijn lichaam. We kijken elkaar aan, nog steeds met onze armen om elkaar heen. Plots kijkt hij weg. "Mam kan elk moment thuiskomen." zegt hij terwijl hij me loslaat en uit mijn armen wegwandelt. Hij gaat de trap op en ik blijf teleurgesteld achter. Ik zucht even en ga dan ook naar boven. "CUT!" We draaien ons om en gaan weer de trap af. "Goed jongens, het zit erop voor vandaag. Jullie mogen jullie kleren terug aandoen en dan kunnen jullie nog iets gaan drinken in de bar, of jullie kunnen wat uitgaan met jullie vrienden,.... maar zorg dat jullie morgen géén kater hebben!" We knikken en gaan onze kleren aandoen. mijn kleren liggen in de kleedkamer, en die van Tom ergens bij een set, dus ik verwacht niet dat hij binnen zal komen. Voor ik mij aankleed ruim ik nog eerst mijn ijsblokjes op. Het was dan misschien wel een marteling, het heeft toch gewerkt. Ik zucht even gelukkig, ik heb met Tommi mogen zoenen!! Ineens gaat de deur open. Ik kijk op en zie Tom me met grote ogen aankijken. "Euh, Bill, kan ik even met je praten?" "Ja, is goed. Maar ik zal eerst even mijn kleren aandoen." "NEEE!!" Ik kijk raar om. "Ik bedoel, het moet niet hoor. Ik heb je al de hele tijd in je boxer gezien." brengt hij er wat stotterend uit.

[Tom pov]
Verdomme! Die 'nee' kwam er iets te fel uit. Gelukkig vindt Bill het niet erg en blijft in zijn boxer staan wachten tot ik zeg wat ik hem te zeggen heb.

[reacties??]


Reacties:


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:49:
Hahah geweldig die NEEEE .


MissGibson
MissGibson zei op 29 juni 2009 - 14:12:
Whaha Tomi niet té enthousiast hé
*ik zou het zelf ook moeilijk hebben als er een Kaulitz voor mij in boxer staat, maar goed.*