Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 12

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:39

331

8

479



12

zwart = Tom pov
rood = Bill pov

Hij staat me nog steeds met grote ogen aan te kijken. Waarom? Heeft hij misschien gemerkt dat ik veel liefde in die kus stak en heeft hij me door?

Ik merk dat Bill wat zenuwachtig wordt. Ik ga naar hem toe en neem zijn handen vast. Ik kan aan zijn vingers voelen dat zijn hart tekeer gaat als een gek. Ik kijk hem aan en duw hem dan achteruit zodat hij tegen de muur valt.

Tom duwt me van zich weg en ik val met mijn rug tegen de muur, het doet best wel pijn. Eerst nam hij zo liefdevol mijn handen vast, en nu doet hij dit, hij moet het doorhebben. Een andere verklaring weet ik niet.

Met een snelle beweging ga ik naar hem toe. Ik hoop dat ik hem geen pijn gedaan heb! Ik neem zijn polsen vast en druk ze naast zijn hoofd tegen de muur, net zoals de scène in de badkamer. Ik kijk diep in zijn ogen.

Waarschijnlijk is hij me nu aan het testen. Ookal wil ik niets liever, ik moet tonen dat ik het niet wil. "Wat doe je nu? we hebben die scène in de badkamer toch al gehad, we moeten hem niet meer oefenen." Verdomme, kon ik nu echt niets beters verzinnen?!

Denkt hij nu echt dat ik dit nog speel? Daar ga ik dan toch verandering in moeten brengen! Ik breng mijn hoofd dichter bij het zijne en ik voel dat hij zich ontspant. Ik druk mijn lippen voorzichtig op de zijne en hij kust me bijna onmiddellijk terug. Om zeker te weten dat ik het goed voelde kus ik hem nog eens, en weer kust hij terug. Ik kijk hem aan. Blijkbaar heeft dus ook hij niets gespeeld vandaag.

Hij, hij kuste me gewoon, niet omdat het moest, omdat hij het wilde! Dus waarschijnlijk vond hij het helemaal niet erg om me te moeten bekijken, en om me te zoenen! "Ik, ik hou van je." stamel ik. "Ik ook van jou."

[reacties??]


Reacties:

1 2

Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:19:
aww wat lief!! krijg het er warm van


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 17:51:
Liefde <3.


amarantha
amarantha zei op 17 jan 2010 - 17:18:
mooi(L)


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 29 juni 2009 - 17:19:
Schattiig


MissGibson
MissGibson zei op 29 juni 2009 - 14:14:
meeeer meeer
jij schrijven nu !!

x3